Reply on: Ámos #179686:
S traťou na DD sa nestavala nová meniareň pokiaľ viem,ale sa iba zvýšila kapacita už v existujúcej, čo znej boli napájané električky v K.Vsi. A tiež predpokladám žeto bola suma za trať, ktorá končila a začínala pri vyústení Molecovej pred križovatkou? Lebo dve trolejové križovatky a obratisko boli rovené dodatočne...V prípade obojsmernej trate po Patrónke sú v tom počítané aj nejaké nové výhybky, resp. komplet výmena drátov v obratisku Voj. nemocnica, potom Valašská, ml. dolina a hlavne tá muzeálna trolejová križovatka Pri S. Mlyne - Limbová, nehovoriac o tom že vedľa bude nová trolejová križovatka patrónka.. (ak sa teda ide podľa projektu čo som mal pred časom možnosť vidieť)
Čiže aj keby sa porovnávala metráž troleja v absolútnych číslach, aj to sa môže dosť líšiť (podľa mňa) či sa jedná o rovný psek oblpk trolejovú križovatku výhybku, sekciu...
SORBN12