Reply on: jt #166657:
Či k takému testu došlo v roku 1996 neviem, ale určite k nemu došlo v roku 1993. Fotografia z tej jazdy je v publikácii 100 rokov električiek v Bratislave na strane 196. Podrobnosti z jazdy by určite vedel povedať vodič, ktorý tú súpravu viedol - určite ho poznáš.
tak by sa najskor roztrhli. To, kolko minut tam bolo pridane, je druha vec, ku ktorej sa vsak neviem uz vyjadrit, lebo po novom som to uz nejazdil. Ak bude nejaky problem, verim a viem ze vodici sa zacnu ozyvat a bude sa to riesit, ci uz skor, alebo....neskor.
). Chronometraz sa musi prisposobovat tak, aby to vodici stihali vyjazdit a nemuseli sa nahanat a ked je nastavena dobre, pre vodica nesmie byt problem pri slabsej doprave a inych priaznivych okolnostiach jednotlive odchody dodrziavat.
Author
-Myslis, ze v podniku niekto tusi, ze 70 cez vikend nadvazovala pod mostom na 37 a 91?
-Pridat minutu do chrono je jedna vec, ale zvysit vypravu vikendovej 70 o 2 vodicov vec druha, najma ak 70 ma spolocnu konecnu s dalsimi linkami a teda su mozne prejazdy..
-Myslim, ze 5min sa do vikendovej 63 v smere do ASP pridalo nahodou, z datiek vysli meskania 2min oproti povodnym CP (63 premaval v tzv "C" rezime, kedze Solarisy boli sviznejsie ako klbaky), avsak zaroven sa na CP 63 cez vikend aplikoval pomalsi klbakovy "B" rezim, ktory je o dalsie 3min pomalsi je z toho nezmyselnych 5min ..