ODKEDY NEZASTAVUJÚ VLAKY NA WIEN - STADLAU (tie z BA cez Marchegg)?
Vo vyhľadávači na www.cp.sk a www.zssk.sk som nenašiel železničnú stanicu Wien Stadlau, pričom v októbri 2010 tam vlaky zastavovali.
V knižnom CP na http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/100.pdf je Stadlau naľalej uvedená, ale je pri nej napísané "AT". Čo znamená tá skratka v tomto prípade?
Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.
Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
Vo vyhľadávači na www.cp.sk a www.zssk.sk som nenašiel železničnú stanicu Wien Stadlau, pričom v októbri 2010 tam vlaky zastavovali.
V knižnom CP na http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2011/kcp12_12_2010/100.pdf je Stadlau naľalej uvedená, ale je pri nej napísané "AT". Čo znamená tá skratka v tomto prípade?
Podľa iných staníc pozerám, že vlaky premávajú po rovnakej trase, ale na Stadlau už zrejme nezastavujú.
Prečo došlo k takejto zmene?? Bol tam predsa prestup na predĺženú linku metra U2! Takto sa dá na metro prestúpiť tak ako pred októbrom 2010 len na Simmeringu a pri Sudbahnhofe...
Valec
1. Neviem či aj na trati na Galantu, ale na trati na Trnavu naozaj nie je možný kratší interval Os vlakov ako 20 minút. To preukázala aj štúdia Remingu. Dôvod je v tom, že na trati premávajú rôzne typy vlakov IC/R, Zr, Os (to tam ešte nemiešam nákladné vlaky) a tie dokopy nijako inak neskĺbiš.
3. Akože akú prestupnosť? Však bežne na meškajúce ICčka a ECčka čakajú všetky osobné vlaky. Po novom, ak ti bude meškať Strela z Prahy, tak sa môžeš s osobákom do Pezinku alebo Senca rozlúčiť.
BTW, v prvej (a zrejme na dlhý čas aj poslednej) etape žiadna stanica pod ASMN nebude.
5. Zástavky sú síce super, ale ak pribudnú na jednokoľajnej trati 131 3 nové zastávky (Trnávka, Ružinov, Vrakuňa), tak sa ti zníži kapacita trate. To je proste holý fakt.
6. Vidno že si nevidel projekt na stanicu Filiálka. Ono totiž nástupištia budú začínať až na úrovni Škultétyho, skús si ísť odkokovať koľko ako dlho ti bude trvať cesta na zastávku električky.
A ty považuješ vlak 1 až 2 krát za hodinu za výbornú dopravnú obslužnosť?