Tomáš: No na takú 21 by naozaj bolo vhodné umiestniť Citaro, ale bolo by treba zhustiť intervali. Aspoň o minútu ak nie dva. V špičke by to zrejme urobilo o jedno poradie viac. Možno ani to nie, neviem aké majú prestávky. Ja som to skôr bral tak, že pri nezmenených intervaloch. Alebo aj zmeniť usporiadanie interiéru. Medzi 1 a 2. dvermi nie 2+2 ale 2+1 možno aj 1+1. Potom by sa interval meniť nemusel. No a zase môžeš kúpiť busy aj s menej výkonnými motormi na rovinaté linky. Bratislava v podstate nie je až tak kopcovitá aby si musel kupovať nejaké super výkonné busy. Na Kramáre a Hrad jazdí trolík, na Dlhé Diely zrejme bude tiež. Takže kvôi 2-3 linkám sa to možno aj neoplatí.
Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro
:-))
No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.
No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
Dnes sme videli Nitrianske Citaro. Boha vždy keď ten bus vidím na vlastné oči znovu a znovu si uvedomujem, že je neuveriteľne majestátny a dizajnovo prepracovaný k dokonalosti. Proste je prekrásny. Normálne rozmýšlam, že zmením nick na Cit@ro

No to Citaro má však stále menšiu spotrebu ako citybus. Aspoň čo v Prahe skúšali 12m. A to o 4l ak si dobre pamätám.
No ale keby to mali byť predsa len Citybusy, tak dúfam, že z Ikarusu. Tam je kvalita práce o dosť vyššia, ako vo Vysokom Mýte.
Vladimír
motor: IVECO F2BE 1682C (EURO 3)
výkon: 213 kW (290 HP) pri 2 050 ot/min
krút. moment: 1 100 Nm pri 1 080 - 1 800 ot/min
prevodovka: VOITH typ D 851.3E - trojstupňová, plne automatická so vstavaným hydraulickým retardérom
Ešte doplním obsaditeľnosť > 45 sediacich a 122 stojacich osôb.