Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #182455:
radšej by som mal 50 funkčných klimatizácií 😉
Reply on: Joyki #182452:
"Zastavovali vždy" nie je dôvod. Tieto zámocké rýchliky nemali žiaden systém, jeden zastavoval v Sládkovičove, iný v Senci či Bernolákove a to navyše každý GVD inak. Ja sa ale pýtam, prečo Senčanom tieto rýchliky tak strašne chýbajú, keď boli nahradené novými Os vlakmi. Ako to bolo s obsadenosťou neviem, ale čo som mal raz možnosť zažiť (síce v pondelok ráno, ale cez prázdniny), tak stál som už od Šale.
Reply on: 810zssk #182450:
Neviem prečo tomu nevedia ŽSR povedať jasné NIE. Vôbec celé to aj s tým výhľadovým pokračovaním v Tuneli popod dunaj nemá zmysel. Pri vybudovaní el. trate stredom Petržalky a obnovení aj po Štefánikovej by bol človek z konca Petržalky na Hl. stanici ca cca 15min. A vlaky na Trnavské Mýto - načo? To už nech stanicu Predmesie zrekonštruujú čo je niečo dalej.
Takže ak všetko dobre dopadne tak do konca novembra tu máme 50x WiFi v autobusoch. ? http://dsl.sk/article.php?article=12862
Aktualne na TV JOJ reportáž k nehode vlečenie dôchodcu medzi vagónmi z Obchodnej na SNP- vodič električky je nevinny neporušil predpisy ani rýchlosť. Dochodca bol opitý- zrejme bude vinny....
Reply on: Joyki #182451:
Eh? A to preco?
Reply on: Valec #182449:
Rýchliky do Nových Zámkov samozrejme, teda tieto vlaky nie sú vôbec dialkové. A kedže konkrétne ranajšie R zastavovali vždy, a boli nadmerne využívané, tak samozrejme, že mnoho cestujúcich ich žiada. Od decembra však už ani jeden nezostane, napriek velkej frekvencie. Dôvod nikto nevie... a to mi nehovor, že nemá právo zastavovať zámocký R v Senci.
Reply on: 810zssk #182450:
Bratislava - Stred
Len tak btw., po pripadnom (bozechran) vybudovani stanice BA-Filialka sa rata so zachovanim tohto historickeho nazvu, alebo sa rata s niecim rozumnejsim, napr. Bratislava-Trnavske myto?
Reply on: Joyki #182447:
Čo vy v tom Senci máte stále s tými rýchlikmi? Stále počúvam, ako tam rušia ich zastavovanie (podľa mňa oprávnene, keďže rýchlik je diaľkový vlak a Senec nie je ani veľké mesto so 17tis. obyvateľov a ani železničná križovatka) a máte tam menej vlakov, pričom posledné 3 grafikony tam v rannej špičke (medzi 4 a 8 hod.) zastavuje stále 7 vlakov.
Reply on: VLK #182444:
Áno ale pôvodný príspevok MatejaBa bol o tom, že keby podchod stanice priamo prepojili s podchodom na Trnavské Mýto bez nutnosti absolvovať x schodov, že by to bol dobrý projekt. Tak ja som si dovolil zapochybovať že ani tak by to nebol dobrý projekt.
Reply on: Mike #182443:
A kedže nechcú, aby R zastavovali v Senci, tak ranajšie 5 vozňové osobáky sú plné, čiže aj tých pár osobákov by znamenalo obrovskú záťaž. Pravdepodobne v r. 2015 už budeme mať hustejší interval, ale rozhodne tie vlaky nebudú prázdne a rozhodne nepomôžu doprave na mýte. Hlavne, že predpokladám ludia budú viacej využívať vlaky na Tnavské mýto - vraj viac v centre. No dúfam, že projekt prepadne.
Reply on: MatejBA #182441:
V čom podľa teba spočívajú výhody dezintegrácie dopravy?
Reply on: VLK #182444:
Ale ak by niekto chcel ísť do LIDLu, tak mu je ten východ zo stanice akurát vhod. Pri najhoršom sa môže zriadiť zastávka a bude existovať kyvadlovka na Trnavské v podobe linky 51, intervaly by už aj sedeli. ?
Reply on: Mike #182443:
ja skôr vidím problém v tom, ako je vôbec naprojektovaná samotná stanica (a za aké prachy)... ak je vchod do stanice na úrovni polohy dnešnej budovy stanice (bližšie k ceste pri Istropolise, ale tak ďaleko od samotného mýta), tak o prestupe sa nedá hovoriť ani náhodou... rovnako ani nebude priame prepojenie podchodu pot Trnavským mýtom a stanicou... jednoducho celé zle
Reply on: MatejBA #182441:
Lebo minimálne EC na trase Praha-BA- Budapest by aj naďalej zastavovali na hlst. a osobáky zo Záhoria (a z viedne cez DNV) by aj naďalej končili na Hl.St (poťažmo na žst N.Mesto).
Takže sa rozbije prestup. (prestup s peším presunom Predmestie - Vinohrady sa mi nevidí ako to pravé orechové, ani keby boli schody priamo z jedného nástupišťa na druhé)
A hlavne ona ani nebude mať kapacitu aby tam išli všetky osobáky od Senca, Pezinku a rýchliky od Senca a Pezinku čo v Ba začínajú a končia. Taže tam pôjde pár osobákov od PK a SC ako dnes na žst N.Mesto? Kvôli tomuto postavíme stanicu za 450 mil. €?
A v neposlednom rade na Trnku na to MHD nemá kapacitu. Na tých pár osobákov áno. Ale aby sa tam robil návoz a odvoz na rýchliky, alebo Zr ktoré prichádzajú napr. pondelok ráno...to by tam muselo byť obratisko a nejaké linky tam začínať..
Reply on: MiroBA #182438:
Ale zas keby na filialke urobili modernu stanicu s prepojenim na podchod na trnku a aj trnko opravili, tak preco nie? 🙂
Reply on: MatejBA #182436:
Aj zastávka Malá scéna (smer ASMN) má už RadioPoint s novým označníkom.
Reply on: 810zssk #182428:
presne, nejde o vedenie v plytkom tunele, ale aby napriklad po bosakovu to riesili aspon ako mimourovnovo podla povodne spracovanej DURky .. nieco na styl tohoto ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

a nie ze na bosakovej pribudnu 3 dalsie semafory ..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.