Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://bratislava.sme.sk/c/6481143/elektrickovy-tunel-zhltne-miliony.html

"Pôvodne dopravca odhadol opravy na 670-tisíc eur, potom sa náklady zvýšili na milión eur. Teraz Ľubomír Belfi, generálny riaditeľ dopravného podniku, hovorí, že celá oprava môže vyjsť až na 2 milióny eur."

Staví sa niekto, že to nakoniec budú tri milióny? ?
http://bratislava.sme.sk/c/6481504/belfi-treba-viac-revizorov.html

Nehrozí na jeseň odstávka trate v Dúbravke?

„Dúfajme, že to nie je ešte také dramatické. Upozorňujeme, že to môže dospieť do takého stavu, aký je dnes na Hlavnej stanici. Nemáme peniaze na akékoľvek práce navyše.

A ak to bude také dramatické čo bude jazdiť na X5? ?
Reply on: Všimo #182677:
Koľko príspevkov potrebuješ napísať, aby si pochopil, že nediskutuješ na stránkach DP a nediskutuješ so zamestnancami DP???
Reply on: Všimo #182677:
Nejde o tvoju neodbornost, ta by nebola problem. Problemom je tvoj postoj k ludom.
Mna by len zaujimalo, či maju vodiči MHD v internych predpisoch niekde, ze nemozu zastat dalej ako 10 cm za autom, co je pred vozidlom MHD.
Všetkým: mrzí ma kam sa diskusia pohla. Asi to bude aj preto, že som zabudol, fakt zabudol, pochváliť DP za to, že som sa už viezol aj v naozaj klimatizovanom buse (a nie raz). Sorry, ako som nižšie uviedol, budem pouzivať MHD, dokonca v starších typoch, kde sa o klíme ani nechyruje (ale ani horúci VZDUCH tam otravne nesála. /mimichodom - vzduch nie je plyn?/) Chápem, že rámci adrenalínu pri jednaní s nami, neodbornými cestujúcimi, je to ťažké. Ale to aj v iných povolaniach. Trochu viac trpezlivosti s amatérmi by nezaškodilo. Takže záver? Som vďačný za fundované odpovede, výsledok ktorých som predpovedal: Nedá sa. Len mi pripadlo čudné, že niektoré busy kúria dovnútra, niektoré nie. (na dobré sa rýchlo zvyká). K tej čerešničke: Viem, že vy ľudia od fachu viete okamžite identifikovať všelijaké "sorky" atď. Naozaj išlo o novší kĺbový bus s tmavými sklami linky 70, končila okolo /tuším/ 15. -15.30 - neviem istotne pod Novým mostom. Bol som presvedčený, že je porúchaná klíma, teraz ani to si nie som istý.... Viem len, že AJ v menšom buse do Petržky mi bolo horko. Len ... nefučal horúci vzduch dovnútra. Iba to som chcel vedieť, že prečo to novšie, nie je zároveň lepšie. Ešte raz díky za vysvetlenie 🙂
60€ za ročný cestovný lístok, neprenosný, platný vo Viedni, Niederoesterreichu a Burgenlande pre Wiener Linien a VOR pre študentov do 24 rokov.... Hm.......parada.......
Reply on: 810zssk #182673:
reagoval som hlavne aby to pochopil 🙂 mozno som zabudol napisat "raketa" 🙂
Reply on: Ehm #182668:
To je chybny postoj. Je uplne standardne a korektne ziadat kvalitu, pokial to nebudeme robit tak sa MHD nikdy nikam nepohne.
Reply on: MatejBA #182669:
Otazka plati aj pre teba: Ktora raketa bola na mesiaci? 🙂
Reply on: Všimo #182667:
By the way, menu jednu "raketu" ktora pristala na mesiaci ?
Reply on: Všimo #182667:
Ked chces RIESENIE (ci uz s caps lockom, alebo bez neho) tak sa k tomu od koho to riesenie chces spravaj slusne. Vdaka.
Reply on: Všimo #182667:
Pri činnosti motora vzniká teplo (teplý vzduch; a to nie len motora v autobuse ale dokonca aj v aute!).
Toto teplo vzniká pri činnosti motora automaticky aj v lete aj v zime a dokonca aj na jar a na jeseň!.
Toto teplo zohrieva "steny", podlahu a kovové časti v zadnej časti autobusu, ale tiež sála aj von mimo autobus.
Keď chceš vysielať rakety na Mesiac, zbytočne tým zaťažuješ fórum o MHD. A ak si už v takom ročníku v škole, že tam máte fyziku, tak si trochu prelistuj v knihe dopredu, čo tam píšu. ?
Reply on: Všimo #182667:
Posledna raketa na mesiaci bola v 70 rokoch minuleho storocia 🙂

ehm - ale to je zas opacny extrem ze aj keby ti horelo pod zadkom, ty si rad ze to jazdi. To tiez nie je dobre.
Reply on: Všimo #182663:
vsimo prijemne cestovani taxikom prajem...ufam bude o jedneho (....) v autobuse menej...ja som tiez dnes siel elektrickou co vyzerala ze kuri...a stazujem sa???nieee....bo som rad ze tu vôbec nieco jazdi...a je mi jedno ci dojde ikarus, karosa alebo sorka...ja som rad za to ze vobec sa mam ako dostat z bodu A do bodu B...
Reply on: 810zssk #182666:
Nuž - asi nechápeme sa.... Odpoveď som chcel pre VŠETKÝCH cestujúcich. Aj keď sa ONI neozvali. Ale, budeme sa v busoch ohrievať AJ BEZ TVOJICH ARGUMENTOV. Nechcel som nič viac, iba RIEŠENIE. Resp. či ono vôbec existuje. Ak nie, platí, a bude platiť môj žalostný názor, ktorý ťa zjavne NEzaujíma, totiž, že sa budeme aj v lete ohrievať, lebo vhodné riešenie neexistuje. Alebo sa aj toto bojíš napísať? Všimni si, že nenapádam pracovníkov DPB, ale techniku! A to v dobe, keď rakety pristávajú na mesiaci! Ktosi mi raz odpísal, že MY! (na Slovensku), by sme rakety nevyslali ani o tisíc rokov.... 😞
Reply on: Všimo #182664:
Argumenty su, ale nestojis mi za to aby som ich pisal.
Reply on: Všimo #182664:
Chod si dat sprchu a netrep kraviny, lebo ty technike a konstrukcii autobusu rozumies ako ja cinstine (0 bodov) - kebyze idu plyny z motora do priestoru vozidla (ci uz autobusu alebo auta), tak vozidlo nie je sposobile na premavku a vobec by sa nedostal rano/cez den do premavky (aj nas DPB ma urcite minimalne standarty).

A ano, JE to argument - ci ty si myslis, ze motor aj pocas maximalnych vykonov, ked nan prazi slnko, pracuje pri teplote 10°C? Alebo si myslis, ze sa da vyrobit 100% tepelne odizolovany motor od vozidla pre autobus? Podla teba nie je rozdiel, ak to priestoru motora ide vzduch z okolia bud s 0°C alebo s 40-50°C (na slnku to lahko dosiahnes na cestach)? To co popisujes JE zahrievanie vzduchu motorom ale nie je to umysel/vada. A ziadne tlacitko pre motor "Leto/Zima" nejde urobit. Ci si predstavujes, ze v lete, aby ti neofuklo lytka a aby si sa nam nespotil, bude autobus jazdit max 20 km/h a v zime, aby ta to zahrialo, bude jazdit 90km/h ?

V jednej veci mas pravdu - ty si riadny neodbornik. Dostal si odpoved a stale trepes. A ako ceresnicka ani si nepovedal aky typ autobusu to bol 🙂
Reply on: 810zssk #182662:
Lebo ti chýbajú argumenty? Ja mám jediný argument: HORÚCI VZDUCH NEJDE VON - ALE DNU! Chápem, ťažká debata bez argumentov. Hlavne, keď s ľuďmi ako ty sa ani iným nechce vstúpiť do dialógu. Nápadne mi to pripomína argument: Na Slovensku je to tak... Alebo: Môžeš sa sťažovať - ALE potom sa nečuduj. Máš pravdu, necháme to tak "...a karavána ide ďalej... Škoda, veril som, že sa ozve niekto, kto BUDE HĽADAŤ riešenie, a nie navádzať na mlčanie. Čo už. Veď sme na Slovensku, no nie?
Reply on: Všimo #182661:
Iba pre doplnenie a istotu. Mal som na mysli horúce plyny, fúkajúce cez dierkované otvory (štvorcové) pri schodíkoch, takže ofúknu každého nastupujúceho. Želám príjemné vychutnávanie cca 40-50 stupňového vzduchu (neviem teplotu odhadnúť, ale pálilo to neznesiteľne.)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.