Reply on: Andy #17446:
no v 1Tr. aj v obyc. vlaku su mozno zablsene
, ale calunene a celkom pohodlne sedadla.No ked ti nic nexyba, tak je to v pohode - nie si asi zhyckany. Isteze je vlak pohodlnejsi, ako auto, ale zelezi konkretne v com. Mne sa zda nepohodlny vlak v tom, ze mi nezajde az pred dom - ale zase co sa tyka priestoru tak pohodlny je
. Takze o tom je to tiez. A vlak je malokedy rychlejsi - resp. zalezi presne odkial, kam ides. Napr. BA-Nove Mesto nad Vahom - 99km - urobi vlak za 1h18min. co sa mi zda dlho. Ale BA-Ke urobi IC asi rychlejsie - to neviem -nesiel som auto z BA do KE este.
Jasne, ze je to preklep, ale znie to tak krasne sebapopierajuco
pretože sa im nechce prestupovať, lebo nevedia kedy im tá ďalšia elina pri prestupe príde. Keby to fungovalo takto bolo by to podľa mňa lepšie.
dnešná 14. od Astronomickej po Trnavské m. by išla normálne, potom Krížna, Americké, Kamenné, Jesenského, N. most, tunel Obchodná Vazovova, Krížna a Trnavské ďalej norm. Pred Trnavským pod zem vyšla by pred tunelom a za hurbanovým znovu pod zem a vyšla by za Trnavkým m.
Igorko
Ako podstatne väčšiu vadu vidím to, že tú prvú sériu, čo jazdí na Tatrane a Kriváni, navrhoval úplný kretén, takže je drobnými detailmi úplne znehodnotená a nespôsobilá pre ľudské cestovanie - imbecilné autobusové usporiadanie sedačiek, nezdvíhateľné stredné opierky atď. Stokrát radšej zoberiem Bmee než tento paskvil. A pritom na Strele je vidieť, že s pár drobnými úpravami sa z toho dá spraviť vynikajúci vagón.
I.