Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #177247:
Moj sukromny navrh na spojenie oblasti kamenneho nam a hlavnej stanice je predlzenie linky 210 na rajsku. Nevyriesilo by to ale oblast nam.L.Stura a okolie
Reply on: januliatko17 #177257:
Ako som uz napisal, najlepsie bude ak sa spytas dopravneho podniku, alebo obecneho uradu Marianka.
Prosím odkedy bude premavat 37 do Marianky? dakujem
Reply on: Peon #177247:
Možno tej X13 dali naschvál takú trasu, aby tým nikto nejazdil a aby mohol DPB povedať, že veď náhradu na HLST netreba, lebo nie je využitá a zruší ju bez zavedenia inej, rozumnejšej náhrady.
Reply on: SORBN12 #177249:
Sanca, ze toto by schvalili je mensia ako ze pri Danovom Urade urobia zastavku Viedenskeho typu ?
Hello! Ja síce niesom z Bratislavy,ale akurát sa zamýšlam či sa Bratislava niekedy vôbec dočká nízkopodlažných električiek. Inak s tou traťou na stanicu je to ozaj zbytočná škoda ?
Reply on: SORBN12 #177249:
Imho zbytocne vela kilometrov.
Reply on: SORBN12 #177249:
tiež by som to tak bral....
Reply on: salome56 #177250:
Lístky v MHD si necvakáš preto, lebo tam chodia revízori, ale preto, že je to spôsob platenia za službu. Neviem, koľko rokov majú tvoji kolegovia, ale intelektuálne sú na tom zrejme dosť nízko. Keď neplatia za MHD, tak nech neplatia ani v obchode pri nákupe a potom som zvedavý, čo sa im stane.
ľudkovia chodia vôbec niekedy revízori na 21 od SAV na Patrónku? Kolegovia sa mi vysmievajú,že som jediná, čo cvaká lístky a, že oni tam ešte nikdy revízora nestretli...Nechcem byt zlomyseľná, ale niekedy by tam mohli prísť a MHD by si asi dosť prilepšila...
Ja X13 navrhujem na takúto trasu... a môžete ma aj ukameňovať ?

Hlavná stanica - Predstaničné nám. - Žilinská - STU - Floriánske nám. - Vazovova - Americké nám. - Mariánska - Nám. SNP

a cestou späť

Nám. SNP - Poštová - Vysoká - STU - Žilinská - Predstaničné nám. - Hlavná stanica

? ? ?
Reply on: Solider #177241:
Tvrdenie je bud lzive, alebo pravdive, nic medzi tym. Polopravda je len subor pravd a nepravd.
Reply on: Ike #177215:
Podľa mňa celkom dobrý návrh si napísal.
--------------------------------------------------------------------
Nechápem ako niekto mohol vymyslieť X13-ke takú nezmyselnú trasu! Akurát je na to, aby niečo bolo, ale efekt je nulový... To už radšej naďalej nič ako mrhať peniaze mesta (a teda Bratislavčanov) na takúto hlúposť! Veď je tam súbeh s 93-kou! Inde treba X13-ku...

Bez spojenia s Hlavnou stanicou tak naďalej zostáva zastávka Žilinská, ako aj STU. A hlavne Jesenského, Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo nám., ale aj Kamenné nám. Tam tiež premávala 13-ka a teraz je odtiaľ dosť zložité spojenie na Hlavnú stanicu...
Čakať 12-15 minút - to sa viac oplatí zbehnúť na SAV na trolejbus. Skôr sa tá X 13 mohla točiť na námestí SNP (na tej oficiálnej otočke pre autá).
Reply on: d3k0 #177238:
Pamätáte si niekto, že pred pár rokmi jeden víkend premávali ako NAD za 13-ku SOR-y B9.5 presne po trase 13-ky (teda väčšinou po koľajniciach)? To kvôli podložiu trate na niektorých úsekoch nie je možné dlhodobo?
Reply on: Solider #177243:
Problemom je, ze az na zastavku Postova nie je za 13 ziadna pouzitelna nahrada, lebo s prestupom je to take dlhe, ze sa uz viac oplati ist peso. Alebo autom. Cize podla mna by ND mala riesit zostavajuce zastavky 13ky (Zilinsku kludne ozeliem). Co sa penazi tyka, vedel by som vymenovat 10 inych liniek, ktore ak by sa prihliadalo na ekonomiku a dopravnu obsluhu, tak by uz davno boli zrusene... Tam treba hladat peniaze, nie v ND za vyuzitu 13ku.
Reply on: d3k0 #177242:
Fajn, ak nerátam rentabilitu trate a úžasné linkové vedenie električiek, je vytvorenie takejto linky správne? Rieši naozaj nová linka problémy, ktoré vznikli? Ak je to podľa Teba správne - je potom v poriadku, že tieto peniaze nešli skôr na nevyhnutnú opravu havarijných úsekov koľajových tratí?
Reply on: Solider #177241:
Lživosť sa neurčuje takto. Existuje určitá využitosť trate, od ktorej sa na 100% trať oplatí, a to sa neurčuje podľa počtu liniek, ktoré tam jazdia. To, že bolo a je nevhodné linkové vedenie E, je niečo úplne iné než rentabilita nejakej trate. (Linka a trať sú dva rôzne pojmy.)
Reply on: S499.1023 #177240:
Nikomu netvrdím, že moje tvrdenie je jediné správne. Ak zo štyroch liniek je jedna slušne vyťažená a ostatné tri dosť biedne, tak je moje tvrdenie lživé len na 25%. Samozrejme aj ja si pamätám slušne vyťaženú L1 aj L13 v občianskej časti dňa. Otázne zostáva, či je naozaj podstatné v krízovej finančnej situácii mesta a DPB míňať peniaze na všakovaké linky ad hoc, ktoré aj tak budú mimo pôvodné prepravné prúdy. Táto úvaha tu už raz bola spomínaná, a to presmerovanie L84 na Hlavnú stanicu po spustení pravidelnej trolejbusovej prevádzky na novej trati na Hroboňovu.
Reply on: Solider #177237:
Tak ja teda neviem, či je teraz medzi mlamodyjmi populárne tvrdiť, že v d-13 jazdilo 0-5 ľudí ale každopádne ako generalizujúce tvrdenie je to lož.
Dosť som sa tam najazdil ako vodič i ako cestujúci, aby som mohol záväzne povedať, že v občianskej časti dňa jazdila d-13 aj blahej pamäti d-1 slušne vyťažená.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.