Reply on: derik #168260:
u nás je to tak, ako povedal jeden pán na TA3, že : "SLOVENSKO PREŽÍVA AUTOMOBILOVÚ PUBERTU." Totiž tí čo auto majú ho používajú stále a sú na ňom úplne závislí, z domu sa nepohnú ani na nákup čo majú dostupný dobre s MHD, alebo pešo ? Poznám jeho hovädo, čo malo prácu od domu vzdialenú tri zastávky jazdy s L95 ale muselo to debilča jazdiť autom, takisto Kaufland na 2 zastávky vzdialený ale nevie ísť bez auta. ? Ide k lekárke, ku ktorej má priamy spoj - zas autom. A naproti tomu kolegyňa mojej mamy, používa auto iba vtedy keď idú celá rodina do kúpeľov (Mosonmagyárovár), či do záhrady (Potočná v Rači) alebo mimo BA k starý rodičom kdesi v keli kde ani vlak nechodí. Takto v zásade nepoužíva auto, ak by mala ísť v aute sama alebo ona a jej muž, či dcéra, nakoľko všetci idú na iný smer, v iný čas z domu a iný čas sa aj vracajú. Problémom je, že keby si dnes presvedčil ľudí aby používali auto rozumne, tak kam nacpeš ten nával ľudí z IAD do MHD? Mesto by muselo v tom prípade navyšovať výkony a tiež rozšíriť vozový park a aj spraviť nábor šoférov.
derik
Prečo sa nebudujú parkovacie domy: nuž slovenská realita, mestá na to nemajú peniaze a ľudia IAD na to nedajú peniaze pretože stále čakajú že parkovanie za nich vyrieši mesto. (hlavne že majú na auto a beznín - ja osobne zastávam názor že ten kto chce auto nech si platí aj parkovné - aj v centre mesta nech láskavo IAD chodia do park. gar. a nie parkovať na chodníkoch)
Ináč celá doprava v Bratislave je totálny grc a všetko sa robí tak, aby sa neublížilo IAD, čiže preto nie sú BUS pruhy a cyklistické pruhy, preto nie je preferencia električiek, preto aby mali kde zaparkovať IAD ľudia. A ešte ani jeden primátor a kompetentní ľudia toto nechceli (nechcú) riešiť.