Reply on: si #16353:
Automatické zatváranie zadných dverí môžeš a nemusíš mať - podľa toho ako si to objednáš. A každý nový autobus musí mať ochranu proti zovretiu.I.
"Odbobne" je u mňa samozrejme "obdobne"
Ja som samozrejme načrtol len možný variant ako by to mohlo byť, a zrejme (podľa môjho názoru) ako by to aj malo byť.
, nenamahaj sa, kolko sa tu kedy musi kupit autobusov, aj tak sa budu kupovat az v roku 2005. Usetris si namahu.
Ja na cestu mesta auto zásadne nepoužívam, lepšia je MHD (nemusím po celom dni sedenia v robote ešte aj sedieť v aute, ale pohodlne stáť v autobuse
. A viem, ze to myslis s nadsazkou. Ale aj tak vsetkym nevyhovies. Ale to co mas ty - tak to ma malo ludi - povedzme si to uprimne. A tu nejde o to, aby ludia nekupovali auta, ale aby castesie na cestu do mesta pouzili MHD namiesto svojho auta. Ale to ty urcite vies
.
(aj ked by sa to dalo od prebujnelej socialno-lavicovej infrastruktury a byrokracii EU cakat
).
Andrej (Anndy008)
Si myslim, ze DPB by sa mal zamerat na zefektivnenie linkoveho vedenia (lepsie prelozenia subeznyx tras a podobne), zvysenia spolahlivosti a netreba zabudat, ze nielen autobusy exisutju.
A tiez netreba 100% NP busy mat- naco? Je asi lepsie mat novych vela. A podiel NP postupne zvysovat. Jedine, ze by sa podarilo zohnat NP vozidlo za cenu VP
Mne na MHD dnesje vadi to najviac, ze je nespolahliva a riedka (casovo). Toto co ja viem, najviac ludom vadi.