Reply on: Kami #17427:
PODOBNE JE to s rannou 21kou...


. Ale O.K. - aj tak to tam maju lepsie :DD. Ono aj ked si porovnas - tu dobu, co oni rekonstruju korodor Ostrava Praha a Ceska trebova Brno - az k nasej statnej hranici a uzu maju defacto skoro vsetko hotove - len od prahy po Kolin, ci kam to este nemaju hotove, tak za tu dobu u nas stihli akurat zrekonstruovat 10, alebo 15 min. cesty vlakom medzi BA a TN - comu ja osobne hovorim tempo. A sam asi uznas, ze je velikansky rozdiel ked ides po reko trati a starej povodnej - nielen v rychlosti, akou tade ide vlak, ale najma v skoro nulovej hladine hluku a hladkosti a "nehrkotani". A to nehovorim, ako pekne su vseky stanice zrekonstruovane - aspon perony, a aj na mensich stanickach maju digitalne transparenty - teda na oznamenie prixodu/odchodu vlaku, a tak dalej - skoda hovorit vobec...
Kupite si Kilometricku Banku Ceskych drah za 1200 Kc, mate v tom 2000 km (na porovnanie ZSSK: 1900 Sk, 2000 km) a tato ceska KMB PLATI BEZ DALSIEHO DOPLATKU aj na vlaky IC a EC. Takze cesta napriklad Praha Holesovice-Usti nad Labem hl.n. (103 km) vas v druhej triede EC-cka vyjde na 103*0,60=61,80 Kc a v prvej triede EC-cka 103*0,60*1,5=92,70 Kc.
a aj napriek peticii ZSSK zostali hluche a neme
Neviem, ci na to existuje i nejaka pravna norma, ktora by to usmernovala, ale zo zdravotneho hladiska je uzavrety okruh skodlivy.
, ale podla mna klima pre ludi musi z hygienickych a inych dovodov menit aj vzuch. Ved nemoze predsa stale dookola cirkulovat vydychany, aj ked chladny vzduch - nie? Mozno tomu dobre nerozumiem (zacinam lutovat vynechane prednasky), ale to by sa ludia za urcitu dobu podusili - nie?
.
- dokonca :DD som raz siel do KE aj IC-ckom
J
Re #17427 Kami: to je ten problém pri elinách. Je veľa liniek a dlhé intervali. A každý človek čaká na tú svoju linku. V Karlovke ide elina každé 3min. ale ľudia čakajú na tú svoju
Trasa A: navrhovaná do Petržalky a v meste okruh Dostojevkého, Karadžčova, Legionárska, Rač. mýto, Šancova, Štefánikova Hurbanovo, SNP, Štúrova, S. most. Boli by A1 a A2 a každá by šla iným smerom. Čiže by sa striedali. Najprv A1 na Dostojevského, potom A2 na Štúrovu, atď. Možno to dať nie na Legionársku, ale na Trnavské a odtiaľ na Račko a potom ako pri prvom návrhu však na Trnavskom m. by bol malý oblúk. Od S. mosta po S. most pod zemou.
Trasa B: dnešná linka 5 Od Hurbanovho nám. za Račko pod zemou.
Trasa C: dnešná 2 od Zlatých po Trnavského m. by išla normálne potom Krížna, Vazovova, Obchodná, Tunel, N. most, Jesenského Kamenné, Americké nám. Trnavské m. Pred Trnavským pod zem vyšla by pred hurbanoým n. a za tunelom znovu pod zem a vyšla by za Trnavkým m. Môžeš potiahnuť na letisko okolo Avionu.
Trasa
Prestupné body medzi Trasami A, B, C, D. Trnavské mýto, Račianské nám., Kamenné nám., Hurbanovo nám.
Výhľadovo trasa E. Od Polianok po Brnianskej, Pražskej (tu pod zem) Šancovej, Račko, Trnavské mýto, Trnavská, Rožňavská.
Pramálo nevyužívaná trať na Halavnú stanicu zrušiť, náhrada Trasa A so stanicou na Predstaničnom.