Reply on: Technopol #165625:
tak ma teda pouč pán profesor ako by si robil ty ten prieskum! Som laik, ibaže tie čísla čo som sem napísal boli také ako boli, ja neviem čo chceš na tom do riti nafilozofovať ešte kúrnik šopa! Keď dnes tam ráno ide 18 ľudí na 6 spojoch a vyhovára sa tu dakto, že ešte si ľudia nezvykli, tak dajme tomu, že potenciál je taký, že sa počet cestujúcich zvýši 2-3x, čiže neprekročí počet 60 ľudí, ktorí by využívali dopravu z/do zastávok cintorín Petržalka a Gogoľova. Aj na tento počet stačí minibus! Pochop, že moc veľký rozdiel medzi L135 a 89 nie je čo sa týka vyťaženosti a detto platí pre L27! Re #165620 Fandimnasim: čo ti vlasne vadí hysterka? Pochopíš už niekedy konečne, že minibus s kapacitou 20 ľudí tam stačí?! Ja nehovorím, že L89 treba zrušiť! Ja hovorím, že tam stačí minibus a ty tu na mne predvádzaš svoje neurotické výstupy. Súhlasím, že CP L89 treba upraviť, tak aby tam bola nadväznosť na L80. Neviem teda z čoho ti vlastne nabiehajú kŕčové žily. No 9.5m bus tam posielať iba preto, že ty chceš je kravina.
Ruslan
Ty chceš/ Vy ľudia na Pantoch chcete na L59 1 CapaCity, ľudia na L75 tiež by chceli 1 CapaCity, ďalší obyvatelia napr. Dúbravky by chceli CapaCity na L34, L83, ďalší by chceli 1 CapaCity na linky 21, 39, 61, 74, 78, nebodaj aj na L133. ? Si predstav, ako by to potom vyzeralo, keby každý chcel, aby mu CapaCity premával pred domom/prácou/školou. To by vyzeralo...
MBCC určite nebudú nasadzovať na špičkové linky.