Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Author #179293:
Vie niekto preco vlastne bolo to obratisko postavene protismerne a nie ako napr. KV?
Reply on: Joyki #179290:
To je prave problem, ze ludia su iracionalni... typicky priklad byvala ranna spicka Racmyto smer Raca: Prisla suprava a vsetci sa do nej zacali pchat hoci na krizovatke uz stala dalsia... vysledok, prva suprava narvata, v dalsej som isiel ja, dalsich 10 ludi a vzduch.. pricom sme prisli iba o 30 sek neskor... fakt nechapem tych ludi niekdey 🙂
Reply on: david1 #179291:
Dobry postreh s tymi kolajami ..ozaj by sa premavka obratiskom mala upravit..
Reply on: Joyki #179290:
To je uz otazka standardu, aky kto pozaduje, osobne som na 17ku v 12min intervale tiez nebol ochotny cakat, avsak na 7ku v 8min intervale uz asi pockam, radsej ako sa tlacit do 3, ak pride plna..

A 5ka bola od ZST Vi vzdy nepouzitelna a aj bude, kym nebudu vacsie supravy, aj ked teraz ma aspon lepsi interval + vypomoc v podobe linky 7 s odchodmi tesne pred nou..
tak dnes neskorsie rano.

L5 po 8,00 smer mesto natrieskana ako vzdy uz na Vinohradoch pred nou L7 odisla poloprazdna. Ludia sa uz naucili rovno na nu cakat na vonkajsej kolaji. No dnes som videl voz L7 aj na vnutornej ,takze budu prebiehat zase spat. Doteraz ju pouzivala L17. Mohli by to zjednotit.

Smer vozovna Krasnany prisla dojazdova L6 tiez celkom slusne naplnena.

Ta vyprava TT na L3/8 ma opodstatnenie aspon na Racianskej radiale.
Na ŽST Vinohrady nadalej sa plnia eliny nárazovite, konkrétne okolo 7.15 (Os 4606 z GA prích. 7.11 + R 820 z LV prích. 7.14). L3 natrieskaná, L7 bude ak R mešká 1-3 min (L3 dovtedy odíde s ludmi z Os)
Takisto dalšie vlaky: nie sú ludia rodelení na linku plus L7, ale sa napracú na konkrétnu prichádzajúcu elinu.... ?
Reply on: Mikimaus #179283:
Co pises, je fajn, 7ka ide poloprazdna a presna a "zameta" pred plnou 5kou, ci uz presnou, alebo mierne zmeskanou..

Kazdy na useku ZST Vi - Racko sa ma sancu dostat do elektricky a relativne v pohode cestovat aspon kazdych 8min (linka 7)..kym doposial mal 17ky v intervale 12min len do cca 7:40 + ak mal stastie, chytil mimoriadnu 7ku.. Teraz ludia z vlakov maju kazdych 8min prazdnu 7ku, az do cca 8:40..
Reply on: Mikimaus #179283:
Aj keby sa to rozlozenie nepodarilo lepsie, stale plati ze mame jednoduhsie linkove vedenie, lepsie intervaly, atd. 🙂
Reply on: Mikimaus #179283:
Ak nie k lepšiemu, určite nie k horšiemu ?
A este pochvala za vzorne povymienane schemy vo vozoch 🙂
Reply on: Mike #179282:
Ta prva 4ka dnes isla presne 3:50 (aj ked mala ist o par minut skor) ?
Reply on: 810zssk #179272:
Rano L5 odchod z NBK o 7:12 skutocne az 7:15 - (meskanie na botanickej cca 3- 4 min). Pred nou L7 prazdna resp. vsetci sedeli, po nej o par minut tato L5 , plna..uz zrejme z Race..na garde sa to naplnilo slusne, ale az taka tlacenica nebola. Takze efekt takmer ziaden..lebo takto to byvalo aj pred reorganizaciou ? V meste bolo vidiet vlacikovanie na svetlach a vymenach, na zastavkach jaks - taks priebezne. No neviem neviem, ci to je zmena k lepsiemu...necham tomu cas tyzden a uvidim ?
Reply on: 810zssk #179279:
aj ja keď som bol v Tvojom veku tak sme išli prvou výjazdovou 5kou (vtedy zo ŽST Vinohrady 3:50) do Dúbravky a odtiaľ prvou 83kou o 4:40 (to bola noc z piatka na sobotu! teda sobota ráno) a tá bola fest plná už z Pekníkovej... a to sa nič extra nedialo v meste ani v Dúbravke.. a navyše tí cestujúci boli v prevažnej väčšine v produktívnom veku...
Reply on: Valec #179278:
Spravny postreh.. mierne vyssia kapacita v sieti vdaka lepsim linkovym intervalom a tym aj "troska" inym obehom.. aby sa to zvladlo s rovnakou vypravou, teda vozidla menej stoja po konecnych (prestavky riesene vo vacsej miere striedacmi) a viac su na trati, k dispozicii cestujucim..
Reply on: Valec #179278:
Neviem posudit 9ku, ale v 8ke v mestskom useku (TrMy - Obchodna; Obchodna - Faleziani) naozaj malo ludi 🙂 Takze v pripade Ruzinova by som suhlasil s tvojim hodnotenim, aj ked samozrejme treba pockat co dalej.
Reply on: Mike #179277:
Uprimne povedane, povodne nebola ani snaha sledovat kapacitu (s vynimkou teda ZP kam som ucelovo na chvilu isiel), ale skor celkove fungovanie systemu, cize som sa ani nejak nezameriaval na hladanie miest kde by bola nejaka reprezentativna vzorka 🙂 Ale moja skusenost bola taka, ze do coho som nahodne nastupil, to bolo poloprazdne... presiel som mesto hore-dole a jedine kde som sa tlacil bola 34ka o 4:38 z Dubravky (co je pre mna istym sposobom nepochopitelny jav ? )
Reply on: 810zssk #179272:
Zážitok z Ružinova... v obratisku len jeden duplák plus záložák (doteraz vždy aspoň 4 vozy+ZV), pričom z mesta električky prichádzali priebežne. Zastávky plné ako obvykle, za to električky nezvyčajne prázdne.
Takže tipujem to na lepšie využitie vozidiel a zlepšenie kapacity. Ale je to len prvý deň, takže uvidíme.
Reply on: 810zssk #179272:
Odhliadnuc od toho že je prvý deň po zmene, tak pondelok nie je prieskumný deň. Napr. kvôli vysokoškolákom, ale aj mnohým "týždňovkárom" ktorí prídu počas dňa... ale odporúčam v čase 7:30-8:30 pozreť Račiansku (samozrejme smer mesto) Na Pionierskej resp. Ursínyho.
Čo sa týka iných východných radiál čo som dnes ráno videl, Ružinov, tým že tam chodia už iba dupláky (resp. neviem či nejaká 1-2 K2S na 3/8), si polepšil takže ľudia sa už netlačili na poslednom schode a z Vajnorskej L4 miesta na sedenie všetky plné a stojacich v každom vozni asi 60+-. (Čo bývalo aj doteraz).
Zaujímavosťou ale je, že L4 smer Dúbravka v ktorej som šiel - idúca celú cestu NAČAS - dobehla na Jesenského L9, takže z 3 min. rozdielu sa stala 0.
Reply on: derik #179274:
Chcelo by to časom, keď budú vozy, systém totožný s trolejbusmi (vychádzam z návrhu), teda 6 min. ráno a 7,5 min. zvyšok dňa.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.