Problémom je, že ten záujem nikto nemal. Dokonca ani samotné mesto. Či je trať vyťažená na 85% alebo na 110% ja posúdiť neviem, takže beriem údaje ktoré sú k dispozícii. Tak isto nie som strojár, aby som vedel posúdiť statiku mosta. Strojkoľanenie je zatiaľ akurát tak na papieri vo forme štúdie, že sa to rieši budem akceptovať, až budú prebiehať stavebné konanie. Lebo takto sa to môže riešiť ďalších 20 rokov. ?
- Tak sa tá trať nemala administratívne zrušiť. Stačilo prejaviť záujem, však?
- Vlakom na hl. st. by to mohlo trvať pod 25 minút, pokiaľ by vlak medzi Thebensee a Preßburg Hbf. išiel bez zastavenia, pričom by dochádzalo aj k nižším nárokom na kapacitu dráhy.
- TrAť 110 rozhodne NIE JE maximálne vyťažená, až budeš nabudúce v Prahe, tak ti požičiam KCP a pozrieš si napr. trať 171, čo je taktiež len čiastočne peronizovaná dvojkoľajka, navyše len s baboblokom. Okrem toho je v súčasnosti riešené strojkoľajňovanie trate 110.
- Most ponad diaľnicu si treba pozrieť a nešíriť JPP.
- Prečo by mal BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakéh množstva ľudí, keď potenciál Stupavy je podstatne väčší ako na nejaký sólo šukafón?
Obávam sa, že si úplne, ale úplne mimo. Funrádio počúvajú tí, ktorí ho počúvali, keď začínalo vysielať a to teda rozhodne JE najbonitnejšia skupina. Naproti tomu nejaký SRo1 ppočúvajú akurát tak nebonitní dôchodcovia, zvyknutí na rozhlas po drôte.
Amos: Aby sme sa trochu vratili k teme tak este jedna zasadna poznamka: Hovorime o reklame pre DPB. Cize pre neho nie je dolezita ta ekonomicky najsilnejsia cielovka.
40-49 aj 50-59 je celoslovensky prvy z komercnych Expres. Cisla samostatne pre Bratislavu momentalne nemam, ale Viva pokial viem prva nie je ani tam.
Kazdopadne, dnes uz vyrazne stupa atraktivita cieloviek 20-29 a dokonca aj 14-19... tam je napr. vela hipsterov a vela ludi co sa nechaju ovplyvnit reklamou, pripadne si buduju silny vztah k znackam...
Aby si to pochopil dam ti to do tunajsieho zargonu.
To co vidis na ulici a kolko ludi u Vas v praci pocuva radio je premna taka dolezita info ako pre budovanie nosneho systemu kolko ludi nastupuje na Budatinskej medzi 10.00 a 10.15
Vazne? ja si pamatam, ze v cielovej skupine s ludmi sa najvacsim mnozstvom volnych financii bolo najpocuvanejsie radio Viva... (myslim, ze to je skupina 40-59)
To to je premna nova info.
Ak sa to už raz zlikvidovalo, železnicu tam už nikdy opäť nepostavia. Maximálne by niekto dostal pokutu a tým by sa to uzavrelo. Každopádne tá fyzická likvidácia tej trate tiež stále nemalé finančné prostriedky a napr. jej využitie povedzme pre turistické dreziny by vyšlo niekoľkonásobne lacnejšie.
Niečo, čo jazdí podľa plota a nie v pravidelnom intervale by ma ako obyvateľa mesta (aj keď dedinskej časti) tiež nezaujímalo. Mmch., moji príbuzní bývajú na Prídavkovej, už na konečný 37 to majú pekný kúsok a rozhodne nebudú, aj keď elektrišenky s BID majú, chodiť tých "pár stovák metrov" na Bratislavskú.
Trepes - vacsina deti pocuva tie stuple na usiach so stiahnutymi (vynimocne kupenymi) mp3kami V praci napriklad vacsina pocuva funradio, iba veduci fici na SRO1
Hmmm, takze cielovky 20-29, 30-39, 40-49 su deti a nie bonitna skupina? No to je pri najmensiom zaujimave ? Lebo pre vsetky z tychto cieloviek plati ze najpocuvanejsi je Expres.
Valec