mohla ísť takto : ... - Drieňová - Záhradnícka (Slovanet, prestup na električky a L50) - Jégeho - Bajkalská - Drieňová - ... Aj keď musím priznať, že sa mi veľmi páči myšlienka prepojenia Trenčianskej s Bajkalskou takýmto spôsobom aj keď iba jednosmerne, áut takto jazdí dosť, takže myslím, že aj nejaká linka MHD by mohla, L66 tak už jazdila potom, po predĺžení k Eurovee zas bola odklonená.
Pokiaľ nevymyslia niečo nové, tak áno, budeš platiť ešte starú cenu, dôležitý je deň nákupu pre cenu. Máš ešte štastie, mesiac dopredu sa dajú kupovať električenky. Ja som toto raz využil na prelome decembra/januára.
Zmyslom môjho príspevku bol hlavne šok z trasy cez Jéhego ul. v záujme obsluhy zastávky "Slovanet". Podľa mňa zastávka "Bajkalská" je omnoho dôležitejšia. (Prestup na električky totiž bude zabezpečený na zastávke "Saleziáni").
1; Hmm, myslíš, že je reálne, že DPB oficiálne umožní, že stlačenie dopytu pred zastávkou na znamenie bude stačiť?
2; Čo som si všimol, niektoré krátke SOR-ky nemajú "pamäť" - čiže keď stlačím počas jazdy tlačidlo dopytu, po zastavení na zastávke sa dvere neotvoria (teda tlačidlo treba stlačiť znova). Alebo sa to už zmenilo?
ja ti môžem iba k tej trase L66 povedať, že nie je to až také zlé, aj keď takúto variantu trasy som nečakal vôbec, ale zjavne chceli riešiť priame spojenie s LIDL-om na Trenčianskej, no mohli podľa môjho názoru viesť linku od Trenčianskej, po Košickej, otočiť na Jelačičovej a späť po Košickej, Trenčianskej a Bajkalskej a už po starej trase na Domkársku. Nemeral som si to, či by to vyšlo menej vzkm ako aktuálny návrh, takže som tak strelil takýto návrh, hlavne z dôvodu možnosti prestupu v obidvoch smeroch na trolejbusy na Trenčianskej. Asi je ale ten plán L66 od 1.7. úspornejší ako ten môj a celkom dobre rieši prestup medzi električkami/trolejbusmi+L68 na L66, len sa trochu motá tou zachádzkou k zimáku.
Možno si od Igora vyšší, ale (aspoň ja mám taký pocit) pochopenie napísaného ti tak rýchlo nejde. Inak by si sa (opäť podľa môjho názoru) nepýtal 3x to isté.
To, že ti niečo povedia médiá alebo ja sú približne rovnako smerodajné údaje, keď už pre nič iné, tak len pre to, že všetky medializované správy sú zatiaľ len v štádiu návrhov, teda nič schválené nebolo. Pre teba, ako poctivo (a teraz to nemyslím posmešne) platiaceho cestujúceho sú smerodajné údaje, ktoré budú zverejnené v schválenej tarife, nie nejaké kecy ktoré sa dočítaš (možno aj 3x prekrútené) v médiách a to bez ohľadu na to, či tie slová prisúdia primátorovi alebo predstaviteľovi DPB.
Keďže však ešte nič schválené nie je, tak ti ani DPB nemôže podať presné informácie. Napriek tomu však platí (a AAA ti to v príspevku #168287 aj na príklade vysvetlil), že tvoj PCL sa riadi pravidlami PLATNÝMI V ČASE JEHO KÚPY. Čiže, opäť opakujem, ak si kúpiš PCL pre 2. pásmo, a na druhý deň pásma zrušia, stále ti bude platiť len v tom rozsahu, v akom bolo 2. pásmo.
Ak ti táto odpoveď nestačí, kľudne sem prídaj ešte 300 príspevkov s otázkou, alebo si počkaj tak na týždeň pred zmenou a potom sa všetko určite dozvieš aj z oficiálnych miest.
A to sa už nechcem opakovať o tom, že pásma sa nerušia (po zavedení BID by sa museli aj tak opakovane zavádzať), akurát v predaji bude len celosieťový PCL (viď aj tie medializované údaje s cenami). ?
máš jedno koľko máš kg, bars aj nech vážiš ako Helena Ružičková, ak nevieš čo s tou váhou pri mastenici, tak si vieš kde... nejaký 70-80kg človek ťa dá dole lebo vie kam ťa má trafiť.
Tykat mi mozes, mne len vadia urazky, nadavky a podobne pod ruskom anonymity.
OK, tak ak to bude tak ako vravis TY, tak potomc hapem, ze sa nebude dat spekulovat. Avsak ako bezny obcan dostavam oficialne informacie len z medii (SME, STV, Markiza, TA3, Pravda, atd... okrem JOJ). A teda vychadzam z toho, co mi tam primator mesta povie.
Ak aj rokov máš toľko isto čo Igor, tak to Vám kľudne môžme vykať ? Ale vzhľadom na zaužívané pravidlá internetovej diskusie a v tomto prípade panujúcu anonymitu ostanem pri tykaní.
Zásadnu chybu robíš, že veríš médiam. Pravda sa ukáže až od 1.8., ale povedzme že vozidlá budú ukazovať pásma tak ako doteraz aj informácia o pásmach sa bude uvádzať vo všetkých cestovných poriadkoch (aj zastávkových aj na internete) tak ako doteraz aj od augusta.
Povedané rečou obyčajného človeka (lebo im sú adresované vyjadrenia v médiach najmä): po prvom auguste sa bude dať kúpiť električenka iba na prvé aj druhé pásmo zároveň, a tak cestujúcim bude jedno v akom pásme sú. (a vodičovi tiež) Teda pre nich sa defakto pásma zrušia.
Je to oveľa jednoduchšie povedané, ako to čo povedal Valec a čomu Ty neveríš, že sa po novom bude dať kúpiť električenka iba na celú BA, ale pásma ostanú, lebo raz bude BID, kde sa to pre mimobratislavských bude rozlišovať ako zóna č. 100 a 101..
Tych blbych si nechaj pre svoju rodinu, alebo mi to skus povedat nazivo v tmavej ulicke. Lebo frajerov, co urazaju cez net je kopec. Aby som sa Ti trosku popisal, predstav si cloveka asi o 5cm vyssieho od Igora J. a vahou cca rovnakou. Mam rad frajerov, co sypu urazky cez net.
A teraz k veci. Ja som bezny clovek, (hypoteticky) nezaujimam sa o MHD. Viem z medii, ze pasma sa maju zrusit. To, ze y mi tu povies, ze sa rusit nemaju pre mna nic neznamena, nie si smerodajna osoba. Ked mi v mediach primator, alebo nejaky zastupca DP povie, ze sa pasma maju zrusit, ako radovy obcan to beriem ako bernu mincu. Poctivo si kupujem PCL. Kupim si 2. pasmo na rok. Od 1.8. mi bude cez media oznamene, ze ZIADNE PASMA uz nie su (ludovo podane). na zastavkach, vo vozidlach MHD nikde nebude upozornenie kde ake pasmo je, v akom pasme sa prave nachadzam. Pre mna bude pravne platit to iste, co pre kazdeho - JEDNOTNE PASMO. To, ze mi DPB predal par dni pred zmenou PCL na nejake pasmo, nie je moj problem. Podla zakona som v prostredi, kde uz ziadne pasmo neexistuje. Neviem si predstavit, ze mi revizor povie "pane, ste v 2. pasme". Ked sa ho spytam, nech mi ukaze kde su tie pasma vyznacene, bude hotovy. Proste bud to DPB nedomyslel, alebo neviem...
Vychadzam z medii, zo sprav ktore boli ZATIAL medializovane (okrem ineho aj tu na IMHD).
to si si skoro spomenul, už som na úplne inom článku, som od pridania toho príspevku už prešiel články o Gemerských spojkách, ZAN a i., takže neviem fakt v ktorej diskusií to bolo už a hľadať to v 20 článkoch teda nebudem, keďže tie diskusie tam sú fakt dlhé a príspevky tiež niesú krátke. Ak teda dotyčný tresol blbosť, tak potom napíš, že aká je skutočná cena Herkulesa. Každopádne, donekonečná dávať našim šmelinárskym ŽOSkám nažrať za reinkarnáciu starého železa je na štát, ktorý potrebuje šetriť, škrtá vlaky a chce rušiť trate poriadne silná káva. Ešte furt nikto z Vás nechce priznať, že ŽOSky sú darmožráči?
Tak za je pravda, že upršaný október, november a zimný december, január veľmi na bicykel nie sú. Ale podľa tých zápch by som povedal, že IAD v skutočnosti prevláda.
Ty si naozaj taký blbý alebo sa len robíš? Ak si kúpiš PCL podľa tarify platnej do 31.7. tak sa riadiš jej podmienkami do konca platnosti PCL, aj keby sa tarifa medzičasom 5x zmenila. Už druhá vec je, že pásma sa nerušia, akurát bude existovať PCL len pre obe pásma. ?
hovorím, že zdroj vlaky.net. Neviem odkiaľ to ten človek vzal. Na druhej strane, že ešte tie darmožráčske ŽOSky nekopol nikto do riti s prestavbami starých lokomotív, ani trochu ti nepríde trápne, že sa náš "výrobca" lokomotív a motorových jednotiek pýši takýmito vecami, že nemá nič vlastné? Keby ČKD a iné podniky vyrábali menej trvanlivé stroje, tak čo by dnes "géniovia" zo ŽOS vyrábali, resp. recyklovali?
zaujímavé, že v Žiline automat zoberie aj 1c a 2c. Nie je to divné, že zrovna tak vyšli ceny, že to vyšlo na nulu?! Proste je to zas odrb, tak jak zvýšil DPB ceny pri prechode na €, keď 7Sk = 0,23€, tak si to DPB dal na 0,25 a ešte zrušil aj prestupnosť, už len na tom trhol, ak vôbec trhol a nevysrali sa rovno ľudia na cvakanie lístkov. Mohol pri prechode na € rovno zvýšiť cenu na 15min - 0,30/0,60 a 60min-0,40/0,80. Síce som zaregistroval, že veľmi málo ľudí cvaká lístky, lebo nepočujem označovače cvakať už tak často ako kedysi, no dvihnutie cien lístkov takýmto spôsobom príležitostných cestujúcich nepresvedčí na kúpu PCL, keď už tak budú mať po ruke nejaký ten lístok a ten si cvaknú ak uvidia revízora, alebo sa na MHD radšej ozaj vyserú.
Peon
1; Hmm, myslíš, že je reálne, že DPB oficiálne umožní, že stlačenie dopytu pred zastávkou na znamenie bude stačiť?
2; Čo som si všimol, niektoré krátke SOR-ky nemajú "pamäť" - čiže keď stlačím počas jazdy tlačidlo dopytu, po zastavení na zastávke sa dvere neotvoria (teda tlačidlo treba stlačiť znova). Alebo sa to už zmenilo?