Tu je predovsetkym nutne upozornit, ze Bratislava (na pokraji krachu) realizuje absolutne zbytocne projekty, ktore pre spustenie BID nie su nevyhnuntne, namiesto riesenia spustenia BID. Ano, ide to z eurofondov, ale mesto ma spoluucast.
A samozrejme je len nahoda ze tieto nezmysly kupuju od firmy ktora sidli na tom istom poschodi ako BID.
neriešim čo a ako - len konštatujem trend, akým sa to vyvíja... a s tým ryžovaním - keď bol hlásič samostatné zariadenie, tiež sa na tom zarábalo (viď. spomínané BUSE a prečo nie je v nových vozidlách)...
nastuduj si nieco o cerpani eurofondov, EU nam na elektricku nedala _ziadny_ limit. ten limit na projekt si dava len zadavatel projektu a je odvysle len od ohto, kolko je volnych prostriedkov v danom operacnom programe.
tam je dalsi kretenizmus bratislavy, kde az na konci obdobia 2007-2013 sa zacnu o cepranie z operacneho programu integrovana doprava...
dalsi problem je, ze preco je stavebnik skorumpovana firma metro a.s. ? mesto bratislava ma vyhlasit klasicky tender a nie ako pri stadione robit priame zadanie a zase na tom mesto vykrvaca.
normalne dufam, ze to ti neschopaci radsej nestihnu a prepadnu peniaze, ako by sme mali stavat tento neskutocny paskvil.
spolu s filialkov su to doslova predrbane peniaze, ktore budu vyrazne komplikovat dopravu.
uz vyse roka sa riesi petrzalka radia s cielom financovnia cez eurofondy, takze naco sa vyhovaraju ? ludia co to predkladali su neschopne hovada, najma ak mali dokumentaciu aj povodnu...
navyse len to znaci o ich malosti a hluposti, ze nedokazu predlozit navrh na zmenu. ked je mozne z nicoho nic na zaklade podkladu od ministerstva dopravy zmenit rekonstrkuciu na novostavbu, aj s navysenim pilierov a rozsirenim lavok na oboch stranach, tak navrat k povodnemu projektu s mimourovnonym riesenim bosakovej len ukazuje na priam demenciu tych ludi ..
opakujem, na magoriate a aj na DPB je banda neschopnych ludi, ktory nie su schopni nicoho. 90% z nich ani do prace nechodi MHD, takze im to je aj tak jedno.
david1: tak inak - trepem sa pomalou MHD, je v nej teplo/nedychatelne/zima/smrad, casto krat je preplnena, ponahlam sa do prace, ako na potvoru prsi a fuka ako keby bol sudny den, vodic jazdi so mnou ako s dobytkom, revizor je prijemny ako noz do chrbta a zrazu do toho sa mam srat cez mesto peso aby som prestupil na iny spoj. Na dalsi den si radsej rovno zoberem taxik ci auto a vykaslem sa na taku uroven. A ak chceme prestupny system, tak treba PRESTUPNY a ne ze budem 10% casu sa presuvat len medzi zastavkami. (a to nehovorim ked ti ujde spoj lebo si presiel na druhu zastavku z inej, kedze ziadna normalna nadvaznost u nas neexistuje v celej sieti).
valec: nie je to jedno, kedze pri presune mas riziko, ze ti ujde druhy spoj a budes opat cakat ako blazon
prečo ideš 95 a nepôjdeš radšej cez/pod Nový most buď na 4 alebo 5/9 cez tunel? keďže prestup z busu z/na 4ku pod mostom je vďaka geniálne nastaveným semaforom nafigu, tak by som radšej využil trasu cez tunel...
Ved to je to ,ze radsej si si pockal 12 min.na dalsiu. No presun je max.4 min.
Ked chodila L16 namiesto L11,14 cca dva roky pre reko. tunela po Nam.SNP/Kamenne tiez tu kazdy obhajoval aky je to v pohode presun na Safko a spat.
Z mojho pohladu je to o pohodlnosti.
Drviva vacsina pouzije z Petrzalky prestupny bod Novy Most a do Dubravky vacsina priamy spoj 83.
Ty ho mozno nevidis, ale drviva vacsina populacie ho vidi, lebo nema rano cestou do prace (najma ked prsi, alebo je bratislavska takmersnehova clapkanica) cas na prechadzky, na celu MHD sa ti zvysoka vy... a pojde autom.
To iste plati o 10-minutovom slapani na najblizsiu zastavku co sa tu tak casto obhajuje. Pojdu autom.
Ty nie, ale vacsina ludi ano - nehovoriac o tom, ze ak mas listok, tak ti len samotny presun zozerie z neho cca 5 minut (8%). Uvidis, vacsina ludi sa casom na Safko vykasle a budu chodit 28, ktora bude este plnsia (Alebo v lepsom pripade pojdu iba pod most)
Zober si priklad, ze idem z Petrzalky L95 do Karlovky - myslis, ze sa mi po vystupeni na Safku bude chciet sr*t na Jesenskeho aby som prestupil? To radsej vystupim na Malej Scene, Nejak sa dotrepem bud pod Novy Most alebo rovno k Vodarenskemu Muzeu a ficim alebo si rovno zoberem auto.
A tiez ked som chodil na skolu pri Safku, 95% ludi chodilo na Safko. A aj ked im usla elektricka pred nosom, radsej pockali 12 minut ako by sli peso na druhu zastavku 5 minut vzdialenu.
VLK