Kapacita by nemala byt az takym problemom, uz su dufam prec casy, ked boli potrebne velke obratiska len preto, aby vozidlo prestavkovalo aj s vodicom. Je to trosku drahy spas. A samotne vyhybky by sa mozno dali riesit (vid zaujimave riesenia v Zahrebe), problemom by skor bolo to vystupiste.
Keby sa pri súčasnom priestorovom usporiadaní prebudovala na štýl KV, dovolím si tvrdiť že by malo menšiu kapacitu. Lebo tie dve výhybaky, ktoré by tam pribudli, by sa museli z pochopiteľných dôvodov umiestniť až v obratisku. Nehovoriac o tom, že podľa smeru koľají by ľudia vystupovali alebo nastupovali zo zeme...
To je prave problem, ze ludia su iracionalni... typicky priklad byvala ranna spicka Racmyto smer Raca: Prisla suprava a vsetci sa do nej zacali pchat hoci na krizovatke uz stala dalsia... vysledok, prva suprava narvata, v dalsej som isiel ja, dalsich 10 ludi a vzduch.. pricom sme prisli iba o 30 sek neskor... fakt nechapem tych ludi niekdey
To je uz otazka standardu, aky kto pozaduje, osobne som na 17ku v 12min intervale tiez nebol ochotny cakat, avsak na 7ku v 8min intervale uz asi pockam, radsej ako sa tlacit do 3, ak pride plna..
A 5ka bola od ZST Vi vzdy nepouzitelna a aj bude, kym nebudu vacsie supravy, aj ked teraz ma aspon lepsi interval + vypomoc v podobe linky 7 s odchodmi tesne pred nou..
L5 po 8,00 smer mesto natrieskana ako vzdy uz na Vinohradoch pred nou L7 odisla poloprazdna. Ludia sa uz naucili rovno na nu cakat na vonkajsej kolaji. No dnes som videl voz L7 aj na vnutornej ,takze budu prebiehat zase spat. Doteraz ju pouzivala L17. Mohli by to zjednotit.
Smer vozovna Krasnany prisla dojazdova L6 tiez celkom slusne naplnena.
Ta vyprava TT na L3/8 ma opodstatnenie aspon na Racianskej radiale.
Na ŽST Vinohrady nadalej sa plnia eliny nárazovite, konkrétne okolo 7.15 (Os 4606 z GA prích. 7.11 + R 820 z LV prích. 7.14). L3 natrieskaná, L7 bude ak R mešká 1-3 min (L3 dovtedy odíde s ludmi z Os)
Takisto dalšie vlaky: nie sú ludia rodelení na linku plus L7, ale sa napracú na konkrétnu prichádzajúcu elinu.... ?
Co pises, je fajn, 7ka ide poloprazdna a presna a "zameta" pred plnou 5kou, ci uz presnou, alebo mierne zmeskanou..
Kazdy na useku ZST Vi - Racko sa ma sancu dostat do elektricky a relativne v pohode cestovat aspon kazdych 8min (linka 7)..kym doposial mal 17ky v intervale 12min len do cca 7:40 + ak mal stastie, chytil mimoriadnu 7ku.. Teraz ludia z vlakov maju kazdych 8min prazdnu 7ku, az do cca 8:40..
Rano L5 odchod z NBK o 7:12 skutocne az 7:15 - (meskanie na botanickej cca 3- 4 min). Pred nou L7 prazdna resp. vsetci sedeli, po nej o par minut tato L5 , plna..uz zrejme z Race..na garde sa to naplnilo slusne, ale az taka tlacenica nebola. Takze efekt takmer ziaden..lebo takto to byvalo aj pred reorganizaciou ? V meste bolo vidiet vlacikovanie na svetlach a vymenach, na zastavkach jaks - taks priebezne. No neviem neviem, ci to je zmena k lepsiemu...necham tomu cas tyzden a uvidim ?
aj ja keď som bol v Tvojom veku tak sme išli prvou výjazdovou 5kou (vtedy zo ŽST Vinohrady 3:50) do Dúbravky a odtiaľ prvou 83kou o 4:40 (to bola noc z piatka na sobotu! teda sobota ráno) a tá bola fest plná už z Pekníkovej... a to sa nič extra nedialo v meste ani v Dúbravke.. a navyše tí cestujúci boli v prevažnej väčšine v produktívnom veku...
Spravny postreh.. mierne vyssia kapacita v sieti vdaka lepsim linkovym intervalom a tym aj "troska" inym obehom.. aby sa to zvladlo s rovnakou vypravou, teda vozidla menej stoja po konecnych (prestavky riesene vo vacsej miere striedacmi) a viac su na trati, k dispozicii cestujucim..
Neviem posudit 9ku, ale v 8ke v mestskom useku (TrMy - Obchodna; Obchodna - Faleziani) naozaj malo ludi Takze v pripade Ruzinova by som suhlasil s tvojim hodnotenim, aj ked samozrejme treba pockat co dalej.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk