Dobry den,
neda mi nenapisat... velmi negativna zmena designu stranky. Velky krok spat! Vyzera neprofesionalne, az detsky, velmi neprehladne. Stara verzia bola vyborna, prehladna, vobec to nebolo potrebne menit. Bolo by fajn, keby ste to vratili spat.
Re #176518:
Belfi pre sme.sk: "Máme tu príklady miest, ako Budapešť, kde čerpali eurofondy vo veľkom rozsahu aj na nákup nových električiek, aj na uplatnenie električky ako nosného dopravného systému.“"
Takže tipujem druhú možnosť bez toho "aj"
prosim vas, to co je novy dizajn?? Ved je to hroza. Na hlavnej stranke su tri male okienka, kde sa da vyhladavat spojenie a okrem toho je tu plna stranka vsetkeho mozneho - aktuality, anketa, fotky, mapy, online hry, ... A na stranke pre mobilne telefony to iste. Dnes som si rano isiel pozriet spojenie cez wap.imhd.sk a tam som nasiel odkaz na pocasie a online hry. Tak to je to posledne co ma zaujima, ked si dam do mobilu wap.imhd.sk. Redizajn roka toto...
Ike : Však som ani nežiadal aby si mi to Googlil (ale môžem) no skúsim sám po robote, večer. Sa ozvem s výsledkom. Dopredu ale jedna vec : Je otázka čerpania Eurofondov iba vecou kritérií, ktoré stanovili len "bruseláci" alebo do toho prispeli aj "naši" svojím ľahkovážnym prístupom?
Často čítam tento web a môj názor na jeho nový dizajn je taký, že to nebol dobrý krok.
1. Je tam veľa bielej farby, ktorá ťahá oči a na matných monitoroch (vďaka nedokonalosti dnešných LCD panelov) vyzerá fľakato.
2. Problémom je aj kombinácia bledých farieb na bielom podklade, lebo LCD panely typu TN (drvivá väčšina z užívateľov ich používa) majú extrémne malý vertikálny pozorovací uhol, a tak pri pohybe hlavy bledé farby zrazu splývajú s podkladom. Tento (d)efekt je menší pri farbách červená a čierna, ktoré ste, žiaľ, úplne prestali používať. V starej verzii na červenom podklade tento problém nebol. Schválne, skúste priblížiť a oddialiť hlavu od monitora (hlavne ak máte notebook) a uvidíte, ako sa mení odtieň tej-ktorej farby. Pozerajte sa napríklad na bledomodré pozadie menu vľavo hore alebo na bledé kocičky v sekcii Anketa ako "miznú".
3. Ďalej mi vadí celková nekompaktnosť stránky - aktuality sú rozlezené tak, že musím scrollovať, dalej, v aktualitách sú fotografie nerovnakej veľkosti, čo ich zneprehľadňuje. Sekcia Iné Mestá je na opačnej strane ako všetko ostatné.
4. menu je chudobné a treba sa preklikávať cez veľa úrovní, pritom priestoru je dosť. Pri "Iné mestá" chýba samorozbaľovanie.
Tie fabriky/továrne ale zamestnávajú aj kopu ľudí, čo odvádzajú dane mimo mesta, aj na to by sa malo prihliadať. Keď už chcú byť takí spravodliví v tej svojej byrokracií pri nastavovaní kritérií čerpania Eurofondov, tak by mali zvažovať všetky atribúty. Alebo nech teda VW a Slovnaft prispievajú do mestskej kasy. Okrem toho ak sa nemýlim - nemá ešte VW stále úľavy na daniach? Lebo som počul, že furt je vo vetre hrozba, že ak úľavy nebudú, tak balia kufre a rozkladajú "stan" inde, vraj v Maďarsku či Rumunsku na nich čakajú už.
eurofondy sa delia na základe oblastí (zhluky krajov)
nebudem ti teraz vysvetlovať, ktorá oblasť je ktorá, ale dôležité je, že sú 4 a že jednu samostatnú oblasť tvorí BA kraj. Vzhľadom na to, že v BA kraji je vysoké HDP k parite kúpnej sily (v porovnaní s ostatními troma oblasťami), tak BA kraj má obmedzené možnosti čerpania eurofondov.
To vysoké HDP nie je výsledkom toho, že sa tu ľudia váľajú v peniazoch, za ktoré by si mohli postaviť električku ku každému vchodu, ale výsledkom toho, že je tu najväčšia koncentrácia firiem na Slovensku a medzi nimi aj také ako VW, alebo Slovnaft.
Takže, to že ty CHEŠ lepšie projekty ešte neznamená, že sa vôbec dajú, pretože je možné, že ti ho vrátia s tým, že projekt má neplatnú územnú pôsobnosť
Chyba programu, že nežiadame také, ktoré by umožnili čerpať dotácie aj na nové vozidlá. Typická neschopnosť orgánov na Slovensku pri čerpaní Eurofondov a rokovaní o ich využití. Neverím, že keby sme chceli (sme = volení zástupcovia), že by sa to nedalo. Ostatne aj vyspelejšie mestá na západ obnovujú vozový park z Eurofondov.
Re #176504 Dunco: Zjavne ti unika, ze ked chces nahradit busy t-busmi tak potrebujes vozy. Tato trat je dolezita, pretoze SETRI jalove kilometre. Problem je ze sa to financuje z programu ktory na to nie je.
Tým "my" som myslel mesto+DPB, že postavili trať. A trať, ktorá by umožnila nahradiť autobusy by mala byť samozrejmosťou, no zjavne nie je. Trnávka už mohla byť (keby sa použil rozum) riešená komplet trolejbusmi, no nie je.
Ja som odpovedal na otazku ako si predstavujem 208 na pv, co by znamenalo pri zachovani intervalu pridanie 1,2 vozidiel. Kde si dal klby ty vidim. A "my chceme trat, ktora nahradi bus" si pouzil v tvojom prispevku ako prvy, tak by si mal vediet koho si myslel tym 'my', ja som v tom duchu iba pokracoval.
Neviem či "my" a kto sme "my", no v každom prípade by som sa ja (keby to bolo na mne) snažil postaviť trať pre trolejbusy tam, kde môžu nahradiť frekventovanú autobusovú dopravu predĺžením existujúcej trate. Momentálne keďže vidím často situáciu pri Avione, tak by som uvítal nahradenie 63 a 96 jednou frekventovanou linkou po Galvaniho, ktorá by smerovala do mesta po trase 63. Čo sa týka linky 208, tak cez prac. dni som navrhol krátke trolejbusy, počas víkendov iba klbáky. Klbáky sú na 201,202 a 204.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
skaja
neda mi nenapisat... velmi negativna zmena designu stranky. Velky krok spat! Vyzera neprofesionalne, az detsky, velmi neprehladne. Stara verzia bola vyborna, prehladna, vobec to nebolo potrebne menit. Bolo by fajn, keby ste to vratili spat.