Keď je také super mať všetky zastávky na znamenie (aj počas dňa), prečo na to ešte neprišli v Prahe, Brne, Viedni a ostatných väčších slovenských a českých mestách? Alebo viete o nejakom?
Re #168446 a.m.: Presne tak, tiež to tam poznám. Výborne si opísal situáciu, ktorá nastane v Dúbravke. ? S touto témou súvisí aj príspevok #168316
To viem. Skôr som chcel vedieť, či v DPB existuje aj iný typ brigády ako robiť vodiča. Navyše, ešte nemám 21, čiže tento rok by som to aj tak nemohol robiť (ak sa nemýlim, na vodiča MHD musím mať 21 rokov).
Ráno sa vozieva v L67 tak cca 25-30 ľudí, popoludní to závisí od toho, ako dlho pred L67 nič nešlo. Každopádne viesť linku tak, že vynecháš prestupný bod je kolosálna ... a ver tomu, že by sa to nestretlo s priaznivým ohlasom.
však s L78 a 87 a namiesto víkendovej L67 by premávala cez víkend L178 v 30min intervale, to som myslím, že už spomínal. Okrem toho, vyťaženosť L67 klesla pokiaľ sa nemýlim a už tam nejazdia 12m ale 9.5m. Tým nechcem povedať, že je to nevyťažené, ale L67 prišla o nemálo ľudí práve tým skrátením trasy a zrušením premávky k Avionu. Cez pracovné dni ľudia využívajú na dopravu od Astronomickej prevažne L78 a 87. Raz som chcel ísť od Astronomickej s L87 ale nastúpil som do L67 ? a napriek poobednej špičke, kúsok po 16:00 bolo s tým šlo na celej trase asi 25 ľudí, akurát tak na 9.5m, pričom by sa to zmestilo aj do 78 alebo 87.
Nič sa neboj, ja som videl už niekoľko výkresov ako to má vyzerať. Len sa ťa pýtam, ako sa ľudia z Vrakune a Biskupíc dostanú na zastávku Astronomická, kde prestupujú na električky. ?
veď L65 by namiesto diaľnice použila tú spojku medzi Galvaniho a Vrakunskou cestou aby sa dostala na Dolné hony, tak by sa podarilo ušetriť zas nejaké vzkm. Príp. by bolo najlepšie skrátiť L65 po Avion aby bolo spojenie Rače a Vajnorov s Avionom a L67 by namiesto Astronomickej použila ten nadjazd a šla po Galvaniho k Avionu kde by končila, príp. by pokračovala na Vozovňu Jurajov dvor. Na Astronomickú by L65 vôbec nemusela v prípade preloženia od Galvaniho na Vrakunskú cestu zachádzať na Astronomickú, neviem ako si na takúto volovinu došiel ale skús sa pozrieť lepšie na túto fotku (http://www.cityprojects.sk/sites/default/files/pharos_1.jpg) a tam uvidíš, že Galvaniho sa tiahne popri trati 131 a potom nadjazdom ponad túto trať sa napája na Vrakunskú cestu.
Tam sa robia ešte len terénne úpravy, takže pochybujem že by nejaký nadjazd bol tento rok hotový. Neviem si predstaviť, ako by si takto presmeroval L65, to by musela zachádzať na Astronomickú. A tiež neviem, či by to kapacitne zvládala pri súčasnom intervale.
inak teraz sa tam buduje vraj nejaká cesta popri trate 131, podľa obrázkov zo skyscrapercity tam má byť najdazd ponad trať a ten má potom klesnúť dole k Vrakunskej, čím sa podarí spoji Vrakunskú a Galvaniho, je tak? Keby sa toto podarilo ešte tento rok vybudovať, tak by mohli L65 odkloniť po trase L67 do Biskupíc a L67 zrušiť. Namiesto L67 by sa mohla spraviť víkendová premávka v i=30min do prekladu s L87 na Hradskej aby ostal 15min interval v spojení Vrakuňa - Astronomická.
ako potom zvláda L43 dopravu na Kačín? Či už minuloročný ošiaľ z Kačína opadol? ? si pamätám jak som stretol aj tri L43 za sebou a dve z toho išli na Kačín. Chýbala tomu vtedy pomerne jasne koordinácia a chodilo sa bars jak, len nie podľa CP. ?
Podľa správ na TA3 koalícia nebude brániť zbaveniu imunity Andreja Ďurkovského. On sám sa k celej veci odmieta vyjadriť, pričom sám v minulosti podporoval zbavenie imunity poslancov. Podobne by mohol prísť o imunitu aj ex-minister za SNS - Štefanov, tu však stojí proti početná skupina otrokov veľkej tlčhuby Róbertka ?
Na 43 už kĺby nechodia. Inak čo sa týka 43, tak možno cez týždeň a aj cez víkend skoro ráno/večer by sa dali nejaké spoje podľa mňa vyškrtať. Pravda na škrt by bolo treba komunikáciu s tými pár ľuďmi, čo bývajú v lokalite ex ŠÚNZ, keďže neverím, že pravidelne všetky tie spoje v tomto čase využívajú.
Ámos
http://reality.etrend.sk/komercne-nehnutelnosti/pharos-pri-avione-zacina-cestou.html