Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #182946:
Ja som vytiahol prvy priklad ktory bol po ruke... V Prahe sice je pauza 11 minut, ale akosi ti unika jedna zasadna vec a sice ze tam je preprah rusna - cize tych 10 minut tam ten vlak stoji tak ci tak, to nie je ziadna vyrovnavacka.

Ano, vacsina su InterRailisti, ale co som vacsinou pozeral rezervacky tak su to ludia Praha - Budapest.

To je pekne ze vlaky do Viedne ta nezaujimaju, ale zial s tym uzko suvisia.
Reply on: AAA #182944:
Rozlicne zeleznicne portaly. Aj o linke Praha - Hamburg DB a RegioJet rokuju samostatne (nie v kombinacii s pokracovanim do Budapesti).

Z najnovsich napr. tento clanok: http://www.zelpage.cz/zpravy/8665 - z tych planov je evidentne ze vlaky rozdelene budu.

K tomu pridaniu paru spojov, to mas pravdu, myslim ze pribudnut ma Johannes Brams (alebo to padlo?), ale to sa tyka GVD 2013, kedy este Eurotakt rozdeleny nebude.
Reply on: AAA #182944:
http://www.ceskedrahy.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/-13766/ Ak by niekoho tie zmeny aspoň v smere ŽSR-SŽDC zaujímali viac.
Reply on: Ike #182945:
Nesiel si s nim ,ked isiel odklonom cez Rajku,kvoli poskodenej trati za Copom? Isli tak cca.dva tyzdne dozadu dva-tri dni.
Pisal som niekde o konkretnom vlaku? Z mojich skusenosti to nebolo vacsinou viac ako spominanych 10 min. Pauza v Prahe v smere do Nemecka 11 min.ako pises no smerom do BA je to 16 min. Drazdany a Berlin su este dlhsie ako som pisal.
Vlaky chodia dost plne od Budapesti a kopec ludi pokracuje do Nemecka.Vyuzivane hlavne mladymi do 26r na rozne karety a zlavy. Plati aj v opacnom smere. Staci si pozriet rezervacky na kupakoch resp.nad sedackami. Ja neriesim vlaky do Viedne tie nech vedu kade chcu .
Reply on: 810zssk #182933:
V tomto považujem za extrém 4-vagónový EC Avala ? Keď som s ním šiel naposledy, meškal 1:45 h 🙂 Predpokladám, že za meškanie mohla hlavne kontrola na schengenskej hranici, ale aj tak by ma zaujímalo priemerné meškanie do Berlína
Reply on: 810zssk #182931:
Odkiaľ to máš? Lebo čo mám info, tak sa má naopak pridať nejaký pár spojov BA - Praha - Nemecko.
Reply on: david1 #182938:
Inak este by ma zaujimalo kde si nasiel tu vyrovnavacku v Prahe. Jesenius ma v Prahe 11 minut, to nie je nic moc.

http://poloha.vlaku.info/vlak/174/ - poslednych 5 dni prisiel na uzemie Nemecka tri krat s meskanim nad 15 minut a z Prahy odisiel s rovnakym meskanim s akym do nej prisiel
Reply on: dedek #182939:
No vsak hej 🙂
Reply on: david1 #182938:
Myslim si ze je skratka malo ludi, ktori by take dlhe trasy vyuzivaju. Uprimne, ist z Bratislavy do Hamburgu dennym vlakom je pre vacsinu ludi nezmysel.

Pre dopravcov to imho tiez nie je nejake velmi atraktivne, kvoli zlozitej vyrovnavke vykonov a tomu ze suprava im lieta cez pol Europy.

No a potom tu mozno budu aj obchodne zaujmy OBB a DB na trase Vieden - Nemecko kde je asi preferencia aby sa netranzitovalo cez CR.
Reply on: 810zssk #182935:
Skrátka a dobre, pri mojich ojedinelých cestách za využitia služieb DPB - ak nastúpim a po vložení CL do označovača mi tento lístok neoznačí, tak ma to viac nezaujíma, nakoľko som použil najbližší označovač a zároveň niesom povinný riešiť nefunkčnosť zariadenia dopravcu. Prípadné pokračovanie sa dozvieme možno čoskoro ?
Reply on: 810zssk #182937:
Podľa DP vozidlo, v ktorom nefunguje viac ako jeden označovač musí ísť do vozovne na opravu. Ale vo väčšine prípadov stačí reštartovať palubný počítač a oni fungujú. Ak to ovšem vodič nemá na háku, čo je už iná kapitola.
Neviem o tom ,ze by to bol prezitok. V Prahe v Drazdanoch a Berline to malo vyrovnavacie prestavky ,takze tie meskania sa vacsinou minimalizovali. Tam bude iny dovod teda ak to zrealizuju. Tieto vlaky sa na seba aj tak budu cakat ,takze ak bude mat meskanie prvy zostane to aj pokracujucemu. No z mojich castych ciest je meskanie u tychto vlakov vacsinou do 5-10 min.resp ziadne.
Reply on: Rosaria #182936:
Tam sa podla mna da hovorit o chybe dopravcu 🙂
Reply on: 810zssk #182935:
ale co ked vo vozidle nefunguje ani jeden oznacovac? ?
Reply on: Sommelier #182934:
Na tom sa zhodneme, moje tvrdenie je ekvivalentne tvojmu ze si presvedceny ze by si vyhral, aj ked si to naformuloval o cosi lepsie.

Ak chces byt exaktny tak PP stanovuje povinnost preukazat sa platnym CL, nie "preukazat sa platnym CL ak si si ho mal kde oznacit" 😛 V skutocnosti by sa ale pouzila ina logika a sice ze vo vozidle bol funkcny oznacovac. Ina vec je ak by si k nemu nestihol prejst.
Reply on: 810zssk #182929:
To či by som prehral by určil súd a nie ty, všakže (verím, že aspoň na tom sa zhodneme).
Ešte raz - v prepravnom poriadku nie je napísané, že som povinný si označiť lístok v najbližšom "fungujúcom" označovači a ja ako cestujúci nie som povinný skúmať ich funkčnosť a vôbec ma nemusí zaujímať iný označovač, keďže tam je uvedené "najbližší". A kto iný ako dopravca je zodpovedný za funkčnosť (najbližšieho) označovača cestovných lístkov ? Ja ???
Reply on: david1 #182932:
Napriklad dovodom moze byt ze nie je uplne najlepsie ak meskaju vlaky niekde v Nemecku kvoli tomu, ze z Madarska to (opat) prislo s meskanim ? Okrem toho nezabudajme, ze na trase Praha - Hamburg mozno DB prestanu spolupracovat s CD.

A taketo dlhe trasy su uz prezitkom.
Aky je dovod rozdelovat rokmi zauzivane spojenie Budapesti s Berlinom resp.Hamburgom?
Reply on: TomJ #182928:
GVD 2013 sa to este netyka, ale Eurotakt sa bude rozdelovat v Prahe. Teda vlaky z Viedne a Budapesti cez Brno budu v Prahe koncit a do Nemecka budu vlaky samostatne vychadzajuce z Prahy. Samozrejme sa to nedotkne Metropolu... neviem sa presne dopatrat kedy k tomu ma dojst, 2014?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.