Reply on: Valec #165029:
L34 - 1 prestup z Dúbravky po 15min cesty je niečo pod úroveň? Kriste, nestraš.
L78 - akože neobslúži Trnavské mýto? Veď som písal, že od zast. Krížna by šla späť po Záhradníckej = pred Krížnou stojí na Trnavskom mýte!
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa tou linkou "strašne" cestujú ? neviem prečo sa robia chujoviny lebo geriatria si rozkáže?! Nastane konečne niekedy v MHD normálny stav, že sa budú linky robiť normálne a nie podľa toho, ktorý politik zavelí lebo jeho cieľová skupina voličov alebo známy si nerozkáže, že chce linku?!
Valec
- bola dostatočná kapacita aj v sedle,
- podľa možností zostalo spojenie na Vazovovu (kde je prestup na električky všetkými východnými smermi,
- sa mohli prekladať CP oboch liniek
- sa vozidlá posilnenej linky 93 zmestili do obratiska na stanici....
Re #165025 Marek1978: Otázne je, či ti tých 8 minút celé sedlo bude stačiť (ja tvrdím že nie), ako sa to bude dať prekladať s inými linkami (keďže žiadna v sedle nemá ani 8 minút, ani polovicu či dvojnásobok) a koľko z tých úspor ti odpadne ak rôznymi prejazdami (bo 94, resp. posilnenie si vyžaduje prevádzkovať dlhšiu dobu ako je štandardná dĺžka sedla).
Re #165027 no.ev.di.:
L34 - cestujúcim do východnej časti mesta tak pribude ďalší zbytočný prestup
L78 - tak neobsúži ani Trnavské mýto, to ju môžeš potom rovno ukončiť na Astronomickej a mierne posilniť L66
L84 - dôchodcovia z Ovsišťa ťa ukameňujú, že si im zrušil priamu linku do centra
Čiže nič si nevyriešil, iba nasral niekoľko desiatok ľudí.