No uvidíme koľko tých posledných spojov po ŽST Vinohrady/ Voz J. Dvor bude reálne brať ľudí a koľko bude chodiť so služobnou jazdou/ poruchou vozidla... (tak ako to často bývalo v prípade dojazdovej 12tky zo šafka o 23.44)
To by tiež stálo za zváženie... nechať hoc aj 16 minútový interval počas celej špičky (podľa mojich skúseností sú vozidlá popoludní najplnšie práve okolo 14tej (keď skončia školy) a potom po 16:30 (keď už sa na niektorých linkách začína predlžovať interval) a vtedy má L6 práve tých 16 minút). Ale však prax ukáže.
Ozaj, ak sú už aspoň rámcovo pripravené aj CP po otvorení tunela, bude nejako vhodne nadväzovať L2 na L4 na Nám. SNP (pre tých, ktorý potrebujú zo Šafka do Karlovky cestovať)?
A samozrejme veľké + je aj celodenný víkendový a večerný v prac. dňcoh interval 15 min. čo bude znamenať zlepšenie na každej radiále večer a zvlášť oveľa lepšie cestovanie z centra, keď doteraz bola na Ružinovskú a Račiansku iba 11/14 - čiže 20 min int. a teraz bude 7.5 ?
Detto víkendy ráno keď na Vajnorskej aj Ružinovskej bol 10 min. int. lebo 4 a 9 premávali až po 8. hod a teraz bude 7.5 ? (zlepšenie dopravy na Miletičku a do kostolov ?)
Otázka je, prečo nechodia všetky poradia L6 od cca 13tej až do konca (ideálne zo šafka po 18tej ako chodila 133 kedysi). či by nevyšli vozokm, alebo bola snaha natesnať všetky služby do 4 hod kvôli prestávke. Lebo ak by to bol ten druhý dôvod, tak síce nie veľmi šťastne ale tak bola robená napr. prázdninová 94 tiež iba v špičke a poobede tam boli striedači... aj tu by nemohli byť striedači na celé kolo L6?
Ale chválim pozitívne prvky ako začiatky L6 na šafku (a nie Jesenského ako L12), aj tie dojazdy celkom slušne posilnia kapacitu a snáď budú brať ľudí aj na výjazdoch? ?
Nie nasilu, ale v snahe poskytnut spojenie Saf>Jesenskeho v co najdlhsej moznej miere. Ok, pokojne sa mohol dat 8min na 3hodiny, avsak pri takomto posune parnych spickovych poradi vznika priame spojenie takmer 5hodin..
A co sa tyka intervalu do Karlovky v odpoludnajsej spicke (AAA prispevok), povodne bolo 5 spojov v priebehu 12min, teda priemerny interval 2,4min, kym teraz bude v case premavky 6ky v 8min intervale nasledny interval 2min, teda narast poctu spojov z 25 na 30 za hodinu..
Spravne tipujes, pri tychto CP sa myslelo aj na dojazdy z vychodnych radial a teda obehy trnavkovych vozidiel su postavene tak, aby z Race bol 23:16 az cez centrum, z Ruzinova vyslo az 23:45 cez centrum a zo Zatisia o 23:26, sicez cez Vazku, ale s moznym prestupom na 9ku smer centrum..
Ocenujem ze na L3 je posledny odchod 23:16, aspon jedna vychodna radiala ma dobru prevadzku. Tych 50 minut je uz relativne akceptovatelnych (i ked posunutie odchodu na 23:30 by to este zlepsilo). No a Dubravka ma samozrejme dobru vecernu prevadzku kvoli dojazdom.
Zmeny v trolejbusovej doprave sa odkladajú aby sa nesťažovali cestujúci alebo ako? V pláne to bolo v druhej polovici marca resp. začiatkom apríla a zatiaľ je okolo toho ticho... Lebo z pohľadu cestujúcej verejnosti to bude vyzerať tak, že rušia nám električky a ešte aj trolejbusy! ?
istron