Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #182065:
A okrem toho, to isté by potom platilo aj o cestujúcich, ktorí by po akceptovaní tvojho argumentu, analogicky mohli vyhodiť z vozidla kohokoľvek.
Reply on: S499.1023 #182058:
infrastruktura ZSE boli v takmer uplne miere vybudovane za statne...
EON ich len kupil... ale uz prestanem s politikou ?
keby sa u nas rozmohli klimatizacie tak ako v USA tak tiez mame problemy so sietou mozno ?
Reply on: S499.1023 #182065:
Lenže ja som vychádzal z čl. 5 ods. 1 písm. e) PP, ktorý to umožňuje. ?
Reply on: Ámos #182060:
"V tomto roku 65,4 % vyzbieraných daní z príjmov fyzických osôb ostáva v obci, kde má platca dane trvalé bydlisko, 21,9 % z tohto objemu je príjmom rozpočtu vyššieho územného celku, v ktorom platca má trvalé bydlisko,"

to je nejaka novinka alebo zase totalny novinarsky blud???
lebo keby to bola pravda, tak Bratislava a VUC BA sa topi v peniazoch... cize predpokladam novinarsky blud...
Reply on: S499.1023 #182065:
A co ked ini cestujuci vo voze nejdu? To az kym niekto nenastupi tak necha ten voz nasmradnut?
Reply on: AAA #182064:
To by potom mohol vodič vyhodiť kohokoľvek na základe svojho dojmu. IMHO je súčasná úprava správna.
Reply on: S499.1023 #182059:
Imho vodič môže vyhodiť bezdomovca i bez iniciatívy cestujúceho, keďže možno vylúčiť i osobu, ktorá obťažuje oprávnenú osobu dopravcu a nikde v PP nie je napísané akým spôsobom, teda môže ísť i o zápach.
Reply on: Majo #182061:
Pretože vodič nemá kompetenciu rozhodnúť, či je bezdomovec spolucestujúcim na obtiaž. O tom musia rozhodnúť sami spolucetujúci.
Reply on: S499.1023 #182059:
To, že nemôže na vlastnú iniciatívu vyhodiť bezďáka mi príde dosť od veci. Na a ten chalan by mu mohol byť vďačný za zobudenie ak by napríklad niekam mal ísť, takto možno prespal niečo dôležité.
Reply on: S499.1023 #182059:
Prečo by nemohol vyhodiť bezdomovca z vlastnej iniciatívy? Napríklad bezdomovca, ktorý obýva električkovú zastávku Tomášikova smer TrMy a občas sa pokúsi nastúpiť do električky, dosť často vyhadzujú vodiči sami od seba, čo považujem za dobré, nakoľko kým by ho stihli upozorniť cestujúci, on by si stihol sadnúť a z poťahu sedačky by sa stal (ešte väčší) "bacilonosič".
http://ekonato.tvnoviny.sk/clanok/domace-spravy/bratislava-ci-vychodniari-vieme-z-koho-penazi-zije-slovensko.html len tak pre zaujimavost. Z 826mil € ktore vyprodukuju obyvatelia Bratislavy podla trvaleho bydliska dostane Bratislava 92mil€!!! To je vysmech hlavnemu mestu a jeho obyvatelom.
Reply on: TomJ #182056:
Vodič NESMIE vyhodiť bezdomovca z voza z vlastnej iniciatívy. Maldého chalana na konečnej samozrejme vysadiť mal, keďže vstup cestujúcich do obratiska nie je dovolený ale otázka znie, za čo by mu asi dotyčný poďakoval?
Reply on: eripmav #182052:
Keby sa rozvodné podniky neprivatizovali, tak by boli rovnako drahé a NAVYŠE by mali rozvody v zúfalom stave - presne tak, ako je to v tých USA.
Reply on: eripmav #182051:
Na prevádzkovanie distribučnej siete je potrebná licencia, umožnenie voľného a nediskriminačného prístupu ďalším dodávateľom a podobne.
Už viackrát sa tu spomínalo, že vodiči často nevyhodia bezdomovca z vozu, lebo sa im hnusí alebo sa boja, aby nebol agresívny, ale to, čo som videl dnes bola čistá ľahostajnosť vodiča. Po príchode na konečnú zostal vo vozidle mladý chalan, ktorý tam zaspal. Oblečený bol slušne, zrejme iba celú noc pil a teraz sa z toho vyspával. To robilo vodičovi fakt taký problém vstať a zobudiť ho? Pochybujem, že by bol agresívny, skôr by sa mu poďakoval za to, že ho zobudil.
Expertna skupina DPB pokracuje v uspesnom riadeni: Niekolko trolejbusov, ktore maju velke tabule jazdi s databazou pre male tabule... pri cieloch ZST Podunajske Biskupice, ZST Vajnory a podobne uz nie je napis ZST (pripadne zel.stanica), ale len Podunajske Biskupice, resp. Vajnory a symbol vlacika... no a k tomu navrat k horsiemu staremu fontu.... Proste TRENDY dopravca.
Reply on: ku66bko #182046:
B.steinova@gmail.com- dakujem VELMI pekne ?
Reply on: ku66bko #182046:
Prosím ťa bol by si taký dobrý a poslal aj mne? ? Díky moc (romanhrzic@gmail.com) ?
Reply on: eripmav #182051:
chapem ze core-biznis DPB by mala byt doprava... ale ono, boli casy ked dopravne podniky mali aj svoje elekrarne ?
ale ono obzvlast elekrickove trate je taky druh liniovej stavby, ze sa priam nuka paralelne s nimi viest vlastne rozvody... a meniaren je pochopitelne zasadne pri takejto trati... pokial sa na to mysli od zaciatku projektu, tak je to s minimalnymi nakladmi...
Bratislava je tiez pomerne dobre popretkavana roznymi kolektormi inzinierskych sieti, ktore su v majetku mesta, rozviest v nich elektro rozvod znamena minimalne naklady a ziadne rozkopavky, opat, meniarne su vacsinou pri tychto kolektoroch...

napriklad aj taky Slovnaft nema core-biznis vyrobu elektriny a planuje vlastnu elektraren... ono platit zderske poplatky "investorovi" majitelovi distribucnej siete je trestuhodne...

jeden z mnohych zlocinov zlocinca Dzurindu - predaj rozvodnych podnikov...
to je nieco nemyslitelne, ZSE tu proste profituje na monopolnych rozvodoch, z ktorych znacna cast je po kolektoroch mesta...

v normalnom meste by rozvody vlastnilo mesto, a bola by to ista verejnoprospesna sluzba obcanom a mestky podnik by mal samozrejme distribuciu zadarmo...
v USA kde je maloco statne si nevedia predstavit rozvody elektriny a vody v sukromnych rukach, nuz ale my musime byt vzdy papazskejsky ako papez, hlavne pokial ide o zisky sukromnych zahranicnych investorov...

ja som za realnu konkurenciu, napriklad v podobne rozvodov DPB, do ktoreho by sa mohli pripojit aj iny velkoodberatelia...
Reply on: S499.1023 #182049:
aha, chapem...
ja poviem ze ZSE je jediny distributor,
a ty povies ze dodavatelov moze byt viacej...

takze to je ako konverzacia ze:
ja poviem banan je zlty
a ty na to (proti)argumentujes tym, ze hruska je zelena...

potom sa netreba cudovat ze sa mi zda vhodne vysvetlit co je banan a co hruska...

DPB moze ovplyvnit aj cenu distribuciu, pokial viem, tak URSO reguluje najvyssie mozne ceny, a smerom dole je podla mna volnost vztahov otvorena...
staci vyjednavat a tlacit na cenu... v kazdom pripade ono, natahat vlastne distribucne rozvody nie je az tak nerealne, a to moze byt jeden z argumentov pri vyjednavani - dajte nizsiu cenu, lebo zacneme budovat vlastne rozvody... ono do domacnosti nikto nepojde tahat po uliciach kable, ale do meniarni to nie je az take sci-fi, minimalne ako hrozbu to mozno pouzit...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.