Reply on: S499.1023 #181342:
Problémom je, že ten záujem nikto nemal. Dokonca ani samotné mesto. Či je trať vyťažená na 85% alebo na 110% ja posúdiť neviem, takže beriem údaje ktoré sú k dispozícii. Tak isto nie som strojár, aby som vedel posúdiť statiku mosta. Strojkoľanenie je zatiaľ akurát tak na papieri vo forme štúdie, že sa to rieši budem akceptovať, až budú prebiehať stavebné konanie. Lebo takto sa to môže riešiť ďalších 20 rokov. ?
V praci napriklad vacsina pocuva funradio, iba veduci fici na SRO1
S499.1023
- Vlakom na hl. st. by to mohlo trvať pod 25 minút, pokiaľ by vlak medzi Thebensee a Preßburg Hbf. išiel bez zastavenia, pričom by dochádzalo aj k nižším nárokom na kapacitu dráhy.
- TrAť 110 rozhodne NIE JE maximálne vyťažená, až budeš nabudúce v Prahe, tak ti požičiam KCP a pozrieš si napr. trať 171, čo je taktiež len čiastočne peronizovaná dvojkoľajka, navyše len s baboblokom. Okrem toho je v súčasnosti riešené strojkoľajňovanie trate 110.
- Most ponad diaľnicu si treba pozrieť a nešíriť JPP.
- Prečo by mal BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakéh množstva ľudí, keď potenciál Stupavy je podstatne väčší ako na nejaký sólo šukafón?