Reply on: m@rtin #17556:
Presne tak.. a do nemecka sa mozes odviest nemeckymi vlakmi
Myslim ze mas v pake kto ten vlak prevadzkuje, dolezite je ci je cisty, pohodlny a ako dlho mu to trva...
Myslim ze mas v pake kto ten vlak prevadzkuje, dolezite je ci je cisty, pohodlny a ako dlho mu to trva...


Ano vyplazoval jazyk v podobe pasu cest. listkov na MHD. Nevim ako sa to tomu automatu podarilo alebo ci mu niekto pomohol
Tak ma napadlo ze by sa to dalo aj znuzit. Stacilo by vziat ten pasik a nastrihat si listky a ist ich vymenit na DP s tym , ze pozrite co mi dal automat ked som si kupoval listky:-) Nevraviac o tom ako by sa dal osalit revizor na doslova cistom listku , ktory by bol este aj originalny
P.S. Kto byva pri trati isto pozna zvuk poslednej serie T6 aj bez teho aby sa pozrel von
, mozno ked sa v Pendoline preveziem, zmenim nazor.
J
Navrhoval by som však, vráťme sa k bratislavskej mestskej hromadnej doprave a teraz už aj regionálnej.
Metro je zavrhnuté, bude rýchlodrážna elina. Od 7.7. začína jazdiť BKS na trati Zohor - Zah. Ves. Chcú jazdiť až na Hlavnú stanicu a to z Malaciek aj Pezinka.
Takže čo vy na toto: Do DnV neťahať elinu, ale prepravu by zabzpečovali nejaké tie motoráčiky (niečo ako Tatranská železnica). Niektoré by išili až z tej Z. Vsi, niektoré z Malaciek a niektoré len na trase DnV - Lamač - Hl. stanica. V DnV a Lamači by sa zabezpečila len doplnková doprava k stanici a pár spojov do dúbravky. V Lamači to isté. Spoje ako 30, 21, 61 by sa zrušili.