Reply on: no.ev.di. #167796:
1. Neviem či aj na trati na Galantu, ale na trati na Trnavu naozaj nie je možný kratší interval Os vlakov ako 20 minút. To preukázala aj štúdia Remingu. Dôvod je v tom, že na trati premávajú rôzne typy vlakov IC/R, Zr, Os (to tam ešte nemiešam nákladné vlaky) a tie dokopy nijako inak neskĺbiš.
3. Akože akú prestupnosť? Však bežne na meškajúce ICčka a ECčka čakajú všetky osobné vlaky. Po novom, ak ti bude meškať Strela z Prahy, tak sa môžeš s osobákom do Pezinku alebo Senca rozlúčiť.
BTW, v prvej (a zrejme na dlhý čas aj poslednej) etape žiadna stanica pod ASMN nebude.
5. Zástavky sú síce super, ale ak pribudnú na jednokoľajnej trati 131 3 nové zastávky (Trnávka, Ružinov, Vrakuňa), tak sa ti zníži kapacita trate. To je proste holý fakt.
6. Vidno že si nevidel projekt na stanicu Filiálka. Ono totiž nástupištia budú začínať až na úrovni Škultétyho, skús si ísť odkokovať koľko ako dlho ti bude trvať cesta na zastávku električky.
A ty považuješ vlak 1 až 2 krát za hodinu za výbornú dopravnú obslužnosť?
no.ev.di.