Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #177219:
inak, ale prečo robíte zo Žilinskej nejaký strategický superbod? Veď tam je len bežná, dovolím si povedať nízkopodlažná zástavba. Na Kolibu chodí LEN 203, je tam podstatne viac obyvateľov na jednu zastávku a nikto tam nijakú inú linku nikdy neuvažoval...
Reply on: 810zssk #177216:
A nestačilo by, keby prosto končila na Nám. SNP? Však pred Poľským centrom sa sólo bus otočí a zvyšok centra je v pešej dostupnosti.
Reply on: 810zssk #177216:
Žilinská má síce 203, ale prišla o 4 električkové linky. Logicky mi z toho vyplýva, že ak chcú urobiť náhradnú dopravu za elektirčky, mala by chodiť cez zastávku Źilinská. No a odtiaľ buď niekam, kde sa dá plnohodnotne prestúpiť na električky do centra (trebárs STU - 5, 9, 15) alebo samotná linka pôjde až do užšieho centra.
Reply on: 810zssk #177217:
Nie je problém v značke, ale v spodnej stavbe trate... či by vôbec uniesla dlhodobé zaťažovanie autobusmi.
Reply on: Petto #177211:
Povolenie sa da ziskat/zmenit, vies... inak nie je podla mna nic co by busu zakazovalo vstup na Obchodnu/SNP/L.Stura: znacka jasne hovori ze MHD ma vstup povoleny - nespecifikuje ze musi ist o elektricku.

Pokial ide o to ze sa to neda a neda, chodte sa pozriet do Zurichu. Nevsimol som si ze by tam busy levitovali milimeter nad tratou.
Reply on: MatejBA #177205:
Zbytocny subeh s 210.

Osobne som presvedceny ze X13 by mala riesit predovsetkym dopravu stanica - centrum. Pokial nemoze uplne kopirovat L13 (co by podla mna mohla, ale budis) tak nech jazdi aspon po SNP a potom slucku Jesenskeho - nabrezie - Sturova... v tejto navrhnutej podobe ignoruje to najdolezitejsie...

Pokial ide o zastavku Zilinska, ta ma linku 203, takze tam podla mna nic netreba nahradzat..
Takže keď už sa rozbehli šotonávrhy o linku L13 tak skúsim svoj návrh

http://tinyurl.com/6ncs847

takže trasa jednosmerná a priebežná
Zastávky:

- Hlavná stanica
- Žilinská (možnosť využiť nepoužívanú električkovú zastávku, alebo zriadiť dočasnú a-bus)
- Technická univerzita (potreba upraviť vodorovné a zvislé značenie obmedzujúce parkovanie IAD a zriadiť dočastnú a-bus zastávku)
- Americké námestie (potreba využiť komunikáciu, ktorá sa pre MHD doposiaľ nevyužívala)
- Mariánska (buď zriadiť dočasnú a-bus, alebo využiť električkovú zastávku)
- Kamenné námestie (buď zriadiť dočasnú a-bus, alebo využiť električkovú zastávku)
- Šafárikovo nám. (zriadiť dočasnú a-bus zastávku)
- Nám. Ľudovíta Štúra (zriadiť dočasnú a-bus zastávku)
- Nový most (zriadiť dočasnú a-bus zastávku)
- Zochova
- Hodžovo námestie
- SAV
- Hlavná stanica

alternatívna trasa: miesto Šafárikovho nám. ísť cez Jesenského po koľajniciach (ak je to technicky možné)

Reply on: Petto #177211:
ale podla mna by mala X13 obsluzit co najviac centrum a mne sa nezda ze ten navrh DPB by vyriesil ten problem co tu je dnes, ta linka nebude moc vyuzivana, este ma napada jedna trasa co by bola menej po kolajach:

aby isla po tej trase co navrhlo DPB, ale aby pokracovala cez obchodnu - namestie SNP - sturovu a do euroveii
Lepšie by bolo, keby X13 premávala z Nám. SNP cez Suché mýto-Hodžovo. nám. na Hl.st.
Z Kollárovho nám., čiastočne teda z Obchodnej ide povedzme L206 al. L212 na SAV. Ale napr. okolie Kammenného a Šaf. nám. je momentálne bez obsulhy na Hl.st. Náhrada by pomohla práve tam...
Reply on: matt11 #177209:
Smradobusy v centre mesta nemajú čo hľadať.
Reply on: matt11 #177209:
Nejde o to, ci sa nam to paci, ze by sla X13 po kolajach, ale abusy ani nic ine nema povolene chodit po kolajach ( vtedajsia vikendova X13 bola len vynimka na 2 dni) , vynimka je len pri pri Redute, kde je na to upravena vozovka a trať aj pre IAD
Reply on: TomJ #177207:
povodne som chcel opacnym smerom, ale to by zas kopirovalo L93 - krom toho pri takejto linke by sa kludne mohla 210 vratit do povodneho intervalu a kludne by sa mohol urobit prekladovy interval medzi X13 a 210 🙂
moj navrh je, aby chodila podobne ako L13 , po Stefanovicovej - podla mna kludne moze aj po kolajach, potom po radlinskeho cez obchodnu - tiez si mylsim ze moze po kolajach a potom, cez jesenskeho , nabrezie a mohla by koncit pri novom moste alebo v euroveii.
Reply on: MatejBA #177205:
Neznie to zle (určite je to lepšie ako to, čo navrhol DPB), no takto zase príliš kopíruješ trasu 210. Ináč OK.
Reply on: MatejBA #177205:
Skor by som to trhol od Safka po trase byvalej N95 - cize cez Safko, SNP, Hodzko . Ale neviem ci je tam povoleny prejazd abusu po trati.
Reply on: TomJ #177203:
A co tak trasa X13 v style Hlavna Stanica - Sancova - ASMN - Eurovea - zachadza na Safarikovo nam. - NAM. L. STURA - Zochova - Stefanikova - Hlavna Stanica? Urcite by to malo vacsi zmysel ako terajsi variant - po ceste by sa obsluzili Rac. Myt, Trn. Myt (resp. Krizna), Safko, L. Stura a "posila" k 93 od Zochovej (teda Kapucinska) 🙂 (neukamenujte ma :D)
na Lovinskeho nefunguje autlmat na listky. Mince vyhaduje. Snazil som sa dovolat na poruchh a dispecing, ale nikto nedvihal. Ide o automat s id 797
Reply on: Petto #177202:
Som veľmi zvedavý, aká bude vyťaženosť. A ak bude na Hodžku smer HLST stáť ako trolejbusy, tak to bude ďalšia blbosť, no nechajme sa prekvapiť. Osobne si myslím, že mali dať tú trasu, čo „vyhrala“ v ankete tu na imhd. Táto ich trasa totiž obsluhu Štefanovičovej vôbec nerieši. Možno by bolo tiež efektívne, keď už musí jazdiť obojsmerne cez Štefánikovu, keby ju z Kollárka potiahli cez 29.8. buď na Rajskú alebo k Eurovei.
Reply on: Solider #177200:
Ja to nevidim az tak zle. Linka pride vhod, skor len trasu by som poupravil. Takto je to len "skoro 93ka" bez obsluhy centra

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.