Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #16546:
existuje nejake foto tej rakuskej brusky v BA? To by som chcel vidiet, lebo som o tom este nic nepocul a bude sa to niekedy este opakovat???
Reply on: Tomas #16575:
to ci kuri vpredu fakt neviem, uplne vpredu sa vozit nezvyknem. A to ze keby na to slapol... aj v lete sa da stretnut celkom slusne slapuce karosy, tak neviem...mozno je to zalezitostou toho ktoreho voza a vodica, ale nemam ten dojem zeby sa v principe nedalo karose v lete slusne vytnut...
Reply on: si #16574:
Pre teba je podstatne,ze ta autobus doveze to je pravda...:-))Aj ja by som bol rad..Nemusi ta zaujimat rucicka teploty motora ked niesi vodic to je tiez pravda,ale ten sofer musi kurit je to obehove...Ktore kuri vacsinou v predu:-)A ak by tomu slapol tak skoncil si nieco podobne ako K.O ibaze pre autobus...Zacalo by zozadu chrlit vodu a ostali by sme stat/
Reply on: Andy #16572:
to je divne, karosa ma motor vzadu a ak by pustil kurenie (ak tam nema viacero okruhov ovsem) tak viac by to kurit malo vzadu... btw, ked vies ze vpredu je teplo, naco sa tam je.es ?

Re #16573 Tomas: este sa mi nestalo zeby som docesotval s karosou skor ako som chcel kvoli prehriatiu motora a co sa internej teploty tyka si tiez nemozem velmi stazovat, ako cestujuceho ma nemusi zaujimat co tam vodicovi ukazuju kontrolky, pre mna je podstatne ze ma to dovezie a ze sa v tom neuvarim...
Reply on: si #16571:
Chod skontrolovat karosu v takej teplote 30 az 33C pozri sa na rucicku teploty motora a co tam uvidis???Menej ako pod 100 nejdu a este k tomu su tam pustene "obehove" A nemoze potlacit teplotu na nizsiu takze tak:-))
Reply on: si #16571:
Problem je v tom, ze ty sa vozis v zadu a my v predu. Ikarusy kuria vzadu a Karosy v predu..
Reply on: Tomas #16566:
neviem, ja skor mam skusenosti ze v lete kuria na 95% ikarusy 435, karosu som zazil zatial iba jednu (aj to to iba zastavku pred konecnou zapol), okrem toho niektore serie karos, tzv. vietnamske maju otvaratelnu viac nez polovicu okna, tieto vozy maju aktivne stresne vetraky (ktore ak vodic zapne tak maju svoj ucinok aj ked vozidlo stoji v zacpe) a prve serie klbakov maju aj "tmave" skla, takze v lete z toho co tu jazdi tie karosy na tom az tak zle nie su...
Tomas: Maxino nie je KLF, viem to. A ten vodic bol z 2. kolony 🙂 Ale fakt vodic nespravil nic mimoriadne 🙂
Reply on: Andy #16568:
Mmmmm'''A nevies kto sedel za volantom???Aky vodic??
Reply on: Tomas #16567:
No vodic jemne naslapol na plynovy pedal, aby sa rozbehol zo zaastavky a voz trhol ako keby do nas niekto nabural a potom sa nechytal.. Motor isiel do otacok a bus sa nie a nie pohnut..
Reply on: Andy #16565:
Ako pockaj ak ju tu chybu spravil vodic tak sa necuduj a nedavaj hned vinu na ostatne veci okolo:-)
Reply on: si #16562:
No tak potom kde vidis problemm???Ja len to,ze v lete olutujes,ze existuje karosa pretoze sa zacinaju pekne prehrievat a to upozornujem,ze je okolo 25C a hreju sa na 100 az 105...A plynaky???No coment...:-(
Tomas: Myslim, ze je to vacsi problem ako odlepena guma na citybuse 🙂
Reply on: Andy #16558:
Jeeeeeeeee teraz to uz musi byt zly voz???Nejaky dovod na to trhnutie musel byt:-))
Reply on: si #16557:
My máme s Renaultom 1 CityBus, 3 Karosy B941 a 1 Karosu B941 E. Ja som žiadným z týchto vozidiel nejazdil (rozumej - neriadil ho), takže, či je chyba vo vodičovi, k tomu sa ja vyjadriť neviem. A pokiaľ mám povedať pravdu, už sa ani k Renaultom nechcem vracať, napokon sa objavili Ivecá a tie zatiaľ slúžia k spokojnosti, zdá sa, všetkých.
Reply on: Tomas #16561:
vozit sa vozim tym co mi pride na linke, vies ja nepatrim medzi ludi co nemaju co robit a chodia sa vozit len preto aby sa vozili...
a srotom su v BA, ale to ked sa lepsie pozries vokol seba tak zistis, ze to su takmer vsetky autobusy tu...
Reply on: si #16557:
Ved sa voz karosou kludne aj trikrat za den...Tu ide o princip...Ved karosa je srot:-))
Reply on: Andy #16558:
Asi hej... K vám je najbližšie Brno.
Reply on: m@rtin #16552:
suhlasim so vsetkym, co si napisal s pripomienkou, ze newyorska mhd je svojou neschopnostou a nepouzitelnostou a chaotickostou a spinavostou povestna. ja idem do bostonu a som zvedavy, ake to bude tam... mozno aj sem-tam napisem... 😉

ale musis uznat, ze ten zlto-zeleny bus je ohyzdny...
tulenique: Najlepsie je napisat termin, a potom poviem ci nam to vyhovuje... Lebo v podstate napr. mne je jedno, kedy to je.. Ale ten cas by sedel urcite, teda 17:00 v pracovny den.

Tomas, J: Sice neni co kritizovat, ale vtedy ked raz v Ovsisti celym busom trhlo a potom sa bus nechcel rozbehnut to bolo v poriadku?

Vladimir: Normalne sa musim niekde tymi 961 povozit 🙂 Najblizsie je asi Brno, ze?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.