Spectre: Súčasné naše B961-ky majú prevodovky VOITH trojstupňové, ale je predpoklad, že tie, ktoré prídu tohto roku budú mať už prevodovky štvorstupňové. Motor IVECO + dobre nastavená prevodovka = aj úspora PHM. B961-kám sa dokonca už upravovala norma na spotrebu, pretože vodiči mali doslova abnormálne úspory (= privysoké odmeny :)). Pôvodná norma bola stanovená podľa Karos B941E.
Sorry, ale čo sa stane so 7053 naozaj netuším
Sorry, ale čo sa stane so 7053 naozaj netuším




Vladimír
Celé moje snaženie sa sleduje len to, že Karosu chápem ako DOČASNÚ pomoc, kým budú k dispozícii prachy na výlučne moderné NP vozidlá.
Kydanie na Karosu ma neštve preto, že by som ju ktovieako miloval, ale šokuje ma predstava nákupovania samých NP vozidiel (to by ste boli asi jediné mesto v postkomunistických krajinách navôkol, ktoré na to má). V situácii keď bratislavské autobusy predstavujú často ohrozenie cestujúcich (teraz vám tuším horel Tambus nedávnp, alebo čo...) tu čítam rezolútne vyhlásenia, že radšej kúpime menej, ale NP autobusov a zatiaľ budeme zúfalo zápasiť so stavom starých Vrakos.
Nové vozidlo, i keď VP, je vždy, vždy, VŽDY v porovnaní s prevádzkou starého ekonomickejšia a jednoduchšia.
Pri pohľade na fotogalériu bratislavských vozidiel mi hrdinské vyhlásenie, že "radšej nič ako Karosu" pripadajú - poviem to slušne - čudné.
Toto je môj názor. Podľa možnosťí by som sa sa už k téme nerád vracal.