Reply on: Tomas #16364:
Človeče Ty tu píšeš nezmysly. Kĺbové vozidlo má výrazne lepšie manévrovacie schopnosti než 15 m sólo, to už z princípu. Niečo som s kĺbovými vozidlami odjazdil a mˇožem povedať, že v BA nie je miesto, kde by mal mať kĺbák problém. Vrátane trebárs dávnej 38 po starej Petržalke.A tie popisy - hebedo, je to jak drevo, je to lenivé - to sú proste kraviny. Ja nie som žiadny priaznivec Slintyhnusov (že, Martin:-)?) ale preto, že mi nevyhovujú z pohľadu cestujúceho a preto, že majú vysokú spotrebu, drahé náhradné diely atď. Vodiči ich však majú radi, pretože sú živé, pracovisko vodiča je pohodlné a ergonomické atď.. Takže buď ten Tvoj vodič nevie jazdiť, alebo to robí naschvál, pretože si myslí, že keď ohovorí Citybus, dostane Citaro...
I.
Vladimír
Samotný systém občasných megadodávok je chorý. Žiadne iné mesto sa odbobne nechová.
Úprimne povedané, aj keď moje materské mesto na CityBusy nedopustí, neradím vám ich kupovať. Sú dosť poruchové, sneh ničí elektroniku... Oproti klasickým Karosám sú tiež príliš krehké (laminát) - vodič musí mať rešpekt aj pred snehovým závejom, aby doň "nenabúral".
Ono sú to možno dobré autobusy, ale nie do Bratislavy. Solaris sa mi vidí odolnejší a tiež ponúka kompletnú ponuku autobusov a trolejbusov všetkých dĺžok.
Na druhej strane, ak široko-ďaleko neexistuje výrobca na plynové autobusy (veď aj CityBus je CNG len 12-metrový), je otázne, či vôbec môže DPB na tekejto podmienke pri výberovom konaní trvať.