Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #182321:
Problém je, že napr. toto používajú na Spiši (presnejšie v Spišskej Novej Vsi), predpokladám, že podobne to funguje aj v Čadci... ?
Reply on: roman2 #182321:
Ja si myslím, že široko-ďaleko najjednoduchší a majúci problémy s pochopením si tu ty.
V prvom rade kamerový systém v každom vozidle a pokiaľ možno viac ako 2 kamery ? . V interiéri londýnskeho doublu ich je 14 a na vnútorných obrazovkách sa striedajú aktuálne snímané zábery z každej z nich. Vodičom okrem toho pomáha 3 + vonkajších kamier. Čo sa týka útokov, Dopravný podnik môže a mal by presadzovať najvyššie sadzby pre útočníkov. V každom prípade to nie je čokoľvek neriešiteľné a ide najmä o vnímanie a správanie cestujúcich. Isto, v našom prípade stále ešte ďaleká budúcnosť, zatiaľ čo dnes (podľa mňa určite) existujú spoje/linky, v ktorých sa vozieva kľudne aj vyše polovice pasažierov na čierno.
Reply on: AAA #182323:
A najlepšie je to, že lístok na Postlingbergbahn je možné kúpiť aj v automate na stanici, hoci tam daná linka nestojí a cestu si na tej linke podľa tarify povinný začať okamžite, t.j. prvým spojom od okamihu predaja, čo sa častokrát nemusí podariť. ?
Reply on: Ike #182286:
Obdobné to máš v Linzi. Tam nemajú označovače a ak kúpiš jednorazový lístok v automate, musíš cestu nastúpiť do 30 min., inak je ten lístok neplatný a ideš načierno. Vo vozidlách totiž nemajú označovače, s čím som sa v prevádzkach VHD bez sprievodcu v živote nestretol.
Reply on: Sommelier #182320:
Možno by taktiež dostával pár krát po papuli od nejakých vymastencov najmä vo večerných hodinách ? u nás povolanie sprievodca v MHD nie je zlý nápad to uznávam,ale bolo by to hádam rizikovejšie ako revízor ? Pri pohľade na tých samozvaných "futbalových fanúšikov" mi je zle ? a takéto tupelá tiež cestujú MHD,opije sa to,sfetuje sa to a nevie čo zo sebou ? Ešte 2 revízori s SBSkárom ako tak dajú "do laty",ale čo by zmohol jeden sprievodca?Nič,zmastili by ho a ešte aj okradli ?
Reply on: 810zssk #182319:
Nehovorím,že vy tu prítomní diskutujúci ste tomu nepochopili,ale narážal som na trochu jednoduchších ľudí od Oravy,Kysúc,Spiša...ktorí by s tým možno mali problém ?
Reply on: 810zssk #182316:
Kvalita cestovania a bezpečnostná stránka bola oproti doublom žalostná. Do kĺbákov sa dostávali cestujúci, ktorí sa do poschoďákov len tak nedostanú a zároveň sa vo veľkom rozšírilo cestovanie bez platenia a povesť bendy liniek bola dosť zlá.
Nové Wrightbusy majú tretie dvere, dve schodištia + nástup umožňený všetkými dverami a to pri zachovanej kontrole/platení vďaka prítomnosti sprievodcu. V prípade, ak by raz prestala bratislavská MHD stáť v kolónach a vozidlá prestali byť permanentne preplnené, bol by som všetkými desiatimi za implementáciu sprievodcov aj u nás - predávanie lístkov, dobíjanie kariet, informácie.. Určite by si na seba zarobil, nehovoriac o tom, že by to v tých prostriedkoch začalo ihneď vyzerať inak.
Reply on: roman2 #182317:
Triler si tu z toho spravil ty ked si ludom co s tebou nesuhlasili zacal hovorit ze su sedlaci a nicomu nerozumeju.
Reply on: 810zssk #182316:
Minulý rok keď som tam ešte bol tak jazdili,ale neviem ako je to teraz.
Reply on: 810zssk #182312:
Ok,nechajme to tak,opakujem každý má svoju pravdu,ja mu ju neberiem a svoju tiež nevnucujem ? Ja som to len navrhol ako možné riešenie a hneď ste tu z toho urobili najväčší thriller ?
Reply on: roman2 #182315:
Citara uz myslim vyradili... poschodaky su praveze horsie lebo tam je nastup iba prvymi dverami
Reply on: 810zssk #182313:
Tak v centre je to o hubu to uznávam,hlavne tými Citarami ? ale v poschoďákoch sa to dá,aspoň podľa mojich dennodenných skúsenoostí ?
Reply on: S499.1023 #182292:
Ja som rok narodenia ´91 koniec februára ?
Reply on: Dispecer #182306:
Ale jasne, ze aj v Londyne to robi problemy, ved tam cestovat busom je porod. Akurat mozno polahcujuca okolnost je ze zapchy su tam take ze pocas doby pobytu v zastavke by ten bus zas tak daleko nezasiel ?
Reply on: roman2 #182309:
Potom to uz duplom nebude dobry napad. Ten system je zly, pokial sa nebavime o meste s tisic obyvatelmi, mozno tam je to odovodnene.
Reply on: S499.1023 #182296:
no.ev.di.-ho si pamätám,už zopár rokov čítam toto fórum takže viem kto a čo bol zač ? nechcem sa však podobať na nikoho a nehrám sa na nič ? som sám sebou čiže don´t worry ?
Reply on: S499.1023 #182293:
Nie ? uznávam bavme sa o tejto téme o niekoľko rokov...
Reply on: Valec #182284:
Uznávam o tejto variante cestovných lístkov sa môžeme baviť tak o 20 rokov,keď tu bude elina do Janíkovho dvora a na Bory.Vtedy keď budú električky 100% -ným nosným dopravným systémom a bude ich využívať 95% ľudí a autobusy budú niečo ako doplnok k zastávkam električiek
Reply on: Dispecer #182306:
V Košiciach a v Trenčíne som žiaľ nevyskúšal miestnu MHD tak neviem posúdiť ?

Áno v Londýne využívajú takmer všetci metro,hlavne tí,ktorí cestujú na dlhšie trasy. BUSy sú doplnok pre dopravu k nemocniciam,obchodom a k staniciam metra alebo aj na výhliadkovú jazdu cez mesto (napríklad miestne autobusové linky 6,9,211...) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.