Tak to mi je jasne, ze v pripade 1 linkoveho variantu by urcite spoje napr linky 4 zachadzali k NM ale ak by sa to nazvalo 14 tak uz by to 1 linkovy variant nebol
Napriklad v pripade jednolinkoveho variantu by zrejme nieco taketo vzniklo... teda bola by na ZP napr. linka 4 Dubravka - ZP (to je priklad) a polovica spojov by koncila na ZST NM. No a je teraz otazka ci by tieto spoje boli sucastou linky 4, alebo napr. nova linka 14.
Tak hej, pravda, vtedy bola ina doba a mohlo tam chodit viac ludi (berem to pohladom dnesnej optiky), ale neviem si predstavit, zeby toto dnes niekto obhajil na nasich elektrickovych tratiach.
Inak ked sa robila Pražská-Brnianska, tak to bolo za plnej premávky? Alebo sla obchádzka cez Kramáre? Lebo je tam dosť stiesnený terén na etapové terénne úpravy.
teraz som pred dokonmčením december 1989.
potom sú dve možnosti - uvažoval som o 1961 - existoval tram do Pe-SJK
alternatívne, keď sa mi podarí zohnať/presvedčiť zdroje o ďalších údajoch, tak postupne pokračovat v 1990s... všetko je o voľnom čase
Re #179483 AAA: podľa záznamov áno, dokonca preto som posúval termín z 21.5. (otvorenie tram trate) na 30.5., lebo 21. bolo kvôli uzávierke mosta snp ešte viac obchádzok
do DNV som v tom case chodil casto a dlhu dobu sa jazdilo poza dnesne sidlisko pocas vystavby Eisnerovej. Tu 61 na Pieskovcovu si nepamatam, bo som ju v tom useku zrejme ani nevyuzil. Skor linku 101 som vyuzival ?
Kvalita by sa dala dať spolu s referenciami a výrobca by musel poskytnúť minimálne napr. 5 referencií (na presne daný typ ponúkaného vozidla) z iných dopravných podnikov s kontaktom na dané osoby aby sa dali referencie overiť. Ak by komisia pri zisťovaní zistila, že referencie nesedia napr. výrobca uviedol kladné stanovisko o spoľahlivosti, ale v danom dopravnom podniku sa daným autobusom napr. lámu rámy tak by sa nemusela pre daný typ autobusu rozhodnúť. Ale samozrejme, že toto by bola len jedna z podmienok... Taktiež pri tendri by trebalo nastaviť jasne definované podmienky pri klimatizácii nech sa nestane to, že výrobca autobusov ich vybaví klimatizačnými jednotkami, ktoré výroba klimatizácií odporúča do malých autobusov NIE pre mestskú dopravu. Tak ako sa tomu stalo teraz. ?
TeBeCe