do DNV som v tom case chodil casto a dlhu dobu sa jazdilo poza dnesne sidlisko pocas vystavby Eisnerovej. Tu 61 na Pieskovcovu si nepamatam, bo som ju v tom useku zrejme ani nevyuzil. Skor linku 101 som vyuzival ?
Kvalita by sa dala dať spolu s referenciami a výrobca by musel poskytnúť minimálne napr. 5 referencií (na presne daný typ ponúkaného vozidla) z iných dopravných podnikov s kontaktom na dané osoby aby sa dali referencie overiť. Ak by komisia pri zisťovaní zistila, že referencie nesedia napr. výrobca uviedol kladné stanovisko o spoľahlivosti, ale v danom dopravnom podniku sa daným autobusom napr. lámu rámy tak by sa nemusela pre daný typ autobusu rozhodnúť. Ale samozrejme, že toto by bola len jedna z podmienok... Taktiež pri tendri by trebalo nastaviť jasne definované podmienky pri klimatizácii nech sa nestane to, že výrobca autobusov ich vybaví klimatizačnými jednotkami, ktoré výroba klimatizácií odporúča do malých autobusov NIE pre mestskú dopravu. Tak ako sa tomu stalo teraz. ?
Ked vravis, ze je to lahko napadnutelne. Potom preco nikto neskumal tender na presovske trolejbusy,kde bola poziadavka na 5 dveri pri klbaku, resp. tusim aj v BB na solo tbusy a 4 vozy. Asi kazdemu bolo vopred jasne, ze co ine ako SkodoSOR moze vyhrat.
podľa všetkých indícií, čo som dostal, tak by to tak malo/mohlo byť. či nesúhlasíš?
ešte mi napadla jedna oprava, že by tá konečná zastávka mala byť iba jednosmerná+doladiť pár detailov, len si na to musím nájsť trochu času...
Marek, ale aj pri vyhodnocovani musis tiez brat do uvahy len vopred dane objektivne kriteria. Dalsia vec je, ze kriteria musia byt take aby neboli ocividne prisposobene jednemu vyrobcovi, lebo potom je to lahlo napadnutelne.
To sa samozrejme neda nastavit v tendri ako kriterium, ale nieco v podobe servis v BA - sice to ma len Mercedes, dlzka na trhu, tradicia, + ine vyhody. Na kvalitu by sa prihliadalo len pri rozhodovani. Proste cena by nebola hlavnym kriteriom.
To je mi jasne, ale je vobec nejake specifikum,ktorym by sa dali vysutazit Citara ??? Podla mna nie je. Vyrobcovia dnes vyrobia dnes klbaky s podobnom vybavou.
Marek1978: AKo by si specifikoval kvalitu do tendru ???
" nelamavost ramov " ?
Pri CNG tendroch v BB,KE,LM to bola podmienka pocet dodanych vozidiel - hoc toto tiež nie je veľmi podmienka kvality.
Ike