Takže oddelenie Marfy, Calatori a Reţea je podľa teba neefektívna blbosť, ale výroba troch Minizločineckých spoločností s územne obmedzenou pôsobnosťou je úžasný ťah?
A RegioJet by paltil v púrípade tvojho unitárneho dopravcoprevádzkovateľa svojmu konkurentovi a to bylo úplne OK. Ja ti niekedy vysvetlím osobne, prečo to tak nemôže byť, tu sa mi nechce písať siahodlhé traktáty.
To, čo som už niekoľkokrát zopakoval - že to máme odskúšané aj na SK pred rozdelením, aj v CZ, dodnes v AT a v DE - že jednottný dopravcoprevádzkovateľ logicky uprednostňuje seba.
To je argumentácia typu Slávik - je to tak, lebo ja som povedal. Ja tvrdím, že to jedno NIE JE a to preto, že obchodný vzťah so sprácom infraštruktúry majú aj iní dopravcovia. Uveď ty, PREČO konkrétne to podľa teba je jedno, keď to nefunguje ani v Nemecku, ani v Rakúsku.
Ako je potom možné, že za rovnaký objem peňazí dokáže RegioJet odjazdiť viac spojov a dokonca znížiť cestovné a ešte z toho ich firma bude môcť profitovať?
Pre tvoju info, objednavanie vlakov ekvivalentmi VUCiek funguje kade-kde (a bude aj v SR, akurat to stale odsuvaju). Dialku tam spravidla objednava stat. Rozdelenie budem riesit v najblizsich dnoch podrobnejsie.
ibaže keby tak dnes zastavovala L95 na Štúrovej tak potom si skús predstaviť, ako by sa MBCC vytočil doprava k nástupištiam - veľmi veľmi ťažko. Ten stĺp čo je na konci druhého nástupišťa by musel ísť preč.
A ktorá VUCka by objednávala diaľkovú dopravu, mudrc? Delenie ZSSK na tri firmy znie tiež zaujímavo, len by ma zaujímalo, ktorej by si dal dvojsystémové HDV a vôbec ako by si delil park koľajových vozidiel medzi ne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk