Neviem či je to stále, ale svojho času platilo interné nariadenie, že revízor ak chcel robiť vo vozidle kontrolu, musel predtým vždy priložiť dallas kľúč k palubnému počítaču, minimálne kvôli evidencií (samozrejme stačil jeden na partiu). Takže ja osobne som ešte nezažil že by reovízor kontroloval vo vozidle kde nepriložil dallas a neorazil si kontrolný lístok. Áno, zažil som už revízorov, ktorí priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok a do daného vozidla nakoniec nenastúpili a ostali na zastávke. Ale keď išli do ďalšieho vozidla, tam tiež priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok (pár krát som u zažil prípady že revízori takto stáli na zastávke viac min a v každom vozidle priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok ale stále vykecávali na zastávke.. ?
V tom, ze podla dokladu - "kontrolneho listka" a prihlaseniu sa v palubnom pocitaci revizor nevykonal kontrolu v tomto spoji. Potom vykonal kontrolu v spoji, kde de facto nebol - nema o tom potvrdenie o kontrole.
Dalej to teda moze revizor riesit takto - bud na pokutu, ktoru da cloveku v druhom spoji (kde si necvakol kontrolny listok ani sa neprezentoval do PP) napise cislo spoja, v ktorom prichytil cierneho pasaziera. Ak sa tento odvola a bude tvrdit, ze revizor v danom spoji nebol - DP nema moznost dokazat opak, pretoze "oficialne" bol v spoji kde si kontrolny listok cvakol hoci tam kontrolu nevykonal.
Alebo revizor napise na pokutu cislo spoja, kde sa "prezentoval" cim zamerne sfalsuje listinu o pokute, pretoze uvedie nepravdivy udaj a na zaklade takto sfalsovaneho zapisu sa bude domahat zaplatenia pokuty. Uvedie cestujuceho do omylu (dostane pokutu za cestu vo vozidle, v ktorom cestujuci nebol) za ucelom zisku.
V oboch pripadoch sa pohybuje revizor mimo zakon (co samozrejme vedia) a je len na sikovnosti prichyteneho cloveka, ci im utecie a nebude sa s tymito klamarmi zahadzovat, pocka na policiu, ktorym to rovno vsetko ozrejmi alebo to bude riesit pravnou cestou (sice nesympaticka a zdlhava cesta, ale kto nas to naucil vsak)
Neviem ci je rovnaka SBS co chodi spolu s revizormi a ta co strazi vozidla v depe atd. Co vsak mozem povedat, je ze ti co chodia spolu s revizormi sa im v intelekte a spravani vyrovnaju.
To, ze by mali mat pocas vykonu sluzby uniformu a preukaz a samozrejme to nedodrzuju netreba ani komentovat.
prihlasit sa DEKom do ineho vozidla, cviknut si v nom kontrolne listky vystupit bez kontroly a ist robit kontrolu do dalsieho vozidla? cisty podvod nie?
tito ludia budu hovorit o moralke pani, chcem vas upozornit, ze to co robite je trestny cin podvodu. som zvedavy co na to vase slavne pravne oddelenie.
A kludne to mohlo ist aj komplet v celej trase ako 203. Ci prave tento den je taky, ze zrovna v useku Hodzovo nam. - Budkova tu linku netreba? Alebo je to kazdy den a rovno sa moze skratit cela 203... (Just kidding)
A pritom by to kľudne mohlo byť označené ako 203 Hodžovo nám. bez Xka, keďže po celom úseku ide ako bežný trolejbus. Ani na dojazdoch a skrátených spojoch sa žiadne X nepoužíva.
dobre tak ináč.. nie je záujem to dorobiť. Ten čo má na starosti buse nie je na dovolenke, lebo však vyprodukoval novú chrumkavú verziu buse, ktorá okrem toho že pár-pismenové ciele, ktoré boli pôvodne na celý transparent sú teraz také malé natesno (lamač, aupark), obsahuje autobusové ciele pre 70, 196 či 191 namiesto železničná stanica podunajské biskupice iba piktogram vláčiku a podunajské biskupice (podobne aj nové mesto či rusovce).
Lebo linka X203 v palubakoch nie je nahrata (neda sa zobrazit na tabuli) a navyse, aj keby si to chcel naprogramovat tak by si na to musel pouzit relativne male pismo. Jedine ak by si to spravil ako ciel ktory prekryva linku, to by mozno islo... ale tak pozri, ciel to bude mat, takze je to jasne.
Pred predstavenim novych cisel trolejbusov sa to oznacovalo napr. X3.
TribusBA
prihlasit sa DEKom do ineho vozidla, cviknut si v nom kontrolne listky vystupit bez kontroly a ist robit kontrolu do dalsieho vozidla? cisty podvod nie?
tito ludia budu hovorit o moralke