Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zakazane sice je, ale fajci sa veselo, vsade a vela ?
Reply on: Solider #179257:
Fajcenie je na zastavkach zakazane.
Reply on: derik #179247:
Určite sa nedá zavďačiť všetkým, preto tým zopár nešťastníkom ostáva počkať 7 minút na prestup na L4. To je akurát na jednu cigu 😉
Reply on: MARAD #179255:
Urcite ale rovnomernejsie ako teraz 🙂
Reply on: 810zssk #179254:
Električky síce pôjdu rovnomerne, to však neznamená, že budú aj rovnomerne vyťažené. ?
Reply on: MARAD #179250:
No a prave preto je dobre, ze po novom budu uplne rovnomerne 🙂
Reply on: Valec #179242:
budem ti oponovať ? najmä zrýchlené spoje od Senca chodia plné (sám som si to užil), ale pravdou je, že tam vystúpi tak cca. 15 cestujúcich, väčšina sa vezie na Bajkalskú...
Reply on: toldo #179251:
Zazivaj! 🙂
Reply on: 810zssk #179245:
ty si pocitaj a ja budem dalej zazivat...
Čo sa týka naplnenia električiek v rannej špičke zo ZP, problém by som nevidel v nedostatočnej kapacite E spojov, ale v tom, že na jeden odchod električky sa dovalí niekoľko autobusov naraz a električka ide plná už z prvej zastávky, ale už ďalší spoj môže ísť prázdny, pokiaľ žiadny autobus nepríde. Napr. spoje L56 a L630 prídu na ZP vždy naraz a oba plné a samozrejme 99% ľudí ide na električku + k tomu sa pridá kopec ľudí "od SADistov" . Z dôvodu veľkej nerovnomernosti vo vyťažení jednotlivých E spojov vznikajú pochybnosti a dohady o vyťažení električiek, kedy jedna skupina ľudí tvrdí, že spoje chodia nevyťažené, iná skupina, že plné. ?
Na novom linkovani elin sa mi nepaci kombinacia vypravy K2S a suprav. Akokeby nebolo dost už toho bordelu vo vyprave abusov.

K2Sky by mali ist na L6(6vozov),L7(6 vozov), L9 (odhadom 14 vozov), mozno aj na polovicu L2
Ale kombinacia K2S so supravami na 3+8 nebude good choice.

Okrem toho linka 6 má totalne nezmyselny poobedny grafikon. Posledny spoj zo Safka do KV uz o 17:42. Radsej mohli vytvorit 16.minutovy interval od cca 13:30 do 18:30, lebo s týmto DPB vymyslom si to najviac odse*e L28 a nebudem sa cudovat, ked budu o5 hlasy pre obnovenie poobednej L133.
Reply on: Valec #179246:
no len na novu dobu sa autobus dosuchce zo zlatych v rannej zapche najskor za pol hodinu kym elektricka za 10 minut... ale suhlasim ze sa to (zatial) nafukuje zbytocne...
Reply on: Solider #179230:
Nuž v článku sa písalo o víkende a tam sa L2 nedá prestúpiť na L9 smer Špitálska, keďže L9 odchádza 1min pred odchodom L2, t.j. L4 príde skôr ako L9, čiže nemá význam cestovať L2 teda ostáva len L4.

Podobná situácia je aj pri prestupe smer Dúbravka na Jesenského, kde L5 odíde 3 min. pred L2, čiže opäť ostáva len L4.

Záver, L2 je cez víkend smer Špitálska/Dúbravka neprestupná pretože cestujúci neušetrí žiaden čas, keďže nakoniec musí počkať na L4.
Reply on: toldo #179244:
Však ja nikde netvrdím, že nikdy nenastane žiaden problém, najmä okolo štvrť na sedem bolo tých spojov niekoľko naraz. Ja len vravím, že sa to tu zbytočne nafukuje. Na druhej strane, ak kapacita bude nedostatočná, stále je tu možnosť prestúpiť až na Novej dobe, kde je to síce dlhší peší presun, ale aj ďalšia električková linka.

Prieskum bol v októbri alebo novembri 2009.
Reply on: toldo #179244:
Nie, lepsie raz pocitat ako desatkrat zazit, lebo zazitok je ovplyvneny mnohymi subjektivnymi faktormi. Pokial je pravda, ze na ZP za hodinu vystupi zo SL 262 osob (a ak su na to cisla tak ziadne zazivanie nie je nutne) tak je to naozaj OK. Navyse,
Reply on: Valec #179242:
lepsie raz zazit ako desatkrat pocitat... teoreticky problem nebude, ale prakticky obcas byval a aj byvat bude. bez ohladu na teoreticke vypocty... inak z ktoreho roku je ten graf?
Reply on: d3k0 #179236:
Nemozme od novinarov a celej cestujucej verejnosti cakat, ze budu odbornici na vsetko... novinarom to skratka bolo treba vysvetlit este polopatistickejsie.. bohuzial v DPB to nie vzdy zvladaju...
Reply on: J3FFO #179240:
Síce tadiaľ ale absoltúne nechodím, ale ako počítam, žiaden problém by byť nemal.
V rannej špičke medzi 6:00 a 7:00 príde na zastávku Zlaté piesky 22 regionálnych spojov (nepočítajúc linku 630), medzi 7:00 a 8:00 je ich 21. Každý regiobus má kapacitu cca 70 cestujúcich, na druhej strane som žiaden bus prichádzajúci do BA nikdy nevidel plnší ako na cca 55 cestujúcich, ale budiš.
22 spojov * 70 cestujúcich = 1540 v rannej špičkovej hodine

Električka má interval 8 minút, tzn. za hodinu odíde 7,5 spoja. Kapacita súpravy 2 x T3 je 220 cestujúcich (maximálna 328).
7,5 * 220 = 1650

Takže aj keby všetci cestujúci z regiobusov vystúpili na Zlatých pieskoch, električky by ich pobrať zvládli. Avšak, najväčší výstup regiocestujúcich je na oboch zastávkach Bajkalská. Zastávka Zlaté piesky má výstup na úrovni cca 17% dochádzajúcich z tohto smeru, takže cca 262 cestujúcich za hodinu (viď http://www.bid.sk/data/Image/ilustracie/obrazok%205.jpg). Toto množstvo sa kľudne vprace do jednej súpravy.
Akékoľvek obavy "od stola" o nedostatočnej kapacite zo Zlatých pieskov kvôli enormnému množstvu prestupujúcich z regiobusov sú teda zbytočné.
Naco sa svieti v uzavretom tuneli? Tu setrit netreba? ?
Reply on: Solider #179230:
sranda je to hlavne cez pracovny tyzden rano ked pride 630 + 1 SL
ak 2 tak koniec

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.