Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #165137:
Čím by dosiahol to, že vyvolení by mohli dumpingovať ceny v neprospech tých, ktorí by to isté odjazdili s menšou dotáciou alebo bez nej.
Reply on: 810zssk #165132:
Takže oddelenie Marfy, Calatori a Reţea je podľa teba neefektívna blbosť, ale výroba troch Minizločineckých spoločností s územne obmedzenou pôsobnosťou je úžasný ťah?
Reply on: Ike #165128:
Efektívne hospodáriaci štátny podnik je absolútnou výnimkou.
Reply on: 810zssk #165126:
A RegioJet by paltil v púrípade tvojho unitárneho dopravcoprevádzkovateľa svojmu konkurentovi a to bylo úplne OK. Ja ti niekedy vysvetlím osobne, prečo to tak nemôže byť, tu sa mi nechce písať siahodlhé traktáty.
Reply on: S499.1023 #165160:
Ty si napisal "nie, nie je", ja "ano, je".

Ked to nefunguje v AT, DE, nebude ani tu. To ci je tam medzisubjekt je jedno.
Reply on: Solider #165124:
Áno, tak ako DB Regio, DB Fernverkehr, DB Nostalgie a ďalší platia DB Netze.
Reply on: 810zssk #165121:
To, čo som už niekoľkokrát zopakoval - že to máme odskúšané aj na SK pred rozdelením, aj v CZ, dodnes v AT a v DE - že jednottný dopravcoprevádzkovateľ logicky uprednostňuje seba.
Reply on: 810zssk #165120:
To je argumentácia typu Slávik - je to tak, lebo ja som povedal. Ja tvrdím, že to jedno NIE JE a to preto, že obchodný vzťah so sprácom infraštruktúry majú aj iní dopravcovia. Uveď ty, PREČO konkrétne to podľa teba je jedno, keď to nefunguje ani v Nemecku, ani v Rakúsku.
Reply on: AAA #165157:
Myslel som regiodopravu 🙂 ale inak by som bol rad keby raz bola regionalna dialkova nedotovana.
Reply on: 810zssk #165140:
Neschopnosť vykonať elementárne veci v tejto spoločnosti neznamená to typické slovenské, že to musíme predať.
Reply on: 810zssk #165152:
To viem aj sám. ? Lenže ty si napísal v #165132 4. bod: "Preniest objednavanie dopravy na VUCky."
Reply on: AAA #165153:
Ako je potom možné, že za rovnaký objem peňazí dokáže RegioJet odjazdiť viac spojov a dokonca znížiť cestovné a ešte z toho ich firma bude môcť profitovať?
Reply on: AAA #165153:
Preco?
Reply on: AAA #165150:
Tak toho potom diskriminuje aj samotna dotacia a tu nikto rusit nechce... toto by bola defacto tiez len dotacia.
Reply on: Solider #165138:
Nechanie regionálnej dopravy na súkromníkov je skôr hlúposť.
Reply on: AAA #165149:
Pre tvoju info, objednavanie vlakov ekvivalentmi VUCiek funguje kade-kde (a bude aj v SR, akurat to stale odsuvaju). Dialku tam spravidla objednava stat. Rozdelenie budem riesit v najblizsich dnoch podrobnejsie.
Reply on: Technopol #165144:
ibaže keby tak dnes zastavovala L95 na Štúrovej tak potom si skús predstaviť, ako by sa MBCC vytočil doprava k nástupištiam - veľmi veľmi ťažko. Ten stĺp čo je na konci druhého nástupišťa by musel ísť preč.
Reply on: 810zssk #165137:
Lenže potom diskriminuješ eventuálneho súkromného dopravcu, ktorý chce prevádzkovať nedotovanú osobnú dopravu.
Reply on: 810zssk #165132:
A ktorá VUCka by objednávala diaľkovú dopravu, mudrc? Delenie ZSSK na tri firmy znie tiež zaujímavo, len by ma zaujímalo, ktorej by si dal dvojsystémové HDV a vôbec ako by si delil park koľajových vozidiel medzi ne.
Reply on: Technopol #165144:
Ja sa obavam, ze zastavka by to kapacitne nezvladla a 95 by tam nemohla mat ani vyrovnavacku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.