Reply on: Kami #16870:
Tak pozor! Rada 93x a 94x je klasicka konstrukcia a la Vrakosa - cize podvozok, klietocka a bocne paneliky. Jedine zosilnenie je tam kvoli tomu, ze cela, co to drzali pokope su vymenene za bakelitove a tie maju nizsiu pevnost. Rada 95x a 96x je "skeletova" konstrukcia. Prakticky je to ale to iste, ako 93x a 94x, akurat su tam tie panely napevno privarene, pokial je mi znamo.Re #16869 martiner: To je fakt. V DPB je retarderov plno
Akurat nie su tam, kde ich najviac treba
Kami
Zaujala ma ta paka prevodovky. Ja som skor pocul nazor, ze pri GO by do 732 mali davat silnejsie prevodovky (5P120), lebo po case opat "rataju zuby", ako pred GO (5P80). A hoci sa v prirucke pise o rozbiehani na 1ke, malokto to dodrziava. Spojka vydrzi.
Spectre: pises o ramoch a o 14Tr. Uz K900 ma ram zosilneny a cela nemaju ziadnu nosnu funkciu. Preto nemam doveru ku GO na 93x. V 950 je ram dalej zosilneny kvoli bezpecnosti pri prevrateni. Keby sa dalo v Karose fotit, tak sem hodim link na fotky holych bocnic a skeletu, co sa tam "povalovali" pocas dna otvorenych dveri. Mozno by si z toho dokazal nieco vycitat.