Reply on: magiq #179138:
presne to isté tvrdím aj ja - hlavne po skúsenostiach zo zahraničia, kde je napr. vodič v Osle obklopený niekoľkými obrazovkami (preferencia, kamerový systém, vybavovací systém a ovládanie panelov BUSE) - som za integráciu a čo najväčšie zjednodušenie práce vodiča, preto aj sám jazdím, aby som si to "ohmatal" a vedel sa na to pozrieť z odborného, profesného aj reálneho hľadiska... a mne je jedno, či to ovláda EMtest, BUSE, R&G, Mikroelektronika, WayFarer, THALES, CUBIC alebo iný bazmeg...810: svet je oveľa väčší ako si myslíš a neexistuje v ňom iba EMtest a BUSE... posledný krát pripomeniem, že cez 3 roky nepracujem pre EMtest ale pracujem na väčších riešeniach
S499.1023
No, a taká integrovaná škatuľka má samé výhody - napr. marža z takej škatuľky je zaiste väčšia, než z tých troch, pretože integrovaná škatuľka má neporovnateľne nižšie výrobné náklady. A samozrejme aj o integrovanej škatuľke môže výrobca vyhlásiť "Vážený zákazník, škatuľku model 6.01a5 už nepodporujeme, kúpte si novú superúžasnú škatuľku model 6.22x3 aj s integrovaným hlásičom a zosilňovačom.
Mmch., aké parametra máva taký integrovaný hlásič a zosilňovač? Koľko kanálov, aký výkon na kanál?