Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Author #179303:
Ja tiez skor za vonkajsiu,kvoli tym istym dovodom. Rano kto sa nechce tlacit si v pohode pocka na bocnom nastupisti co je vzdialene do 10m od hlavneho,ale hlavne ide o zvyk nech uz na akukolvek kolaj no vzdy na jednu. Nie ako teraz podla oblubenosti vodicov. V lete skor pouzivali vnutornu ,kvoli parkovaniu v chladku za stromami. ?
Reply on: Author #179303:
Osobne som za vnutornu. Kvoli tomu aby v smere do mesta mala spolocne nastupiste s 3 a 5 (a teda zakaznik nemusel riesit ktore linka ide skor)
Reply on: david1 #179300:
A je tu teda zhoda, po ktorej kolaji by mala 7ka chodit? Rano a odpoludnia.

Rano nemam vyhraneny nazor, odpoludnia skor vitam, pokial vystupujem na zastavke smer Raca, je blizsie k vlaku i prestup na hrane pre prip. zaujemcov pokracovat do Race..
Reply on: david1 #179300:
No tak samozrejme zabradlie by sa upravilo... o nom viem ze tam je 🙂
Teda vystupiste by bolo tu: http://g.co/maps/pc3t2

Otazka je ci by sa tam ta elektricka napchala a ci by to vobec bolo bezpecne (kedze je tam sucasne bus zastavka).... treba ale brat do uvahy aj to, ze vozy by prioritne isli na vnutornu kolaj kde by bolo normalne nastupiste, toto by bola nudzovka.
Reply on: 810zssk #179299:
je tam zabradlie a hned ako konci uz odbaca do lava. Jedine ,ze by ta vyhybka bola az za vystupistom. 3-4 kacky by sa tam v pohode este zmestili. No ked investicie tak radsej okamzite do opravy oblukov na zast.Pinierska a hned na dalsom pred Pedagogickou fakultou smer centrum.
Uz vyse mesiaca sa tam jazdí krokom.

Na Vinohradoch jednoducho dat prikaz na pouzivanie konkretnej kolaje a je to vyriesene s nulovymi nakladmi.
Reply on: d3k0 #179298:
Nedalo by sa ludi vypustat este pred vjazdom do obratiska (na zastavku 75ky a 59ky)? Nepamatam si teraz presne ake su tam pomery
Reply on: Mike #179296:
Kapacita by nemala byt az takym problemom, uz su dufam prec casy, ked boli potrebne velke obratiska len preto, aby vozidlo prestavkovalo aj s vodicom. Je to trosku drahy spas. A samotne vyhybky by sa mozno dali riesit (vid zaujimave riesenia v Zahrebe), problemom by skor bolo to vystupiste.
Reply on: Mike #179296:
Jasne, chapem.. kapacita by podla mna stacila, ale to vystupovanie by fakt bolo problemom..
Reply on: 810zssk #179295:
Keby sa pri súčasnom priestorovom usporiadaní prebudovala na štýl KV, dovolím si tvrdiť že by malo menšiu kapacitu. Lebo tie dve výhybaky, ktoré by tam pribudli, by sa museli z pochopiteľných dôvodov umiestniť až v obratisku. Nehovoriac o tom, že podľa smeru koľají by ľudia vystupovali alebo nastupovali zo zeme...
Reply on: Author #179293:
Vie niekto preco vlastne bolo to obratisko postavene protismerne a nie ako napr. KV?
Reply on: Joyki #179290:
To je prave problem, ze ludia su iracionalni... typicky priklad byvala ranna spicka Racmyto smer Raca: Prisla suprava a vsetci sa do nej zacali pchat hoci na krizovatke uz stala dalsia... vysledok, prva suprava narvata, v dalsej som isiel ja, dalsich 10 ludi a vzduch.. pricom sme prisli iba o 30 sek neskor... fakt nechapem tych ludi niekdey 🙂
Reply on: david1 #179291:
Dobry postreh s tymi kolajami ..ozaj by sa premavka obratiskom mala upravit..
Reply on: Joyki #179290:
To je uz otazka standardu, aky kto pozaduje, osobne som na 17ku v 12min intervale tiez nebol ochotny cakat, avsak na 7ku v 8min intervale uz asi pockam, radsej ako sa tlacit do 3, ak pride plna..

A 5ka bola od ZST Vi vzdy nepouzitelna a aj bude, kym nebudu vacsie supravy, aj ked teraz ma aspon lepsi interval + vypomoc v podobe linky 7 s odchodmi tesne pred nou..
tak dnes neskorsie rano.

L5 po 8,00 smer mesto natrieskana ako vzdy uz na Vinohradoch pred nou L7 odisla poloprazdna. Ludia sa uz naucili rovno na nu cakat na vonkajsej kolaji. No dnes som videl voz L7 aj na vnutornej ,takze budu prebiehat zase spat. Doteraz ju pouzivala L17. Mohli by to zjednotit.

Smer vozovna Krasnany prisla dojazdova L6 tiez celkom slusne naplnena.

Ta vyprava TT na L3/8 ma opodstatnenie aspon na Racianskej radiale.
Na ŽST Vinohrady nadalej sa plnia eliny nárazovite, konkrétne okolo 7.15 (Os 4606 z GA prích. 7.11 + R 820 z LV prích. 7.14). L3 natrieskaná, L7 bude ak R mešká 1-3 min (L3 dovtedy odíde s ludmi z Os)
Takisto dalšie vlaky: nie sú ludia rodelení na linku plus L7, ale sa napracú na konkrétnu prichádzajúcu elinu.... ?
Reply on: Mikimaus #179283:
Co pises, je fajn, 7ka ide poloprazdna a presna a "zameta" pred plnou 5kou, ci uz presnou, alebo mierne zmeskanou..

Kazdy na useku ZST Vi - Racko sa ma sancu dostat do elektricky a relativne v pohode cestovat aspon kazdych 8min (linka 7)..kym doposial mal 17ky v intervale 12min len do cca 7:40 + ak mal stastie, chytil mimoriadnu 7ku.. Teraz ludia z vlakov maju kazdych 8min prazdnu 7ku, az do cca 8:40..
Reply on: Mikimaus #179283:
Aj keby sa to rozlozenie nepodarilo lepsie, stale plati ze mame jednoduhsie linkove vedenie, lepsie intervaly, atd. 🙂
Reply on: Mikimaus #179283:
Ak nie k lepšiemu, určite nie k horšiemu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.