Reply on: derik #168260:
u nás je to tak, ako povedal jeden pán na TA3, že : "SLOVENSKO PREŽÍVA AUTOMOBILOVÚ PUBERTU." Totiž tí čo auto majú ho používajú stále a sú na ňom úplne závislí, z domu sa nepohnú ani na nákup čo majú dostupný dobre s MHD, alebo pešo ? Poznám jeho hovädo, čo malo prácu od domu vzdialenú tri zastávky jazdy s L95 ale muselo to debilča jazdiť autom, takisto Kaufland na 2 zastávky vzdialený ale nevie ísť bez auta. ? Ide k lekárke, ku ktorej má priamy spoj - zas autom. A naproti tomu kolegyňa mojej mamy, používa auto iba vtedy keď idú celá rodina do kúpeľov (Mosonmagyárovár), či do záhrady (Potočná v Rači) alebo mimo BA k starý rodičom kdesi v keli kde ani vlak nechodí. Takto v zásade nepoužíva auto, ak by mala ísť v aute sama alebo ona a jej muž, či dcéra, nakoľko všetci idú na iný smer, v iný čas z domu a iný čas sa aj vracajú. Problémom je, že keby si dnes presvedčil ľudí aby používali auto rozumne, tak kam nacpeš ten nával ľudí z IAD do MHD? Mesto by muselo v tom prípade navyšovať výkony a tiež rozšíriť vozový park a aj spraviť nábor šoférov.
derik
Avšak keď už má 15min stáť 0.70€, ako kompenzácia by mohol byť prestupný a povedzme 20min.
BMK nie je dobré riešenie tak ako je navrhnutá. Nemala by v podstate vôbec existovať zľava na MHD alebo by mala byť rozšírená o Bratislavský kraj, v ktorom by už bolo na čase zaviesť IDS systém a skvalitnuť koľajovú dopravu aby sa zvýšil počet cestujúchich.
Ináč som zvedavý, koľko vydrží ten RegioJET na trati do DS, keďže viac cestujúcich oproti ZSSK nebudú mať, keďže tá trať vôbec nejde cez tie najdôležitejšie obce pri Bratislave ako Most, Rovinka, Lužná (nepomôže im ani hustejšia premávka)