"Pôvodne dopravca odhadol opravy na 670-tisíc eur, potom sa náklady zvýšili na milión eur. Teraz Ľubomír Belfi, generálny riaditeľ dopravného podniku, hovorí, že celá oprava môže vyjsť až na 2 milióny eur."
Staví sa niekto, že to nakoniec budú tri milióny? ?
„Dúfajme, že to nie je ešte také dramatické. Upozorňujeme, že to môže dospieť do takého stavu, aký je dnes na Hlavnej stanici. Nemáme peniaze na akékoľvek práce navyše.
A ak to bude také dramatické čo bude jazdiť na X5? ?
Všetkým: mrzí ma kam sa diskusia pohla. Asi to bude aj preto, že som zabudol, fakt zabudol, pochváliť DP za to, že som sa už viezol aj v naozaj klimatizovanom buse (a nie raz). Sorry, ako som nižšie uviedol, budem pouzivať MHD, dokonca v starších typoch, kde sa o klíme ani nechyruje (ale ani horúci VZDUCH tam otravne nesála. /mimichodom - vzduch nie je plyn?/) Chápem, že rámci adrenalínu pri jednaní s nami, neodbornými cestujúcimi, je to ťažké. Ale to aj v iných povolaniach. Trochu viac trpezlivosti s amatérmi by nezaškodilo. Takže záver? Som vďačný za fundované odpovede, výsledok ktorých som predpovedal: Nedá sa. Len mi pripadlo čudné, že niektoré busy kúria dovnútra, niektoré nie. (na dobré sa rýchlo zvyká). K tej čerešničke: Viem, že vy ľudia od fachu viete okamžite identifikovať všelijaké "sorky" atď. Naozaj išlo o novší kĺbový bus s tmavými sklami linky 70, končila okolo /tuším/ 15. -15.30 - neviem istotne pod Novým mostom. Bol som presvedčený, že je porúchaná klíma, teraz ani to si nie som istý.... Viem len, že AJ v menšom buse do Petržky mi bolo horko. Len ... nefučal horúci vzduch dovnútra. Iba to som chcel vedieť, že prečo to novšie, nie je zároveň lepšie. Ešte raz díky za vysvetlenie
60€ za ročný cestovný lístok, neprenosný, platný vo Viedni, Niederoesterreichu a Burgenlande pre Wiener Linien a VOR pre študentov do 24 rokov.... Hm.......parada.......
Pri činnosti motora vzniká teplo (teplý vzduch; a to nie len motora v autobuse ale dokonca aj v aute!).
Toto teplo vzniká pri činnosti motora automaticky aj v lete aj v zime a dokonca aj na jar a na jeseň!.
Toto teplo zohrieva "steny", podlahu a kovové časti v zadnej časti autobusu, ale tiež sála aj von mimo autobus.
Keď chceš vysielať rakety na Mesiac, zbytočne tým zaťažuješ fórum o MHD. A ak si už v takom ročníku v škole, že tam máte fyziku, tak si trochu prelistuj v knihe dopredu, čo tam píšu. ?
vsimo prijemne cestovani taxikom prajem...ufam bude o jedneho (....) v autobuse menej...ja som tiez dnes siel elektrickou co vyzerala ze kuri...a stazujem sa???nieee....bo som rad ze tu vôbec nieco jazdi...a je mi jedno ci dojde ikarus, karosa alebo sorka...ja som rad za to ze vobec sa mam ako dostat z bodu A do bodu B...
Nuž - asi nechápeme sa.... Odpoveď som chcel pre VŠETKÝCH cestujúcich. Aj keď sa ONI neozvali. Ale, budeme sa v busoch ohrievať AJ BEZ TVOJICH ARGUMENTOV. Nechcel som nič viac, iba RIEŠENIE. Resp. či ono vôbec existuje. Ak nie, platí, a bude platiť môj žalostný názor, ktorý ťa zjavne NEzaujíma, totiž, že sa budeme aj v lete ohrievať, lebo vhodné riešenie neexistuje. Alebo sa aj toto bojíš napísať? Všimni si, že nenapádam pracovníkov DPB, ale techniku! A to v dobe, keď rakety pristávajú na mesiaci! Ktosi mi raz odpísal, že MY! (na Slovensku), by sme rakety nevyslali ani o tisíc rokov....
merice