Bahu: niesi prvá a ani posledná komu sa nepáči tento dizajn... Podla mňa autor zmenil dizajn preto lebo starý bol zastaralý a vyrobil niečo modernejšie... ? Mne sa páči tento dizajn, stačí si zvyknuť... ?
Prosím Vás zrušte tento redizajn aj celú túto novú stránku, lebo mi je na vracianie a zavorte tvorcu do trinástej komnaty. Takto neprehladné, nevýrazné a neestetické niečo je tresné pustiť na verejnosť!!!!!
Barbora Hutná
S tým rozdielom, že niekde to aj riešia odborníci a nie hysterické osobnosti politickej scény. Tam to aj vyzerá pekne celkom s tou MHD, zatiaľ čo tu nie. Niekde sa politici vedia obklopiť odborníkmi, zatiaľ čo u nás sa obklopujú iba protekčnými blbcami, ktorí nebyť stranníckeho trička, tak sú bez roboty, lebo ani lopatu by im do ruky nedali.
Mimochodom, od spustenia noveho webu mi neprisla jedina mailova notifikacia k spravam. Pokial ide o diskusie, su notifikacie riesene uplne zle. Najma na diskusiach kam neprispievam pravidelne (BB, transport) pre mna bolo zaujimavejsie dostat info o com je prispevok a len v pripade potreby ist na danu sekciu. Takto tam nechodim skoro vobec.
A ako inak ako politicky by sa to malo riesit? Vsak politici su ti co su voleni tymi co to cele platia! Je len chyba ludi ze si volia politikov co ignoruju hlas odbornikov.
Ale MHD je politicka tema nie len v tomto "zvrhlom" state, ale skoro vsade.
Najlepšie to vidno na električkách či niektorých autobusových linkách s mizernými intervalmi. Keby to bolo v kompetencií odborníkov na dopravu už to mohlo dávno byť. Lenže v tomto zvrhlom štáte sa od ´89 riešia veci prv politicky, až na konci dostávajú slovo odborníci a aj to iba formálne, nakoniec sa aj tak riešia veci podľa politikov a nie podľa odborníkov. Potom má človek pocit, že študoval odbornú školu na nič vlastne, lebo politici majú riešenie na všetko a vždy, a v 99% je na H....
A preto predstaviteľ jedného mestského DP na odbornej konferencii povie, že integrovaná doprava by nemala pre nikoho úžitok, iný DP pripraví také obmedzenie dopravy, ktoré znemožní ľuďom v období medzi sviatkami normálne sa dostať do práce....
Ono zas v prípade mestskej firmy mi to nepripadá až také absurdné. Vzťah objednávateľ - dodávateľ je predsa len citeľnejší v mestách, kde dopravu robia "cudzie" firmy. Ale aj tam často prax vyzerá inak - ono to nie je o diktáte, ale skutočnosť je naozaj taká, že magistráty väčšinou nemajú ľudí, ktorí rozumejú doprave natoľko, že by mohli zodpovedne navrhovať zmeny. Preto väčšinou iniciatíva na zmenu prichádza od dopravcov. A to by som nevidel principiálne ako zlé, pokiaľ ide naozaj o snahu zlepšovať dopravu.
U nás to ale vyzerá tak, že mesto = politici nepustia existujúce linky a radšej budú držať stav so špičkovými intervalmi 12-20min než by mali pripustiť diskusiu o menšom počte liniek s kratším intervalom. Veď tu dopravu neriešia odborníci ani ľudia čo majú triezvy pohľad na to, ale hysterické politické pijavice na MsZ a MiÚ, ktoré budú zubami nechami brániť sprostosti v linkovom vedení a intervaloch, len aby si udržali voličov. Obyčajní populisti, ktorí iba prznia MHD. Prečo iné asi mesto stojí s reorganizáciou električkových liniek, ktorá už mala byť zavedená pred rokmi?!
"V Dopravnom podniku sú odborníci, ktorí pripravovali plán dopravnej obslužnosti v spolupráci s mestom vždy. Mesto nemá také personálne kapacity, aby ho vedelo urobiť vo vlastnej réžii. Po našom nástupe sme chceli prvýkrát po dvadsiatich rokoch podrobiť plán dopravnej obslužnosti auditu, firmu by sme vybrali v súťaži."
Vidím, že ani Belfi nepochopil, že úlohou dopravcu je voziť ľudí a nie si diktovať na akých trasách.... Za dopravnú obslužnosť zodpovedá ten, kto si ju obednáva a teda MESTO!!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Filaton