K miestnemu zastupiteľstvu Karlovej Vsi sa radšej ani nevyjadrujem. Pred voľbami to vyzeralo nádejne, ale po voľbách začali vymýšľať hovadiny... Napr. koľko ľudí vie napr. o tom, že potajomky zrušili výstavbu nákupného centra na Molecovej ulici, ktoré malo po takmer 20 rokoch vyriešiť nedostatok občianskej vybavenosti v Karlovej Vsi a na Dlhých dieloch? Ešte to musí schváliť mestské zastupiteľstvo našťastie. Tým, že zrušili jeho výstavbu automaticky zrušili aj výstavbu BUS pruhu z Dlhých dielov + parkovacie miesta. Argumentovali tým, že radšej by tam videli športovú halu alebo iné športoviska s tým, že dané pozemky vlastní Rakúsky investor takže už vidím ako zrazu miesto obchodného domu postaví športovú halu... Taktiež argumentovali tým, že športoviska nezaťažia a nezhoršia dopravnú situáciu na Molecovej, ale to, že keď sa hrá nejaký futbalový zápas na ihrisku na Molecovej tak automobily stoja na ceste, obmedzujú IAD aj MHD, parkujú na chodníkoch a nedodržiavajú 1,5 metrovú hranicu im zrazu nevadí... ☠ Karlova Ves má asi vždy šťastie na takýchto poslancov... Viem, že ani LIDL nechceli schváliť, ale občania im dali najavo, že chcú radšej LIDL než "parčík", ktorý roky nikto neudržiaval a zdržiavali sa tam indivídua. Som zvedavý čo na tento krok povedia občania, ovšem ak sa to dozvedia nakoľko to spravili potajomky a aj v zápisnici zo zasadnutia sa neobjavuje meno obchodného domu a ani výraz "obchodný dom", ale len označenie pozemkov z katastra... ?
no dopadlo to klasika, este horsi mackopes, ako sme si mysleli to je dost na plac ...
ale zvykli sme si ..
keby rozmyslali, teraz sa budu definovat nove operacne programy na 2014 - 2020 a posledny problem tam dat operacny program na ekolocke mestske systemy hromadnej dopravy.
taktiez nie je problem zacat vystavbu a potom dodatocne poziadat o prefinancovanie (napriklad viacere useky D1 sa tak riesili, ze zacali sa pred 2006, ale boli prefinancovane cez obdobie 2007-2013)
na magoriate len vedie, ze nemaju absolutne ziadne moznosti financovania ani oprav trati, tak stale vymyslaju hluposti...
hold tie dementne majstrovstva nas budu stat 20 rokov mizerie vo verejnej doprave, ale hlavne ze sme mali asi tak tyzden osial fanusikov ako sa 12 magorov nahana za ciernym cudom na zmrzlej vode ... huraaa
kazdopadne tunel TEN-T nebude mat v dalsom obdobi tak ci tak dostatne financne krytie takze budeme mat paskvil maximlny
s tymto absolutne nie je problem .. je to len o nadefinovani programov, ktore su odvysle od nas..
tak ako ficova vlada stiahla z dialnic 900 mio euro urobila nove nezmyselne programy pre "konkurencioschopnost" "elektronizaciu spolocnosti", co boli len tunely pre spriaznene firmy .. tak nie je problem mat ani program pre mestsku dopravu ako maju v cechach
Aké pravidlá? Vieš dať link na nejaký dokument (európsky, nie slovenský), ktorý neumožňuje financovať električkové trate 1000 mm? Keďže v niektorých krajinách sa za eurofondy takéto trate stavajú, asi žiadne také pravidlo na európskej únii neexístuje.
ale nie všekým sa to vyplatí. Človek by to nepovedal, no najväčšie úlovky podľa môjho tipu majú revízori na L24. Každý mesiac tam aspoň 3x pochytajú polovičku autobusu, takže o dotácie na L24 je myslím postarané po 3 raziách mesačne. Ja som to síce nevidel na vlastné oči, ale kolega cestuje s L24 na L21 k starej bráne. Teraz už viem ako VW "dotuje" 24,25,26 a pracovné spoje na L92 ?
4h prace za 90 dni. pockaj este pouvazujem...
Ale ak sa ti nepaci, zacni s obcianskou neposlusnostou, jazdi nacierno. Su ich tisice, ktorym sa to vyplati kazdy bozi den.
Keď nedokážeš normálne diskutovať, nebudem odpovedať na Tvoje otázky. Toto nie je prvá Tvoja neprimeraná reakcia na tomto fóre #166357 a iné), tak pozor, aby sa Ti raz nestalo, že už sem nenapíšeš nič ( http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f262e29ef2f262e29 - 10. a 11. bod).
V podstate hej. Obec pri výkone samosprávy najmä zabezpečuje verejnoprospešné služby, najmä nakladanie s komunálnym odpadom a drobným stavebným odpadom, 5c) udržiavanie čistoty v obci, správu a údržbu verejnej zelene a verejného osvetlenia, zásobovanie vodou, odvádzanie odpadových vôd, nakladanie s odpadovými vodami zo žúmp a miestnu verejnú dopravu. (§4ods. 3 písm. g) zákona o obecnom zriadení).
najstrmšie ulice čo som zažil v BA boli asi Bárdošova ako jazdí L44 a potom ten úsek medzi zastávkou Júlová a Koliba a potom už asi len Nad lúčkami. L44 je treba ako soľ, tam to mali ľudia bez L44 fakt ťažké, resp. hlavne tí starí, alebo trebars som tam stretol aj poštárku ako šla so 44 hore. Viac by nám ale asi prezradili konkrétne pozdĺžne profily daných komunikácií, lebo jedna vec je pocit, druhá vec, je aké sú čísla.
Chrobákova je strmšia, Plachécho ešte viac, na Chrobákovej je pár RD a 84 bytov, polovica bytov najmä mladí autá majú, ostatní najmä starší chodia pešo (naše spoločenstvo teraz plánuje výmenu výťahov a bezbariérový vstup do domov pre nich), na Plachého sú len RD ale tiež stretávam ľudí aj pešo chodiť, poznám aj jednu pani s reumou ktorá býva v poslednom dome a keď ju nikto nezoberie autom tak si to vyjde celé, cez víkend je Plachého zase turistický chodník, lebo odtiaľ sa vieš cez les dostať do Devína, DNV, Devínsku kobylu, Sandberg
a zabudol som reagovat na druhu cast otazky - snazim sa krotit, preto moj ucet za piatky a soboty by nemal prekrocit viac ako 5 eur/den resp. ak je co oslavovat 10 eur Samozrejme su aj vynimky, kedy nejdem vobec alebo dam ovela viac. Co sa tyka zdrazenia - 9 eur sa ti nemusi zdat vela, mozes aj argumentovat tym, ze budem moct jazdit po celej BA, ale treba si uvedomit, ze to nie je jedine zdrazovanie tento rok, cize je to len ta povestna spicka ladovca. A pri plate 2,5 eura/hod to mam cca 4 hodiny prace navyse len preto, aby som mohol jazdit v "1 pasme"
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Hug0