Chcem sa opýtať či boli 15-metrové vozidlá skúšané na L50 a ak, tak či autobus zvládaj prejsť celú trasu bez problémov? Tiež ma zaujíma, že aký je dôvod premávky krátkych vozidiel na L50? Stalo sa tak kvôli nedostatku klbákov v čase keď sa prechádzalo na súčasný interval so sólami, alebo aj kvôli lepšej manévrovateľnosti kratších vozidiel na tejto linke? Ďakujem za všetky odpovede vopred. ? ?
Valec
Čo to tu trepeš, aký potenciál? Potenciál možno je, ale slabý aj na autobus. Prečo asi tak prestal jazdiť Blaguss, a prečo by prestal aj DPB keby to nemusel 5 rokov prevádzkovať? Palica sa neláme kvôli Pannonii resp. kvôli Amicusu, ale práve kvôli tomu, že tých ľudí je neskutočne málo. Keby ich bolo dosť, tak by nezrušili časom všetky Os a R vlaky čo na tej trati jazdili.
Re #164525 no.ev.di.: 2015? To preháňaš, tak skoro isto nie. ?
Re #164528 MiroBA: Ďalší expert? A kto by sa tými vlakmi vozil? Keby si presmeroval všetky rýchliky z KE do Petržalky, tak by si dosiahol akurát to, že jedna polovica vlaku vystúpi na Predmestí a druhá na Novom meste. Do Petržalky sa povezie maximálne tak vlaková čata.
Re #164530 no.ev.di.: Ešte rýchlejšie je vystúpiť na Vinohradoch a ísť L59.