ufo: No račiansku brúsila brúska zapožičaná od rakúskych železníc. Oni majú s prestaviteľným rozchodom. A nebrúsila len Račiansku aj iné trate. No a náš Schorling nejazdil od 1998 preto, lebo trabusti sa nehali počuť, že oni s takou starinou jazdiť nebudú.
No a podľa vyjadrenia od Miša Milatu, Rafaj im povedal, že ak Schorling spojazdnia tak môžu sním brúsiť. Ale ako to všetko dopadne? Či im naozaj dovolia brúsiť. Brúsne kotúče sú. Dúfam, že najrpv prebrúsia Vajanského nábrežie. No keď brúsiť nebudú, bude ďalší historičák.
tulenique: No ja by som išiel, ale môžem tento týždeň až vo štvrtok večer. Bo mám skúšku a teraz to budú premňa dosť krušné dni.
Tomáš:
technické vlastnosti. Boha veď tam nie je čo skritizovať. Aspoň to čo bolo v BA. Výkon super, pohodlie super, prevodovka super, mám pokračovať
?
No a podľa vyjadrenia od Miša Milatu, Rafaj im povedal, že ak Schorling spojazdnia tak môžu sním brúsiť. Ale ako to všetko dopadne? Či im naozaj dovolia brúsiť. Brúsne kotúče sú. Dúfam, že najrpv prebrúsia Vajanského nábrežie. No keď brúsiť nebudú, bude ďalší historičák.
tulenique: No ja by som išiel, ale môžem tento týždeň až vo štvrtok večer. Bo mám skúšku a teraz to budú premňa dosť krušné dni.
Tomáš:


frenky
Inak k tym poradiam. Ked bol 4min. interval bolo 22 poradi. Teraz je 18. Takze pokles o 4 vozy. Ono sa to mozno nezda, 1 minuta hore-dole, ale pri 34 min. trase musis pridat hodne vozov.