Moj sukromny navrh na spojenie oblasti kamenneho nam a hlavnej stanice je predlzenie linky 210 na rajsku. Nevyriesilo by to ale oblast nam.L.Stura a okolie
Možno tej X13 dali naschvál takú trasu, aby tým nikto nejazdil a aby mohol DPB povedať, že veď náhradu na HLST netreba, lebo nie je využitá a zruší ju bez zavedenia inej, rozumnejšej náhrady.
Hello! Ja síce niesom z Bratislavy,ale akurát sa zamýšlam či sa Bratislava niekedy vôbec dočká nízkopodlažných električiek. Inak s tou traťou na stanicu je to ozaj zbytočná škoda ?
Lístky v MHD si necvakáš preto, lebo tam chodia revízori, ale preto, že je to spôsob platenia za službu. Neviem, koľko rokov majú tvoji kolegovia, ale intelektuálne sú na tom zrejme dosť nízko. Keď neplatia za MHD, tak nech neplatia ani v obchode pri nákupe a potom som zvedavý, čo sa im stane.
ľudkovia chodia vôbec niekedy revízori na 21 od SAV na Patrónku? Kolegovia sa mi vysmievajú,že som jediná, čo cvaká lístky a, že oni tam ešte nikdy revízora nestretli...Nechcem byt zlomyseľná, ale niekedy by tam mohli prísť a MHD by si asi dosť prilepšila...
Podľa mňa celkom dobrý návrh si napísal.
--------------------------------------------------------------------
Nechápem ako niekto mohol vymyslieť X13-ke takú nezmyselnú trasu! Akurát je na to, aby niečo bolo, ale efekt je nulový... To už radšej naďalej nič ako mrhať peniaze mesta (a teda Bratislavčanov) na takúto hlúposť! Veď je tam súbeh s 93-kou! Inde treba X13-ku...
Bez spojenia s Hlavnou stanicou tak naďalej zostáva zastávka Žilinská, ako aj STU. A hlavne Jesenského, Nám. Ľ. Štúra a Šafárikovo nám., ale aj Kamenné nám. Tam tiež premávala 13-ka a teraz je odtiaľ dosť zložité spojenie na Hlavnú stanicu...
Pamätáte si niekto, že pred pár rokmi jeden víkend premávali ako NAD za 13-ku SOR-y B9.5 presne po trase 13-ky (teda väčšinou po koľajniciach)? To kvôli podložiu trate na niektorých úsekoch nie je možné dlhodobo?
Problemom je, ze az na zastavku Postova nie je za 13 ziadna pouzitelna nahrada, lebo s prestupom je to take dlhe, ze sa uz viac oplati ist peso. Alebo autom. Cize podla mna by ND mala riesit zostavajuce zastavky 13ky (Zilinsku kludne ozeliem). Co sa penazi tyka, vedel by som vymenovat 10 inych liniek, ktore ak by sa prihliadalo na ekonomiku a dopravnu obsluhu, tak by uz davno boli zrusene... Tam treba hladat peniaze, nie v ND za vyuzitu 13ku.
Fajn, ak nerátam rentabilitu trate a úžasné linkové vedenie električiek, je vytvorenie takejto linky správne? Rieši naozaj nová linka problémy, ktoré vznikli? Ak je to podľa Teba správne - je potom v poriadku, že tieto peniaze nešli skôr na nevyhnutnú opravu havarijných úsekov koľajových tratí?
Lživosť sa neurčuje takto. Existuje určitá využitosť trate, od ktorej sa na 100% trať oplatí, a to sa neurčuje podľa počtu liniek, ktoré tam jazdia. To, že bolo a je nevhodné linkové vedenie E, je niečo úplne iné než rentabilita nejakej trate. (Linka a trať sú dva rôzne pojmy.)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
salome56