Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #167699:
Ja som snad povedal, ze mi stacia? Zas manipulujes a pchas ludom do ust veci co nepovedali?

Faktom je ze ARGUMENTY (nejdem riesit ake) ponuka on a nie ty. "FujAmericania" nie je argument.
Prvy bonus televizorovych autobusov je tu - ponukaju 5 min.cestovania zadarmo, kedze cas ktory zobrazuju (aspon v 1825) je 5 minut pozadu. A cestujuci nemusi vediet,ze to nie je oficialny cas...
Reply on: Mikimaus #167731:
tam myslím, že prd je ale hovoril som o Ružinovskej radiále a platí to aj na Karloveskú radiálu v smere von z mesta.
Reply on: no.ev.di. #167729:
Kapucinska sa tu uz davnejsie riesila ? No kolko je pristreskov na Racianskej radiale od racka po ZST Vinohrady ? ??
Reply on: kecho #167728:
: tak hej, no s tym linkovanim asi treba nieco urobit... ale nie je vola ...

kazdopadne ma napadlo, ze teraz na zaciatku volebneho obdobia to mohli urobit ..
Reply on: kecho #167728:
inak zaujímavé je, že zastávky na radiálach, ktoré slúžia väčšinou ako výstupné a kde je krátky čakací čas (každé 4min električka), tak tam sú prístrešky (Ružinovská radiála smer Astronomická) ale napr. na Jesenského, Šafku, Mariánskej, Odborárskom nám., či Legionárskej a Poštovej chýbajú, navyše prístrešky na zastávkach Poštová a Kapucínska v smere do Rače sú z mne neznámych dôvodov umiestnené až za označníkmi. Čo bolo dôvodom takto excelentne blbého umiestnenia prístreškov?

Čo sa týka rozsiahlych výluk na trati v tuneli a Krížnej, tak Dúbravsko-KV radiála existovala s tromi linkami 4,5 a 12 s i=10//15 a nikto nepísal sťažnosti na DPB. Môj návrh počíta práve s tromi linkami+jednou špičkovou pre KV v i=8//15 (šk.p. 10//15) s trasami 4 : KV-tunel-Špitálska-Zlaté piesky, 9 : Dúbravka-tunel-Obchodná-Ružinov, 12 : bez zmeny + L17 iba v špičke a bez zmeny trasy (8min cez šk.r., 10min v šk.p.)
Reply on: no.ev.di. #167724:
to by bola najjednoduchšia a najlacnejšia verzia a asi aj najrýchlejšia ... btw stĺpiky tam ani nemusíš dávať, na kraji trávnika je živý plot 😉
a jedno veľké plus okrem zlúčenia 3 zastávok "Fln/Vazovova" by bolo aj v tom, že by sa uvoľnilo ľavé odbočenie z Vazky na račko (31/39/59) a zmizla by zastávka spred štátnej kasy... lenže, tu je predsa BA, na to nezabúdaj...
Re #167723 aquila: myslíš niečo ako postavenie Apolla a reorganizácia 9/2005? tak taký impulz už tu bol a DPB ho nevyužil - v lete bol zavretý tunel aj krížna, linky rozhádzané a v septembri 2010 preto bola ideálna možnosť zmeniť linky a skrátiť interval... ? žeby vtedy zaúradoval faktor "komunálne voľby"?
Reply on: no.ev.di. #167704:
Áno, riešenie, ktoré popisuješ, existuje. Osobne si ho vybavujem minimálne v nemeckých Dražďanoch a Norimbergu. Ale určite nie sú jediní.
Reply on: aquila #167723:
linkovanie stojí za figu drevenú a čakať na Petržku s linkovaním nemožno! To máš takú istú somarinu čakať s linkovaním na Petržalku, ako keby niekto povedal, že v Petržalke nebudeme meniť linkovanie autobusov, pokým tu nebude električka. Vieš koľko vzkm by sa vyhodilo na autobusoch v Petržalke dokým by sa čakalo na Petržalskú električku? ?
Reply on: kecho #167719:
voda sa ti dostane všade, aj do koľajiska. To, že trať nepláva vo vode, neznamená, že ju nepodmýva z dola. Okrem toho tie obrubníky sú popraskané, zvetrané a pod, takže ideálnu bariéru netvoria, no jednoznačne dnes bolo výhodnejšie pre ľudí ísť električkou ako to skúšať po ceste.
Reply on: shandon #167714:
a čo takto interval 20-40? - t.j. dva spoje L56 ku Kauflandu a jeden iba po Tbiliskú ?

Re #167715 Martin: ja práveže neviem či taký mechanizmus pre bezpečnosť nastupujúcich v prípade zastávok ako sú Radlinského, Šafárikovo nám. a Floriánske nám. existuje. Teraz už viem od teba, že áno. ?

Re #167717 kecho: nemusel by tam byť ani ostrovček ale čiste iba semafor v jednom aj druhom smere, ktorý by zadržal IAD v prípade vjazdu električky do zastávky. Ostrovček by si vyžiadal posunutie cesty a to či chceme alebo nie. Avšak napadla ma jedna vec : Načo je treba na jednej strane Radlinského dva chodníky v úseku Blumentál - Vazovova? Ten pri ceste by som zrušil, na jeho miestu posunul cestu, tak by skončilo parkovanie na Radlinského a od zastávky by bol prechod ku chodníku pri budovách, spravený dvoma kolmými chodníkmi z konca a začiatku ostrovčeku a k nim prechody pre chodcov. Nemusela by sa redukovať zeleň, chodci by o nič nedošli v podstate a IAD parkovanie na chodníku by skončilo, na okraj parcely kde je zeleň by sa dali stĺpiky s reťazami a autičkári by si mohli pískať.
Reply on: no.ev.di. #167712:
ono linkovanie elekriciek je nie zrovna najlepsie, ale impulz da az ked sa postavi aspon trat po bosakovu ..

Re #167717 kecho: presne to si myslim aj ja, ze filialka vlastne nic neriesi, len veci komplikuje. vsak tym ze vypadli prepojenia filialky s novym mestom, hlavnou stanicou tak de facto tam mozu zachadzat len vlaky od PK, TT a SC, cize aka intgracia ? skor dezintegracia ...

a to ze spevavec aj kugla su mimo asi ani netreba diskutovat..

oni nevedia na toto odpoved ..

"3. ad prevadzka - toto su otazky, ktore treba adresovat inde. len podotknem , ze o "tazkom vlaku" tu nikto pre potreby regio a mestkej dopravy nehovori. co sa tyka prevadzky - potencial Bratislava ma, treba ho len vyuzit. "

jemu nedochadza, ze vlak je uplne ina liga co sa spotreby a prevadzky tyka a jedno ci sa to nazve tazky vlak alebo regiovlak ..

Re #167720 Mike: presna trasa neni stanovena, su stanovene "body" kadial by mala prechadzat, ale ani to nic neznamena .. vid aj budovanie koridorov v nemecku resp rakusku ..

tam je pointa spoit bratislavu a vieden ... ale presne kadial tam definovane nie je ..
Reply on: AAA #167716:
v 13T v Brne mali pekné LCD obrazovky určené aj na vizuálnu reklamu ale aj na prehľadné informovanie cestujúcich bez blbostí typu "Nám. Ľ. 1/4túra" či ako to bolo u nás ?
Reply on: AAA #167718:
Ona je už stanovená, ale všetky trasy TEN-T čka sú živá vec a menia sa operatívne podľa situácie..a Rakúšaci by nemali problém si to v záujme získania balíku financií vylobovať, keďže "spodnou" trasou by tým získali iba reko pár km spojky Fichamend - Gotzendorf (zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu) a druhú koľaj Parndorf - Kittsee, kde už ale majú ale zmené práce pripravené, zakiaľ čo "vrchnou" trasou môžu získať zdvojkoľajnenie Marchegg - Wien a elektrifikáciu tejto trate.
http://bratislava.sme.sk/c/5929266/niekolko-ulic-v-bratislave-zaliala-voda.html

tá fotka auto_res v závere je fakt pekná - IGK vo vode, elina oddelená obrubníkom v suchu 😉
Reply on: aquila #167672:
Ten koridor TEN-T a jeho trasovanie neurčuje EÚ?
Reply on: no.ev.di. #167704:
projekt jej budovania je vraj pripravený už x rokov, údajne chýbajú "iba" peniaze na
- presun cesty + inžinierských sietí (nerozumiem, prečo sa majú meniť IS) + zásahu do zelene (zrejme kvôli tomu, aby tadiaľ popri ceste išiel chodník, aj keď by sa dal využiť ten, čo ide popri tej cirkevnej budove, teda v BA praxi = aby sa tam dalo ďalej parkovať na chodníku)
- na vybudovanie ostrovčeka...
ono by možno aj stačilo zrovnať so zemou (cestou) ten chodník, na jeho miesto presunúť cestu a na miesto súčasnej cesty dať ostrovček... dokonca tam vôbec nie je nutné hýbať so stĺpami osvetlenia, pretože tie stoja až v hline za chodníkom...
verím, že nové vedenie DPB sa trochu obuje do týchto zastávok a aj do niektorých ďalších nezmyslov typu "bezpečné prechádzanie cez cestu" L35 Borská-Borská či "BPcC so semaformi" L78 Vavilovova-Farského...

Re #167706 no.ev.di.: aby si nebol prekvapený 😉 on je ešte stále presvedčený, že EÚ vyvali peniaze na budovanie poddunajského tunela....

Re #167707 TeBeCe: "zelený most pre chodcov a cyklistov, po ktorom toľkí občania túžia" ? tá ženská čo berie? 😉 mimochodom, aký by bol pre cestujúcich (nie pre majiteľov pozemkov okolo trate typu JeTi, ktorí rátajú s výstavbou okolia) rozdiel v tom, či by tie vlaky BID jazdili na "zrekonštruovanú" HlSt/ŽSTNM s mhd do celého mesta alebo na FIliálku, ktorú treba vybudovať?

Re #167709 aquila: neviem, akú školu má vyštudovanú, ale v momente by som jej zobral akreditáciu, pretože tento človek nechápe základný fakt, že náklady na prevádzku v tunelY sú podstatne vyššie (bez ohľadu na jeho plytkosť) ako pri povrchovej trati a že ono do tej údržby niekto musí tie peniaze dať... proste s takýmto prípadom sa už asi nedá diskutovať...
Reply on: ivanbuto #167640:
DPB by mal tie LCD obrazovky používať najmä ako súčasť informačného systému vozidla, t.j. informovať o mimoriadnostiach v doprave.
Reply on: no.ev.di. #167704:
Tu parovu zastavku aj s presmerovanim busov som navrhoval davno.

Take semafory ako spominas su uplne bezna zalezitost v Nemecku aj Rakusku. Poznam to z osobnych skusenisti ked som tam bol autom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.