Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #168133:
Ty si taký sprostý, že si ešte aj pri plnom vedomí naserieš do huby. Prečo si potom písal toto:

1) Autor: no.ev.di.
19.6.2011 14.39 #168097 Re:
Re #168095 Solider: čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.
Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.

a toto:

Autor: no.ev.di.
19.6.2011 11.51 #168084 Re:
Re #168079 Ivan3: Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS

Nad SOR-kami tu onanuješ jedine ty. Určite si pri mastení tága predstavuješ nejakú horiacu SOR-ku.
Reply on: S499.1023 #168130:
to, že som to nenapísal, že 425 a 840 sú pôvodne od Stadleru len skompletizované u nás neznamená, že to neviem a nebudem to písať kvôli jednému chorému mozgu celú encyklopédiu aby si bol ukojený ty deviant! ?

Re #168131 S499.1023: myslíš rad 814? poznám... je to lepšie ako 813, no zaostáva za tým, čo vyrába západ. Už si si kúpil SORku konečne? ?
Reply on: S499.1023 #168130:
Súhlas
Mám otázku, tieto nové mašiny 861 sú financované cez eurofondy - op.program doprava ?
Reply on: no.ev.di. #168084:
Ty si tak strašne sprostý až to okná vytĺka. Vygoogli si slovo "Regionova".
Reply on: Petto #168098:
Základný problém jev tom, že detičky tu intenzívne diskutujú o železnici, pritom o nej nevedia NIČ. To by samo o sebe nebolo nič zlé, keby hneď nevydávali jednoznačné rozsudky.
Vŕŕhaffujsor nie je schopný si zistiť, že 425 je licenčný Stadler, že 840 je to isté v dieseli a s iným designom, že Desiro existuje aj elektrické a Talent dieselový, propaguje tu pokračovanie v tradícii "slovesnkej pomsty" z TSM ale hlavne že už jednoznačne vie, čo bole, je a bude dobré a čo nie.
Reply on: kecho #168127:
na Floriánsku sa nemusia vyhadzovať peniaze na ostrovček, aj keď by to bolo žiadúce z pohľadu, aby ľudia nenastupovali zo zeme do električiek. Riešil by som v prvom rade bezpečnosť ľudí na existujúcej zastávke Floriánske nám. semaforom, ktorý by sa spínal na červenú pre IAD akonáhle by električka vošla do zastávky.
Reply on: kecho #168127:
no do sedlovej L94 ani tak moc nebúšim ja, ako iní ľudia ale uznávam, že L94 je špecifická linka, zameraná najmä na študentov. Ďalej si uvedomujem aj to, že by si žiadala potom posilu aj L93 aby nebol prepad taký výrazný a to ako v sedle, tak aj večer, keďže by L94 ako čiste špičková premávala do 18:30. Prekvapujúco, by sa dalo ušetriť dokonca aj v tomto variante keby bola L94 iba špičková a všetky L93 by premávali po Vyšehradskú, keďže by nebol preklad s L68 na Holíčsku a vyzeralo by myslím, že divne, keby premávali na Vyšehradskú 4 spoje do hodiny v sedle a večer by ich bolo 6. Inak v piatok večer ma prekvapila celkom poloprázdna L93 idúca z mesta pri Terne.
Reply on: Valec #168114:
stále torzmýšľam, ktorý idiot vymyslel "kockovanú" cetu pre cyklistov a hladký povrch chodníka pre chodcov ? alebo to bolo v skutočnosti tak, že tam žiadna cesta pre cyklistov ani nemala byť, ale "sa" domaľovala dodatočne?
Re #168126 boxcar: aby mohla prísť SOZA a účtovať verejnú projekciu copyrightového diela 😉
Re #168072 no.ev.di.: s tým 31/39 je zaujímavý nápad, ale nevidím to moc priechodne, pretože:
1/museli by stáť na elinovej trati, čo je v BA dosť problém (viď karloveská radiála, aj keď tam je tuším problém aj v nosnosti povrchu zastávky)
2/dopraváci by asi skolabovali už len keby počuli takýto nápad 😉 a asi bude úspechom, ak sa podarí vybudovať aspoň ten ostrovček a posunúť cestu na chodník
3/ak zrušíš v sedle 94, o čom sa tu hovorí, tak medzi 9-14 nebudeš mať obsluhovanú Vazku, a kúsok odtiaľ je poliklinika Mýtna, takže dôchodci ťa ukameňujú...
Re #168066 Mike: tuším to bolo z diskusie zo sme, tam boli aj linky na korešpondenciu policajtov s magistrátom, ale v tom istom čase v hrubých obrysoch aj z dpb v rámci otázky, prečo L94 nezastavuje na Floriánskom a kedy bude "opačná" zastávka, kde bolo dokonca spomenuté, že zastávka viedenského typu nemala stáť mesto ani dp ani cent, lebo ju mal spraviť ten stavebník, kvôli ktorému sa zrušila Vazka... takže pre policajtov klasické "díky Broňa", zase sme "ušetrili"
ad komisia - uhler sa síce zapája do diskusií, čo je naozaj veľké prekvapenie, ale takým štýlom, že sa mi zdá, ako keby si chcel z toho pre seba vytĺcť čo najviac (niečo ako typ Slávik či zed, predpokladám, že v budúcich voľbách sa tým bude oháňať), naposledy sa oháňal tým, že komisia ušetrila 1,3 mil. eur na odmenách administratívy, hoci neviem, ako je to možné, keď komisia nemá žiadnu reálnu právomoc 😉
ad buspruh - skúsim sa na to cez týždeň pozrieť a poslať to, ono by to vlastne mohlo vbyzerať podobne ako buspruh v podjazde na hocžovom, ktorý sa tiež končí až po tom, ako sa pripája vedľajšia cesta...
prosím ťa, nevieš náhodou, či je v moci mesta/dpb možné presunúť zastávku (teda hlavne či je ochota), kde už je položený kretenprint (alebo niečo podobné červené ) do vedľajšieho jazdného pruhu, v ktorom kedysi aj bola zastávka, ale neskôr bola nika zaprataná kockami v rámci snahy o budovanie zrejme cyklocesty?
Reply on: MiroBA #168125:
stale nechapem, prečo dokumenty?? ak by tam dali počasie, headliny správ s aktuálnym časom, zahlásilo by to zastávky... do toho nech si to predelia reklamami..
Reply on: 810zssk #168122:

Práveže v rýchlikoch alebo v osobákoch vidím vačší zmysel lebo tam si to človek stihne pozrieť celé ak cestuje polhodinu - hodinu. Ale dal by som to tak maximálne do jedného vagóna -a tí čo nemajú záujem si sadnú do druhých.
ale v MHD je to kravina alebo by to mohli aspoň využiť že by to aj hlásilo aspoň zastávky.
Reply on: no.ev.di. #168123:
Tusim niektore SORky aj Capy maju BUSEčka z vyradenych plynovych šerblov B 732,preto su ake su.
Reply on: 810zssk #168122:
aspoň vidíš, že na Slovensku sa každá takáto veci obráti proti ľuďom. A veľmi dobre a k veci tam bolo spomenuté, že ľudia vďaka tej debilnej telke v autobusoch nevidia na informačný panel. Inak prečo DPB nemohol aj do nových SORiek inštalovať také isté bočné informačné panely ako sú v trolejbusoch alebo električkách, ktoré ukazujú aj zvnútra zastávky, čas a cieľ cesty? To, že sú lakomí na dobrý autobus je známe už roky (okrem populistického vysúloženia 40ks MBCC), ale aspoň mohli dať lepšie bočné panely a ten info panel čo je pod stropom dať aj do vlečky klbáku.
Reply on: Martin Fundárek #168088:
Kriste pane, RYCHLIKY?
Reply on: Petto #168063:
Ta aplikacia viac nefunguje ako funguje. Este je jedna, "emhade" a ta je dobra 🙂
Reply on: intony #168111:
Treba ukázať ZSSK, možno si dajú poradiť. ?
Reply on: intony #168111:
To už vyzerá lepšie... ?
Reply on: Hug0 #168116:
No už ma vidis, ako zajtra prejdem cez neho. Pekne ho obidem ako 99,99% cyklistov ?

Martin Fundárek

Reply on: Petto #168094:
Hustejšie intervaly vzniknuté rozpojením súprav síce zvýšia komfort pre cestujúcich (menej čakania), ale kapacitu tým nezískaš. Ako si napísal, len by to zhltlo viac vodičov.
Reply on: Valec #168114:
A najhoršie je že bol daný tak že je priam nemožné ho obísť keďže tam je plná čiara 😞 ?

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #168102:
ČKD Smíchov - ČKD mala v Prahe viac závodov, Smíchov vyrábal električky. Rušne vyrábali v Libni.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.