Osobne sa mi z pohladu ciest do BA zda byt tiez lepsie vedenie vlaku Nove Mesto - Petrzalka (Os so zastavkou na lepsie spropagovanej UNS), lenze tym by sa ti rozbili prestupy na vlaky z/do Kutov a Ceska..
keby to malo zmysel a bol by dopyt po cestovaní vlakom do Petržalky tak by tie vlaky čo chodili z Galanty a Leopoldova/Trnavy chodili inak využité a nie iba 10-20 ľudí na 5-vozňový vlak ? ani mňa to neteší, no taká je realita, že ľudia tým nemajú moc dôvod cestovať rýchlejšie sú na ŽST Petržalka kombináciou vlak + L93 ako vlakom cez ŽST Nové Mesto, ÚNS a most.
A byť na mne - ja by som (pokial by to bolo technicky možné) práve všetky Rýchliky Bratislava-Žilina-Košice presmeroval do Petržalky. Pre Obyvatelov Dúbravky, Karlovej vsi, Dolných Honov a Vrakune by som zaviedol vlakové prípoje a prestupovalo by sa na stanici Nové Mesto a Rača.
-Od 1. 5. 2011 bude pozastavená osobná železničná doprava v úseku Nové Mesto - ÚNS - Petržalka.
- Vedenie ZSSK - TUPCI!!!
Doboha, to nemyslia vážne...namiesto toho aby bola snaha zaviesť v rozumných intervaloch spoje napr. Petržalka - Rača tak zrušia celú dopravu.
Je to absurdné už aj preto, že Petržalka má o dosť lepšiu Železničnú stanicu ako terajšiu hlavnú -s katastrofálnym s prepáčením zašťatým predstaničným priestorom ? .
Vobec byť na mne by som ako Hlavnú stanicu urobil Petržalskú a polovicu rýchlikov od Žiliny presunul tam.
Ako, kedysi som bol bez rozmyslu z každú lokálku a je mi jasné, že trať kde vlaky chodia s 2-3mi ľudmi medzi dedinami cnemajú zmyslel. Ale Petržalka má 120 000 obyvateľov.
Sám som veľakrát vlak z Petržalky využíval aj na smer Trnava, Žilina. Okrem toho aj do viedne je lepšie ísť z Petržalky - cez Parndorf chodia lepšie súpravy.
NAČO má Petržalky takú Stanicu, NAČO sa stavala keď bude z 2/3ín nevyužitá.
..aspon ten rýchlik na prievidzu mohli nechať.
Ten Tríbeč? tiež takisto... to isté je aj v Os vlaku z Galanty ráno.
peon: učel? náklad tam vezú. Viackrát za týžden tam vidím rakúske cargácke vozne. zdržanie neviem, ale podla mna nie až tak vela. Využívajú iné typy rušnov, ktoré sa sem hodia. Vlak do rajky teraz radšej nie. O niekolko rokov však dúfam, že sa tam objavia Os vlaky.
Iné: Mesto Senec už velmi chce postaviť terminál integrovanej dopravy, ? ..projektová dokumentácia je už odovzdaná, finálna podoba hotová, už len začať stavať a vyčerpať peniaze z BSK.
Mesto Malacky ešte neide stavať, ? ale chystajú aj tam dokumenty. Pezinok neviem.
integrovaná doprava vyzerá trochu inak ako toto čo máme my... za tie roky mohli aspoň postupne integrovať postupne prímetské linky, tak ako to robili v JMK. Takýmto tempom prvé prímestské BID linky budú možno v roku 2015. ?
Pre mna za mna nech si skusaju, ale nech do toho netahaju ZSSK (v inej forme ako predajcu listkov). Som dorazne proti tomu aby ZSSK prevadzkovala taketo nezmysly, specialne v tomto obdobi.
Napokon, v SR maju len dve zastavky tak mozu byt alternativnym dopravcom.. nech si dohodnu ze ZSSK im v SR bude predavat listky za ich tarifu (+ podiel pre ZSSK) a na vnutrostatne useky nech si stanovia vlastnu cenu + akceptuju BID (snad by na to stat vedel zatlacit, predpokladam, ze musi udelit licenciu). Kedze na trase Petrzalka-Rusovce by boli jediny dopravca, nie je problem s vzajomnym uznavanim cestovnych listkov.
a myslíš, že tie vlakové spoje by boli limitované využívaní iba pre ľudí z Rajky? Práveže MÁV má záujem prepravovať z/do Bratislavy aj iných ľudí ako z Rajky. Nechce sa mi tu vypisovať zoznam zastávok medzi Rajkou a Gyorom, ktorými prejde Os vlak. Z týchto všetkých staníc je podľa MÁV potenciál prepravovať ľudí do Bratislavy. Nech to vyskúšajú, buď sa popália alebo uspejú. Roky sa nad vlakom z Maďarska do BA cez Rajku iba láme palica zo stupídneho dôvodu, že ľudia nevyužívali Pannoniu, resp. Amicus premávajúci v úplne tupom čase ? a ak nie pre tento dôvod tak pre to, že keď tie vlaky "zdochli" tak premávali slabo využívané a neochvejná logika Slovákov káže : Nebolo to využívané vtedy, nebude ani dnes ?
Asi ti to nema dovod vysvetlovat, ale tak skusat treba.. aj keby tam bolo tolko ludi ako v busoch, stale sa to neoplati a je bus lepsi. A ludi tam bude menej, lebo stanica v Rajke je pre mnohych viac od ruky ako bus, nehovoriac o tom aky CP tam bude.
Najlepsie pre Rajku by bolo (ak tam uz ta doprava musi byt) predlzit vybrane spoje 91ky.
určite premávajú, však z Rakúska a z juhu cez Maďarsko čo chodia vlaky, to sú dva smery, čiže na 100% nákladné vlaky chodia v úseku Petržalka - ÚNS, ÚNS-ku navyše plní aj prístav, Slovnaft a ešte nejaký terminál čo tam je na Lúčnej. V Rajke som videl vlaky ČD Cargo, takže nejaký ten nákladný vlak určite prejde, aj v Rusovciach vždy zaručenie niečo stojí, vždy aspoň dve koľaje plné, čo som tam videl. Úsek Rajka - Petržalka nemusí dlho ostať bez vlakovej obsluhy, záleží však na ochote Slovenskej strany sem pustiť Maďarské elektrické jednotky. Zaujímavé to bude aj z pohľadu využívanosti a súboja L801 vs. vlak, že čo pritiahne viac a či vlak neuberie L801 zákazníkov, lebo :
1. V Petržalke bude neporovnateľne rýchlejšie = úspora času
2. Prestup na ŽST Petržalka na L59,80,91,93,94,191 = lepšie spojenie s mestom
súhlasím, občas využívam OS vlak (odchod 16:25 z Petržalky) do PK. V Petržalke nastupuje do vlaku max. 10 ľudí a na ÚNS nenastupuje nikto, naplní sa až na Novom meste a na Predmestí. To isté aj ráno v smere do Petržalky.
Rýchlik od Trnavy, ktorý premáva do Petržalky vo večerných hodinách asi tiež nie je využívaný, premáva tuším iba v piatok, alebo iba v nedeľu...
tak to je kus údu ? ten snáď chodil na rozumy k Slávikovi ? hlavne, že keď sa cez Starý most promenádovali autá, tak kolaps nehrozil ? Slovenské médiá stoja asi za to čo program TV HNOJ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.